Cap.9

112 13 1
                                    



-Ce crezi ca faci? il aud pe Damon spunand in timp ce si-a retras mana  care imi tinea talia.

-Scuze ,spun eu dupa ce ma retrag usor facand un pas in spate.

-Niciun scuze hai misca in camera ta! imi spune el enervanduse.

-O ,dar vai ce avem noi aici ? aud o voce de femeie venind din spatele meu

M-am intors usor pentru a vedea cine este. 

In spatele meu se afla o femeie foarte frumoasa, inalta ,par castaniu deschis destul de lung,ochi caprui si un corp destul de frumos. 

-Carmen! il aud pe Damon spunand. 

A deci ea este Carmen mult dorita Carmen.

Iar in secunda urmatoare il vad cum merge catre ia ca mai apoi sarutando  cu pasiune chiar in fata mea.

-Am zis sa mergi in camera ce dracu nu intelegi? imi spune Damon facandu-mi semn sa ma misc de acolo.

-Dar stai nu imi prezinti si mie aceasta papusa frumoasa? spune tipa  din fata mea incrucisand mainile la piept privindu-ma.

-Nu cred ca conteaza cine e asta nu? ii spune Damon privindu-ma.

-Bine! Dar spunei sa plece! ii spune fufa din fata mea. Nu o suport deloc pe acasta persoana.

-Tocmai plecam, spun eu uitandu-ma la Damon.

M-am intors si ma indreptam usor spre casa. Nu mai aveam ce sa fac afara plus ca porumbeii trebuie lasati singuri sasi faca de cap. 

Nu suport deloc acesta ideie ca Damon ca fie langa aceasta Carmen. De ce trebuie sa fie cu ea? De ce nu poate sa fie aici cu mine sa ne mai plimbam? Ce tot spun ? Vreau sa petrec cat mai mult timp cu el serios? Nu se poate asa ceva nu cred . Ce se intampla cu mine?

 Urc scarile vilei pentru a ajunge la usa de la intrare incontinuare prinsa in gandurile mele. Deschid usa si observ ca Max chiar nu are somn deoarece era in sufragerie pe canapea in timp ce derula canalele TV-ului. 

-Nu ai somn? il intreb dupa ce am intrat.

- De unde ai ghicit? imi spune el ridicanduse de pe canapea venind usor spre mine.

-Nu stiu pur si simpu , spun eu uitandu-ma la el.

-Dar Damon? ma intreaba el privin in spre usa.

-E cu Carmen,spun eu.

-Stii ceva am o ideie.imi spune el prinzandu-ma de umeri.

-Ce sa mai intamplat?

-Nu e asa ca nu ai somn, ma intreaba el zambind spre mine.

-Neeee,spun eu dand din cap

-Pai uite cum facem,mergi sus te schimbi repede. Fug si eu apoi ne  intalnim jos in jumatate de ora.Dupa mergem in oras. Este un un restaurant in centru unde merg toti e cel mai de lux restaurant din zona. ok? imi spune el privindu-ma in ochi

-Mmmmm...ok! spun eu deoarece nu aveam nici somn si ma enervat si fufa aia dupa ce a venit.


Max Antonie

(Convorbire telefonica)

-Da Damon!

-Unde va duceti?

-Aham, nu stiu poate ies si eu si asa ma plictisesc! 

-Ok pai daca ies ne intalnim acolo ok? 

Dark Love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum