Dodělávala jsem jednohubky s Amber a akorát jsme je chtěli dávat na talíře, když přišel Thomas a začal je krást. Amber se po něj ohnala utěrkou s úsměvem.
„Thomasi, ty jsou pro všechny!" Thomas s plnou pusou něco zamumlal a já se na něj výhružně podívala.
„Až ti zaskočí, tak si nestěžuj." Thomas polkl sousto a usmál se na mě.
„Ty by jsi mě zachránila Eli."
„Myslíš?" Povytáhla jsem jedno obočí a Thomas mě objal.
„Vím to." Will do nás strčil.
„No tak hrdličky, pokoje jsou nahoře." Všichni se zasmáli až na mě.
Někdo zazvonil a Emma došla ke dveřím.
„Jsi tu první Blaku." Amber prošla kolem všech a běžela za Blakem a skočila mu kolem krku a dala mu pusu na přivítanou.
„Ahoj tati."
Škoda, že se s ním nemohu taky přivítat takhle. Povzdechla jsem si a Thomas s Willem se šli taky přivítat. Nakonec k nim doběhl Cony, aby si kluci s ním zahráli nějakou hru. Já začala upravovat jednohubky na talíř. Ucítila jsem ruce kolem pasu a dech na krku.
„Ahoj krásko." Usmála jsem se a podívala se na něj.
„Slíbil jsi to Blaku." Blake mi dal pusu na tvář a položil vedle mě flašku vína a pak odešel.
Musela jsem se usmát. V tom do mě šťouchla Amber.
„Co se tak culíš?"
„Ale nic, jen to bude dneska zajímavé, když tu budou naši, vaši i Willovi rodiče." Amber se usmála.
„První silvestr, který strávíme takhle."
„Právě." Obě jsme propukli v smích a Emma se objevila u nás.
„Co je k smíchu?"
„Jen si říkáme, že tohle bude první vstřízlíví silvestr za celou dobu." Emma se na mě podívala a Amber jí dala ruku na rameno.
„Neboj mami, každý rok to nebylo tak hrozný."
Rozezvonil se zvonek a dojeli Willovi rodiče a moji s dalším jídlem a pitím. S Amber jsme vše dali na talíře a pomalu to nesli do obýváků, kde se odehraje dnešní večer. Emma donesla skleničky a můj táta s Willovým donesli flašky s pitím. S Amber jsme ještě chvíli zůstali v kuchyni.
„Dort je upečený, ale musí se dozdobit." Pokývla jsem na souhlas.
„Takže na něj napíšeme Bon Voyage?" Špitla jsem a Amber pokývla na souhlas.
Schovali jsme dort a šli ke zbytku. Amber si sedla k Willovi. Já si sedla mezi Thomase a mojí mamku.
„Tak daleko, tebe obdivuji Thomasi." Pronesla Willova matka.
„Je to daleko, ale bude to práce, která mě bude bavit." Pronesl Thomas a já ho šťouchla do žeber.
„To mě necháš samotnou mezi knihami?"
„Jsi mezi nimi jako doma." Thomas se usmál a já se podívala po všech.
„Ještě, že můj kluk zmoudřel a má manželku." Will hodil pobavený pohled na Amber a ta si stoupla a upravila se.
Will jí podal skleničku s džusem a Amber se nadechla. Já s zvedla a šla pro dort a čekala jsem u dveří.
„Takže začneme asi jednou věcí. Milí bráško..." Amber se objevili slzy na krajíčku a Thomas se podíval na ní.
„Děkuji za všechno. Za to, jak jsme spolu rostli, měli rodinu, byli spolu v dobrém i zlém... Doufám, že budeš tak špatný spisovatel a pošlou tě brzo domu."
Všichni se tomu zasmáli a Thomas se zvednul a objal svojí sestru. Došla jsem s dortem.
„Tohle je od nás obou." Thomas položil dort, objal mě a dal mi pusu na tvář.
„Díky, zlato." Sedli jsme si s Thomasem a Amber zůstala ještě stát.
„Ještě jednu věc bych chtěla říct." Will vzal Amber kolem ramen a všichni na ní koukali.
„S Willem budeme rodiče." Vydechla naráz Amber.
Willovi rodiče došli k nim jim popřát a tak i moji rodiče. Já seděla jak opařená, Thomasovi se objevili slzy a šel za sestrou a Blake byl v šoku. Došla jsem se obejmout s Amber a naklonila se k jejímu uchu.
„Gratuluji ti mamino."
„Díky Eli." Dala jsem jí pusu na čelo a poodstoupila jsem. Blake jí vzal kolem ramen.
„Odpusť. Dlouho jsem neměl nikoho a najednou mám dceru, vnoučata a rodinu." Amber ho objala.
„Jsi úžasný táta a budeš i skvělý děda." Usmála jsem se na ně. Cony skočil Amber kolem krku.
„Bude tu další dítě." Zasmáli jsme se. Emma se podívala na hodinky.
„Za chvíli je půlnoc. Měli by jsme vyjít ven." Všichni jsme si vzali kabáty, šály, boty a skleničku plnou ven. Do toho došla Amber a všem nám dala prskavku do ruky.
Emma začala odpočítávat a všichni jsme drželi sklenky a začali s ní počítat.
„10...9...8...7...6...5...4...3...2...1... Šťatsný nový rok." Všichni jsme si přiťukli.
Pak Amber zapálila všem prskavky. Cony s ní začal pobíhat ve sněhu. Přidala jsem se k němu a pak nás začal honit Thomas s Willem a Amber se smála. Nakonec Will shodil Amber do sněhu a já s Conym zachraňovala Amber. Všichni jsme se nakonec vydali k domu. Blake stále stál venku a díval se na doznívající ohňostroj. Došla jsem k němu a vzala ho za ruku. Podíval se na mě.
„Řekla jsi jim o té cestě?" Podívala jsem se jinam.
„Zatím ne..."
„Co mrznete venku?" Houkla na nás Emma a oba jsme se pustili šli ke dveřím.
Emma zašla do baráku a před dveřmi se objevila Katy.
„Co tu děláš?" Vyhrkla jsem a Katy opatrně našlápla do sněhu.
„Následujte mě." Oba jsme šli za Katy a v křoví se objevila modrá kruhovitá brána a před ní bylo pár dlaždiček.
„Čas, dlážděna cesta a ..." Podívala jsem se na Blaka a ten mi podal ruku. Vzhlédla jsem k vile.
„Není moc času El." podívala jsem se na Katy a podala ruku Blakovi. Katy prošla jako první bránou a mi hned za ní.
písnička je k cestování :)
Tak máme tady nový díl nového příběhu. Tak co si myslíte o nové cestě? Bude to určitě zábava. A i já se na to těším sama :-D
ČTEŠ
Live in Wonderland ✔️ [DOKONČENO]
AventuraPokračování Once upon a time... Elisabeth s Blakem hledá cestu do říše divů, kvůli poslednímu rozloučení s Marianou. Jejich cesta bude plná překážek, pohádkových postav, kouzel a zkouškou lásky. Snad se bude líbit stejně jako první díl.