-Damon...am auzit un tipat si m-am departat de el foarte rapid.
-Da surioara! spuse el uitanduse peste umarul meu.
-Unde ai fost? Te cauta Jess! A spus ea in timp ce m-am intors privindo.-Serios ma cauta?Spuse el facand un pas in fata si indreptandusi privirea spre mine.
-Da! Dar nu ti-a spus cat timp ati stat aici amndoi!A sau ati avut alta treaba inteleg,ok hai ca v-am lasat ,spuse Eli intorcanduse la treaba ei.Am privit cum Eli sa indepartat de noi ,apoi privirea cazandu-mi pe baiatul aratos din fata mea...
-Deci ma cautai nu?,spuse el zambind ironic spre mine.
-Nu ,doar vroiam sa vad unde ai disparut si cand pot merge acasa inapoi! Am spus eu foarte serioasa,privindul.-Serios ?....pai acasa nu o sa mai mergi,spuse el si am inceput sa tremur cum adica nu am sa mai merg acasa ,si mama?
-Cum adica nu o sa mai merg ? Cine ma obliga sa stau aici? Si mama o sa ma caute,o sa fie foarte ingrijorata daca nu am sa apar,am spus eu si dintr-o data l-am vazut cum a cazut pe ganduri.Damon Morgan
Ma indreptam spre casa Jessicai rapid deoarece nu vroiam sa interzii mult acasa. Eli se gandeste ca iar am mers la iubita mea deci e mai bine asa deoarece nimeni nu o sa afle.
Ajungand in fata casei am parcat masina si foarte rapid am coborat.
Cand vroiam sa deschid poarta de la intrarea in curte in fata mea si-a facut aparitia o femeie blonda care arata destul de bine pentru varsta ei ,era mama Jessicai.-Ce cauti aici?ma intreaba femeia speriata ajungand intr-un drept cu mine.
-Jessica e la mine a avut un accident de masina,am spus si usor am observat cu frica ii apare pe fata.
-Cum? Cand ? Si sa intamplat ceva cu ea ? Spuse mama ei foarte speriata,atintindu-ma cu privirea.
-Da acum e foarte bine,doar ca trebuie sa locuiasca la mine ,am spus eu iar femeia din fata mea sa infuriat.
-Cum sa stea la tine?spuse ea.
-Vrei sa afle tot adevarul asa de repede stii ce a zis fostul tau sot,trebuie sa am grija de ea deoarece el a ales asta mai stii? am spus eu rapid iar femeia si-a inghitit cuvintele.
-Dar.....spuse ea in timp ce o lacrima si-a facut aparitia pe fata ei.
-Deci ne-am inteles atunci? Am spus eu foarte hotarat uitandu-ma la ea.
-Bine dar va trebui sa o mai vad !spuse mama ei foarte calma.
-Bine atunci ,ne mai vedem !am spus eu hotarat apoi m-am intrors spre masina pentru a pleca.Jessica Russo
-Adica va trebui sa ramai aici cu mine si da mama ta a fost de acord cu asta ,spuse el hotarat cum sa fie mama de acord cu asa ceva?
-Da sigur! Si pana la urma de ce ai nevoie de mine aici? De ce eu ? De ce sa locuiesc cu voi? Am spus eu ridicand tonul deoarece eram foarte nervoasa.Iar in momentul urmator el disparu din fata mea ,ramanand sa vorbesc singura. Nu inteleg de ce?de ce sa fiu departe de ai mei de prieteni de tot pentru ce ?
M-am intrebat apoi cazand in genunchi pe iarba rece,incepand sa plang. Dar pe cine mint aici o sa-mi fie extrem de greu si nimanui nui pasa de mine sunt un simplu musafir in aceasta casa.Damon Morgan
Am intrat in casa asezandu-ma pe canapea langa Eli.
-M-am saturat de atatea intrebari si raspunsuri ,am tipat uitandu-ma in gol fiind foarte nervos.
-Ce sa intamplat ?ma intreaba Eli ingrijorata uitanduse la mine.
-M-am saturat sa-i dau atatea raspunsuri nu poate sa inteleaga ca aici va trebui sa locueasca un timp, am spus eu...-Damon linisteste-te, intelege-o si tu putin daca ai fi in locul ei si dintr-o data toata viata ti s-ar schimba cum ai reactiona? Imi spuse Eli cu blandete.
Dar avea dreptate am luat-o de langa familie ,prieteni si am aduso aici unde nu cunoaste pe nimeni. Trebuia sa fiu mai indulgent cu ea doar ca nu sunt obisnuit sa fac asta si fata asta ma dispera,si de aceea imi pierd cumpatul.
-Ok, gata am inteles! Am spus eu apoi m-am ridicat pentru a merge sa beau niste sange .Ma indreptam usor spre bucatarie cand deodata privirea mi sa atintit pe fereastra din dreapta camerei,care imi arata privelistea din curtea casei unde era Jessica stand in genunchi pe iarba suparata.
Ma durea putin ca o vedeam asa nu stiu de ce ,fiindca mie nu imi pasa de nimeni.
Dar nici nu puteam sa fac ceva deoarece cand ma apropiam de ea eram slab.
Dar totusi va trebui sa stau de vorba cu ea pana la urma deoarece eu am aduso aici.Jessica Ruso
M-am ridicat usor de jos,deoarece trebuia sa arat ca sunt puternica nu mai sunt o fetita plangacioasa.Ma indreptam spre intrarea in casa urcand scarile imense din fata vilei...
Ajungand in fata usei ceva mi sa izbit brusc de cap lasadu-mi o durere puternica ,cat pe ce sa cad din picioare dar atunci doua brate puternice m-au prins de mijloc fiind lipita cu capul de pieptul lui.
Da el era deoarece nimic nu se compara cu pieptul lui bine definit si cu mirosul de parfum.-Imi pare rau!soptimdu-mi acesta la ureche in timp ce ma strans in brate.
-Iti pare pe dracu , am spus eu nervoasa dezlipindu-ma de corpul acestuia facand doi pasi in spate.
-Ce dracu mai ai? Spuse el ridicand tonul atintindu-ma cu privirea.-Da oare ce sa am? Sunt prizoniera aici? Numi mai pot revedea mama. Acum imi mai dai si cu usa in cap si tot tu ma intrebi ce am? Tipam si gesticulam eu catre el foarte furioasa.
-Ti-am cerut scuze, si ce crezi ca mie imi place ca tin o fetita care se plange tot timpul de orice aici? Spuse el facand un pas spre mine.-Eu o fetita? Dar cine naiba te-a pus sa ma tii aici langa tine? Si in primul rad cine dracu ar vrea sa stea langa un om ca tine, care nu are un pic de suflet, am spus eu aproape scuipandui cuvintele in fata.
-Daca nu ar fi fost sa fie asa credema ca niciodata nu as fi stat cu o fiinta ca tine care nu suporta pe nimeni si nimic,spuse el spre mie cred ca l-am enervat putin ,e momentul sa aflu adevarul .-Daca nu ai vrut atunci cine te-a pus sa stai cu mine? Credema imi era de o mie de ori mai bine acasa langa ai meidecat aici. Spusem eu foarte atenta la privirea lui facand un pas in spate.
-Ta..... stii ce nu am de ce sa-ti dau tie tot felul de explicatii m-am saturat deja de tine ,spuse el schimbanduse brusc la fata.-Nu,nu ai pai atunci am sa plec ,am spus eu foarte raspicata catre el !
-Nai decat asa macar scap de un chin pe cap ,nu cred ca ar suporta cineva sa mai stea nici macar un minut langa tine. Si usor venele ochilor se accentuau deoarece sa enervat prea tare.Nu am mai asteptat o secunda m-am intrors cu spatele spre el si am inceput sa alerg pe scarile imense ale vilei cand dintr-o data m-am impiedicat de una dintre ele alunecand am simptit cum corpul meu urmeaza sa faca un foarte mare impact cu aleea de sub mine ,dar cineva a aparut in fata mea fixandusi bratele in jurul corpului meu iar capul fiind lipit de pieptul acestuia.
Nu,nu era el...
In fata mea se afla un barbat destul de aratos nu ca Damon dar daca cineva ma punea sa fac un clasament el era urmatorul ...Am incercat sa scriu cat mai bine daca mai sunt greseli scuzati-ma!
CITEȘTI
Dark Love.
RandomIubirea este cel mai frumos sentiment pe care il poti trai pentru o anumita persoana. In viata cele mai imprortante doua zile sunt cea in care te-ai nascut si cea in care afli de ce. Dar ce faci atunci cand nu poti fi impreuna cu cel pe care il iube...