-Bine nu sunt sigura dar si ieri ia fost rau , nu stiu ce se intampla cu ea,ii spun lui Damon.
-Ma duc la masina mergi si spunei ca mergem la doctor acum,imi spunele fratele meu facandu-mi semn sa merg dupa Jess.
-E 21.12 ceasul mai bine maine....
-Acuma.....imi spune fratele meu tipand.Damon Morgan
-Damon ce se intampla? Ma intreaba Nick ridicanduse si el de la masa.
-Nick am sa iti povestesc mai tarziu!Sau nu mai bine intreabal pe Max prietenul nostru si iti va spune el totul...ii spun lui Nick si apoi plec afara sa aduc masina din garaj.
.......................Dupa ce am adus masina si am parcato in fata casei am obesrvat cum fetele coborau scarile.
-Nu vreau ,auzeam vocea Jessicai care era mai mult trasa de Eli.
-Intelege ca e spre binele tau ...Ii spune Eli.-Ce sa intamplat? Spun eu uitandu-ma la ele.
-Pai nimic !spune Eli
-Nu vreau sa merg,nicairi!spune Jess smulgandusi mana din cea a lui Eli.
-Treci dracului odata in masina si taci !spun eu deoarece ma enervasem foarte tare.
-Dar.......-Niciun dar !spun eu luando de mana am deschis portera pasagerului si am bagat-o in masina asezanduse pe scaun. Hai urca si tu ,ii fac semn lui Eli sa urce in spate.
Am urcat si eu in masina si am pornit spre spital.
................................
Dupa ce a intrat la o doctorita Antochi cunoscuta de mine bineinteles si ea tot vampir. Am asteptat in jur de jumatate de ora pentru a afla ce sa intamplat pana la urma.
-Deci ce are? Intreb doctorita care a iesit din salonul in care era Jess.
-Am o veste buna pentru voi mai ales pentru tine Damon!ne spune doctorita privindune pe mine si Eli.
-Este insarcinata! La auzul acestor cuvinte imi venea sa o iau si pe doctorita de gat si pe Max.-Ce???spun eu deoarece nu vroiam sa fie adevarate cuvintele spuse de doctorita.
- Felicitari vei fi tatic !imi spune doctorita. Pe dracu tatic.Apoi am plecat de acolo ne mai suportand situatia. Nu puteam accepta ca sa culcat cu el dar acum mai au si un copil? Ce dracu sa fac?
Nu pot sa inteleg ce mi-a facut aceasta fata deoarece nu imi pot lua gandul de la ea.Jessica Ruso
Nu vroiam sa fie adevarat. Nu pot sa cred ca Max va fi tatal copilului meu si pe deasupra e si vampir ma gandesc cum o sa fie copilul meu.
Dar pe deoparte eram fericita deoarece eram mamica si visam la acest lucru .Dar aveam aproape 18 ani ce o sa fac cum am sa ma descurc?-Jess totul va fi bine draga mea,i-am dat reteta lui Eli si i-am explicat ei ce trebuie sa faca si cum ok? Imi spune doctorita trezandu-ma din gandurile mele.
-Bine ,va multumesc mult! Pot sa plec?ii spus doctoritei dupa ce m-am ridicat de pe pat.
-Da sigur ,dar sa ai grija de tine bine si sa respecti cu strictete ce i-am spus lui Eli bine?
-Bine va multumesc!spun apoi ies din salon.Pe hol ma astepta Eli.Dar stai unde era Damon?
-Esti mai bine acum?imi spune Eli dupa ce am iesit.
-Da ,iti vine sa crezi voi fi mamica !spun eu uitandu-ma pe hol cautandul cu privirea pe Damon.-Sincer nu prea imi vine sa cred!spune Eli luandu-ma de mana observase ca nu prea sunt atenta la ea. Dar dupa cine te uiti?
-Damon unde e? Spun eu oprindu-ma pentru un moment uitandu-ma la Eli.
-Cred ca ne asteapta afara,spune Eli pornind spre iesirea din spital.Dupa ce am iesit din spital am zarit masina lui Damon parcata in fata spitaluilui si pe el stand rezemat de capota masinii cu bratele incrusisate la piept privind in gol. Am ajuns intrun drept cu el dar era foarte suparat.
-Hai urcati ,a spus privindo doar pe Eli apoi sa urcat in masina pe scaunul soferului.-Haide urca !imi spune Eli deschizandu-mi portiera pasagerului din fata.
Dupa ce am urcat amndoua a pornit usor masina si am plecat spre casa.Nu stiu ce se intampla cu el nu scotea nici macar un cuvant ,fata lui era incruntata iar cu cat mergeam cu atat viteza masini se marea.
Cand am ridicat capul din pamant si m-am uitat in bordul masini vazand ca ceasul indica aproape 200 de km la ora mi-a venit foarte rau.
Dar imi era foarte frica sa mai spun ceva deoarece era destul de furios.Dupa 20 de minute de stat cu frica sa nu ni se intample ceva deoarece Domnul destept se credea la raliurile de masini am ajuns in sfarsit acasa .
Am coborat din masina impreuna cu Eli iar Damon a dus masina in garaj.
Dupa ce am urcat scarile vilei am deschis usa intrand in living unde erau cei doi baieti Max si Nick stand de vorba pe canapea uitanduse la TV.
-Jess esti bine?spune Max venind repede la mine prinzandu-ma de umeri.
-Da e bine!Felicitari vei fi tatic!il aud pe Damon spunand inchizand usa de la intrare privindul pe Max apoi indreptanduse spre camera lui.
-Stai cum adica,esti insarcinata?spune Max ramanand socat privindu-ma
-Da,dar este vreo problema?ii spun privindul.-Eli stii ce hai sa vorbim ceva,spune Nick facandui din ochi lui Eli plecand amndoi din camera.
-Nu dar ......spune el incontinuare fiind socat
-Stii nici eu nu stiu cum este deoarece ne-a luat pe nepregatite si in primul rand a fost ceva nu stiu in fine....de obicei oamenii cand afla ca vor avea un copil sunt fericiti se imbratiseaza.spun eu privindul.-Da,da spune el luandu-ma in brate afisand un zambet fals pe buze. Pe cine mint de fapt nu eram nici eu fericita nu el era genul de barbat cu care imi doream un copil. Poate unu ca Damon. Stai ce dracu tot spun aici? Cred ca sigur nu mi-am revenit complet.
-Jess putem sa stam jos vreau sa iti spun ceva,imi spune Max dezlipinduse din inbratisare.
-Ok,ii spun mergand impreuna spre canapea.-Ok,Jess am mai vrut sa iti spun odata cand am venit dupa tine la baie dar a venit Eli.imi spune asezandune amndoi pe canapea.
-Da ok stii ca poti sa imi spui orice nu?spun eu dandui curaj pana la urma ce putea sa-mi spuna asa grav.
-Stii Jess eu deja sunt................Iar in momentul urmator intra pe usa o femeie destul de inalta,bruneta,cu ochi caprui ,privirea cazandui pe noi doi.
-Iubitule........spune uitanduse la Max!
CITEȘTI
Dark Love.
RandomIubirea este cel mai frumos sentiment pe care il poti trai pentru o anumita persoana. In viata cele mai imprortante doua zile sunt cea in care te-ai nascut si cea in care afli de ce. Dar ce faci atunci cand nu poti fi impreuna cu cel pe care il iube...