LA!

290 14 14
                                    

Dziękuję Yooka-chan za nominację! Jak niektórzy wiedzą pierwszy raz jestem nominowana (z czego się bardzo ciszę!), ok już nie przedłużam jedziemy z tymi pytaniami!

PYTANIA♥

1. Napisz najśmieszniejsze rzeczy, które przytrafiły Ci się w dzieciństwie.

Oj, dużo tego było, ale powiem tą, która mnie najbardziej rozśmiesza. Gdy miałam cztery lata pojechałam z moimi rodzicami do jakiegoś miasta (już nie pamiętam gdzie to było). I moi rodzice chcieli iść zobaczyć z bliska pewien pomnik, a żeby się do niego dostać trzeba było wejść po schodach. Jednak przed całym wydarzeniem, mama kupiła mi zabawkę i była ona włożona do takiej torby, (wiecie taka typowa brązowa torba, więc nie było widać co jest w środku. Więc genialna ja wpadłam na taki pomysł. Oddałam na chwile tę zabawkę mojej mamie i po prostu założyłam tę torę na głowę i zaczęłam wchodzić po tych schodach, no i chyba wiadomo jak się to skończyło (tylko z kolana leciała mi krew). I do dziś jak gdzieś jedziemy i trzeba wejść po schodach, to rodzice mi mówią czy nie chcę torby.

2. Rzecz, z którą się nie roztajesz.

Oczywiście telefon, i jak gdzieś wychodzę to nie jestem w stanie zostawić mojego jajeczka eos i tangle teezer'a.

3. Do jakiej postaci z filmów/książek jesteś podobna?

Może to trochę głupie, ale moim zdaniem jestem podobna do Penny z filmu ''Piorun'' (bardzo polecam swoją drogą) jestem bardzo opiekuńcza, przywiązuję się do swojego zwierzaka i po prostu załamałabym się gdyby moje psy odeszły.

4. Czytasz pasty? Jaka jest twoja ulubiona?

 Czytałam, oraz słuchałam bardzo wiele, i bardzo lubię pastę o Jeff'ie (kto by się spodziewał), ale nie jest to moja ulubiona, najbardziej uwielbiam ''Stacja Kisaragi'' nie jest, aż taka straszna, ale jej historia powala mnie na kolana.

5. Jesteś otaku? Ulubione anime?

Kiedyś byłam bardziej (wiem dziwnie to brzmi) chodzi mi o to, że kiedyś miałam więcej czasu na oglądanie anime, lub czytanie mang. Nie potrafię wybrać jednego anime bo wszystkie są cudne. Kamisama hajimemashita, Free,  Amnesia, Love lab, Kissxsis, Love Stage♥ I właśnie to są takie moje ukochane.

6. Masz więcej wrogów czy dręczycieli?

Moim zdaniem w ogóle nie mam wrogów, a tym bardziej dręczycieli, nie jestem osobą, która daje wejść sobie na głowę, żeby dać komuś radość obrażania mnie lub czego kol wiek, kiedyś tak było większość dziewczyn wokół mnie obrażało mnie na każdym kroku, i po prostu w końcu nie wytrzymam presji i poszłam wypłakać się mamie, a moja mama daje mi najlepsze rady powiedziała mi ''miej wyrąbane, a będzie Ci dane'' i tak się stało nie zwracałam na nie uwagi, i dzięki temu zbliżam się do chłopaków i do teraz się przyjaźnimy♥

7. Czy masz problemy ze zdrowiem?

Mam powiększoną śledzionę, mam tak od czwartej klasy podstawówki. 

8. Lubisz mnie?

Pewnie! XDD

9. Jesteś cierpliwa? Lubisz dzieci?

Jestem bardzo cierpliwa, nie denerwuję się tak szybko, ale jeżeli już tak się stanie to lepiej się do mnie nie zbliżać. A co do dzieci, to lubię, na pewno będę chciała mieć kiedyś XDD

10. Ulubiona pisarka/aż na wattpadzie?

Wszystkie to dziewczyny, ale jest ich bardzo wiele ;/ Jeżeli się zastanawiacie, o kogo chodzi zapraszam zobaczyć moją listę Ulubione♥ lub Polecane

11. Co sądzisz o homoseksualistach? 

Jestem osobą bardzo tolerancyjną, więc jak dla mnie spoko, każdy ma prawo do miłości i to nie ważne do kogo tę miłość się kieruje, ważne, żeby była szczera.

12. Czego nienawidzisz?

Nie lubię tego całego ''rakowiska'' ( ta jestem od hajsowników xD). Nie lubię gdy ktoś na każdym kroku popełnia błędy ortograficzne, jak ktoś ma poniżej trzynastego roku życia i wyzywa np ''twoja stara to, a twoja stara tamto'' Gram w transformice i tam jest takich ludzi pełno i taka jest rozmowa pomiędzy nimi. ''Noob, twoja stara to noob, chyba twoja'' I jaki to ma sens? Jeżeli już z kimś się wyzywasz, to nie wizę sensu, żeby obrażać matkę, bo co ona zawiniła? No właśnie, nic. I to mnie najbardziej denerwuje. 

~~~~~~~~~~~~~~~~

Nominuję!

Marchewag,  NanilekbaonieHarmageddon

1. Co najbardziej lubisz czytać? 

2. Ulubiony kolor?

3. Akceptujesz samego siebie?

4.Ulubiony serial z dzieciństwa?

5. Ulubiony film?

6. Twoje największe marzenie?

7. Jakie są twoje zalety, a jaki wady?

8. Masz jakiś talent?

9. Co się najbardziej irytuje?

10. Ulubione zwierzę?

~Gothdisney

Please, don't goOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz