Cap.17

98 11 16
                                    

In sfarsit am raspuns sarutului lasandu-ma purtata de buzele lui.
Deoarece nu aveam cum sa ripostez.

Imi placea in bratele lui dar stiam ca nu trebuia sa fac asta pana la urma el avea iubita si eu eram insarcinata. Doamne ce dracu se intampla cu mine?

M-am smuls puternic din bratele lui constentizand ce fac si fara sa mai privesc in spate am alergat pana in casa.
Odata intrata pe usa am alergat usor pe scarile care duceau la etaj deoarece vroiam sa intru in camera mea.
Cand eram pe cale sa deschid usa mi-am simtit mana trasa foarte puternic iar secunda urmatoare spatele meu era lipit de perete. Imi ridic usor privirea vazand chipul lui Max.

-Ce dracu mai vrei Max? ii marai pintre dinti privindul.
-Jess intelege ca te iubesc e asa greu de crezut? Imi spune apropinduse de mine.

-Lasa-ma dracului in pace!ma rastesc la el. Pleaca esti liber m-am saturat sa-ti bati joc de mine. Ti-am dat tot tie intelegi tot. ii spun gesticuland din mani . Nu stiu cum sa intamplat asta dar asta este nu am cum sa dau timpul inapoi.ii spun si simteam cum nu mai pot sa imi tin lacrimile sub control. Si tu ce ai facut Max spune-mi ce ai facut. O da iti spun eu ti-ai batut joc de mine si de Ivy.si au inceput sa-mi curga siroie se lacrimi pe obraji . Macar cu ea nu ai copil. Dar eu ce fac ce pot sa fac? Spune- mi!ma rastesc la el privindul in ochi.

-Jess nu mi-am batut joc o clipa de tine intelege ca am vrut sa iti spun adevarul dar nu am gasit momentul potrivit.imi spune incercand sa-mi puna mana pe umar dar ma feresc.

-Max esti casatorit! Intelegi casatorit........... cu Ivy.Asa ca lasa-ma dracu in pace,ii spun ca mai apoi sa-mi sterg lacrimile cu mana de pe obraz uitandu-ma in ochii lui facand un pas pentru a pleca. Dar ma prinde puternic de umeri cu mainile lui uitanduse in ochii mei imi spune ...

-Nu am sa renunt la tine si va trebui sa intelegi asta.......apoi fac contact cu pieptul lui fiind trasa intr-o imbratisare.

Imi trag mainile care erau lasate libere pe langa mine la piept impingandul cat am putut de tare. Fac un pas inapoi deschid usa camerei imediat intrand....

Damon Morgan

Am intrat usor in livingul casei gandindu-ma la sarutul din gradina.
Ma inebunesc buzele ei. Imi place cand o simt aprope. Cand vorbesc cu ea sau cand o vad ca zambeste.
Nu stiu ce se intampla cu mine dar stiu ca nu mi sa mai intamplat niciodata.

-Damon.....aud stigatul surorii mele care era asezata pe canapea.
-Ce sa mai intamplat?ii spun facand pasi spre ea.
-Pot sa te intreb ceva?imi spune Eli privindu-ma in timp ce m-am asezat pe canapea langa ea.

-Da!ii spun luand telecomanda TV-ului de pe masa.
-Ce se intmpla intre tine si Jess?ma intreaba landusi telefonul de pe masa.
La auzul numelui ei am tresarit dar trebuia sa raman calm.

-Nimic de ce? intreb nepasator deruland canalele TV-ului.

-Damon v-am vazut in gradina din spate cum va-ti sarutat.imi spune privindu-ma.
-Asa si?ii spun ca si cum nu ar fi fost nimic. Dar oricine ne vedea isi dadea seama ca a fost ceva acolo nu stiu ce dar.......

-Damon stiu ca simti ceva pentru ea. Nu te-ai purtat niciodata in felul asta cu o fata. Pana si Carmen nu inseamna asa mult si sunteti impreuna de aproape 3 ani!

-Hai sa inchidem subiectul ok?ii spun deoarece nu vroiam sa vorbesc despre ea.
- Ok dar stii ca Max nu o sa renunte usor nu? Chiar am vazut ca tine la ea si cred ca si Jess simte ceva pentru el.
-De ce spui asta?o intreb simtind ceva in interior la auzul ca ea simte ceva pentru el.

-Pai mai devreme mai aveau putin si se sarutau daca nu au facuto! imi spune privindu-ma.
-Tu de unde stii?
-Pai vroiam sa merg in camera la Jess,cand i-am vazut pe hol imbratisati apoi am plecat deoarece nu vroiam sa stric momentul.imi spune ridicandu-ma de pe canapea.

-Damon unde pleci?striga Eli dupa mine dar in zadar nu aveam de gand sa mai suport.

Jessica Ruso

Ora:14.35

Dupa ce am intrat in camera nervoasa din cauza lui Max. Am facut un dus deoarece trebuia sa cobor jos in scurt timp sa mananc.
M-am imbracat cu o pereche de colanti nergi simpli, un maieu gri iar parul mi-l pieptanam pentru al prinde intro coada de cal.

Cand usa camerei mele se deschide fortat il vad pe Damon furios intrand ca mai apoi sa o tranteasca in urma lui.

-Ce sa intamplat?ii spun speriata lasand peria de par pe birou.
-Ce dracu crezi ca faci?imi spune fiind foarte furios se apropia usor de mine.
-Ce fac?ii spun eu foarte calma nestiind ce se intampla.

-Crezi ca nu stiu ca te-ai sarutat mai devreme cu Max pe hol.imi spune el ajungand in fata mea.
-Ce?ii spun holbandu-ma la el. Ia stai putin de cand ma urmareste? Si pana la urma ce il intereseaza pe el ce fac eu chiar trebuie sa fac exact ce imi spune el?

-Stii prea bine ce a fost!imi spune,opa domnul din fata mea cred ca e putin cam gelos.

-Poate aveam nevoie de afectiune ce nu am voie nici asta ii spun eu foarte calma pe langa el care era plin de nervi.
-Ai nevoie de afectiune?imi spune privindu-ma in ochi.
-Poate ca da spun eu!imi placea cand il vedeam nervos dar mai ales cand il enervam eu.

-Da?
-Da am spun iar in secunda urmatoare buzele lui erau lipite de ale mele prinzandu-ma intr-un sarut pasional, o mana imi urcase usor la ceafa iar cealalta imi lipise corpul meu care acum era lipit de al lui. Nu vroiam sa raspund sarutului dar am facuto deoarece nu puteam sa-i rezist.

Dupa ce i-am raspuns, mi-am ridicat mainile prinzandu-l de gat adancind sarutul. Apoi am simtit cum ambele maini ale lui imi prind pricioarele obligandu-ma sa mi le tin in jurul corpului sau prinzandu-ma de fund am simtind cum spatele meu era lovit de perete sarutandu-ma incontinuare cu pofta. Simteam cum fundul meu este strans in mainile lui.Nu vroiam sa se opreasca imi placea acest lucru,aveam de gand sa fac un pacat cu el chiar imi doream asta dar trebuia sa pun capat acum sa nu fie prea tarziu.

-Gata inceteaza!ii spun pintre buze oprind sarutul.
-Ce ai?imi spune oprind totul facand un pas in spate.

-Nu e bine ce facem!
-Da normal!imi spune enevanduse.Cu Max e mai bine nu? De fata cu mine ii spui ca nu vrei sa il mai vezi si cand nu e nimeni sunteti in stare sa va urcati unu pe altu! Imi spune aruncandu-mi cuvintele in fata.

-Adica vrei sa spui ca sunt o usuratica?nu ma asteptam sa fiu jicnita in felul ala tocmai de el.
-Tu faci lumea sa creada asta!imi spune ridicand tonul aruncadu-mi cuvintele in fata .

-Damon iesi afara!ii spun scapand o lacrima pe obraz facandu-i semn spre usa.
-Jess nu am..................imi spune facand un pas spre mine vroia sa ma prinda de mana dar am facut un pas inapoi.
-Iesi afara am tipat eu. Dupa ce a iesit pe usa trantindo cu putere in urma lui am cazut in genunchi plangand.


Dark Love.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum