Cap.10

96 13 5
                                    

-Ce faci?spune Damon uitanduse la mine avand o privire foarte furioasa.
-A pai bine tu ce faci? Spun eu prefacanduma ca nu stiu despre ce era vorba.

-Ce cauti aici,si tocmai cu Max trebuia sa vii?Spune el uitanduse la mine furios apropape ca ma omora privirea sa.
-Nu inteleg ce problema ai daca venit cu Max!spun eu foarte indiferenta privindul

-Ti-am dat voie sa iesi din casa? Spune el autoritar prinzandu-ma de brat.
-Auzi!spun eu scotandu-mi mana din stransoarea sa. Stii ceva am acceptat sa locuiesc un casa ta si sa stau departe de parintii mei dar nu cred ca ai niciun drept sami spui cu cine trebuie sa stau la ce ora sa intru si sa ies din casa spun eu aproape scuipandui cuvintele in fata.

-Tu cu cine dracu te crezi ca vorbesti? Nu esti decat ca toate celelante niste usuratice care va credeti sfinte daca un baiat va ofera cat de putina atentie.spune el enervanduse destul de tare,cat pe ce sa ma devoreze.
-Tu esti un nesimtit habar nu ai cum sa te comporti si sa vorbesti cu o femeie. Ii spun privundul in ochi.Max ? Strig eu facandui semn.

-Da iubito ce sa intamplat? Spune Max privindu-ma.
-Putem sa plecam!spun eu uitandu-ma la Damon furioasa
-Tu nu pleci nicairi!spune el privinduma foarte incruntat.
-Ia opreste-ma.spun eu dupa ce il prind pe Max de mana.

Am iesit din local indreptandune spre masina.

-Ce sa intamplat cu voi?Imi spune Max dupa ce ne-am urcat un masina.
-Nimic important hai sa nu vorbim despre el ok? Spun eu privindul ca mai apoi sami pun mana peste cea a lui.
-Tu simtu ceva pentru el ? Ma intreaba Max fiind incontinuare atent la drum.

-Nu normal ca nu,spun eu pruvund in gol. Ce sa simpt pentru a cel nemernic. Sau chiar am un sentiment dar este ura.
-Stii Jess eu chiar te plac!imi spune el privindu-ma un ochi pentru cateva secunde deoarece trebuia sa fie atent la drum.

-Max.....spun eu pierduta deoarece toate cuvintele imi ramase in gat.
-Stiu ca setimentul nu e reciproc!spune el
-De unde esti asa sigur? Spun eu privindul
-Am ajuns,imi spune privindu-ma deoarece ma uitam la el chiar nu observasem ca a ajuns.

Am coborat impreuna din masina ca mai apoi sa urcam scarile vilei.

-Merg la somn e destul de tarziu.spun eu fiind obosita dpa ce am ajuns in livingul casei.
-Te rog mai stai putin am ceva pentru noi,imi spune el facandu-mi semn sa astept pe canapea.
-Ok,spun eu dar disparuse din camera asa ca vorbeam singura.

-Max vii azi? Strig la el.
-Acum am ajuns ,imi spune facandusi aparitia cu o sticla de vin rosu foarte vechi si doua pahare in mana.
-Ce e cu vinul? Spun eu debusolata.
-Trebuie sa cinstim pentru prima noastra intalnire,spune el desfacand sticla de vin ca mai apoi sa toare in paharele cu picior.

-Nu obisnuiesc sa beau!
-Pentru mine,te rog,spune Max tinand ambele pahare in mana.
-Ok,spun eu pana la urma putin vin nu strica. Ca mai apoi sa-mi dea unul dintre pahare .

-Pentru noi!
-Pentru noi!spun si eu ca mai apoi sa ciocnim si sa gust vinul.
-Deci cum e? Ma intreaba zambind.
-Foarte bun,spun eu mai luand o gura.

Am mintit simtind gustul amar al vinului care nu era chiar pe gustul meu.

-Nu sti chiar sa minti! Razand spre mine imi facu din ochi apoi isi turna alt pahar sub privirile mele.
"Nu esti decat ca toate celelante niste usuratice care va credeti sfinte daca un baiat va ofera cat de putina atentie"

Am clipit usor si mi-am simtit trupul tremurand la acele cuvinte. Necesitam nevoia de a ma descarca.
Cine e el si de ce ma face asa de vulnerabila. De ce imi dicteaza asa viata?!

-Mai vreau! Am spus tare lasandu-mi paharul langa sticla ce o avea in mana.
Max ma privi amuzant si zambi larg.
-Sigur?e cam tare!
-Vreau . am spus in timp ce ii tinteam sticla cu privirea.
-Bine! Pe raspunderea ta.imi oferi o privire severa apoi turna in pahar.

O ora mai tarziu.

-Si asa a fost prima mea betie . am incheiat zambind larg.
-Chiar ai cazut jos de fata cu profesorii,imi spune barbatul de langa mine zambind larg la mine.

Ma simteam foarte ametita din cauza vinului simtea ca toata camera mea se invartea in jurul meu.
-Deci te-am condus in camera ta, acum plec ok?imi spune barbatul care era asezat langa mine pe pat.

-Dar .....am spus si nu mai stiam ce se intampla cu mine tot imi aminteam cuvintele acelui tiran.
Mi-am lasat capul pe umarul lui Max iar mana mea era in jurul abdomenului sau.

-Jess chiar te plac !imi spune tipul pe care nu il mai vedeam bine din cauza ametelii.
-Si eu !ii spun ca in secunda urmatoare buzele mele fiind lipite de ale lui,socandu-l . Raspunsul lui venind cu intarziere...Acum in camera mea ne sarutam amandoi cu pofta simteam cum ma pierd usor usor lasandu-ma pe spate ca mai apoi el dupa mine.

Lasandu-si usor trupul peste al meu simteam cum greutatea lui ma acompanie.
Era un sarut inocent la inceput care mai apoi gata de lupta...spre a castiga cel mai bun. Era asa de cald si lipit de mine,ii simteam limba explorandu-mi cavitatea bucala cum nimeni nu o mai facuse.

-Jess...gemu asupra mea,sustinut in propiile maini,se ridica usor privindu-ma atent si plin de dorinta.
-Shh! Am spus tragand-l de gat fortat, buzele mele simtind lipsa buzelor lui.

Am simtit cum mainile lui nerabdatoare imi sfasaie rochia de la abdomen in timp ce ma saruta ,apoi Max se ridica brusc in maini, privindu-ma ,ranji in jos.
-Jess..grai ragusit apoi imi prinse picioarele indepartandu-le ,intrand rapid intre ale mele.

Damon Morgan

Lasand masina in fata casei am pasit spre casa in timp ce un sentiment urat ma cuprinse in timp ce deschideam usa.
-Sange! Am marait simtind cum ochi mei a ardeau. Era un miros asa dulce si totusi ciudat de cunoscut.

Curios am pasit in casa trantind usa si am pornit spre scari.
Totul parea linistit ,desi nu imi foloseam auzul dar mirosul sangelui exista in toata casa.
Ajuns la capatul scarilor m-am luat dupa mirosa, ascultand cu grija sunetele din casa.

Am facut ochi mari si am ascultat doua batai ale inimii venind din ultima camera pe dreapta. Stiam exact a cui ii era camera dar ma speria faptul ca nu era doar o persoana care respira in acest moment.

Am marit pasul iar cu fiecare pas ce il faceam auzeam nelinistea unei persoane prin cum respira iar bataile inimi cu fiecare pas al meu se dublau.

Eram nerabdator sa intru prin usa, sa o scot din balamale in timp ce ochi inca imi ardeau la propiu, avand cativa pasi pana la usa decis sa imi folosesc furia , usa a fost deschisa impanzind mirosul de sange spre mine ca si o galeata de apa aruncata direct in mine.

-Damon? A urmat intrebarea barbatului din fata mea.
Atunci am inteles. Maximilian tocmai iesise din camera ei la bustul gol.
-Oh.nu! A fost tot pe am reusit sa soptesc in timp ce Max imi privea furia inca tinand de clanta...

Dark Love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum