Blake - Temný
Seděl jsem v knihovně a hledal jsem cokoliv a jednorožcích. Bohužel jsem nic nemohl najít. Eli seděla naproti mně a Mulan nám hledala knihy, co by nám mohli pomoci. Jediné čeho jsme dosáhli je, že se pořádně nebavíme, protože každý našel něco jiného. „A co tohle." Promluvila Mulan do ticha a oba jsme se po ní podívali. „Jezero plné leknínu musí zářit a být v harmonii." Přečetla Mulan a Eli se na mě podívala. „Jezero leknínů tu je." „Ale je posvátné. Císař k němu nikoho nepustí." „Když půjde o záchranu svět, tak určitě ano." Pověděl císař ve dveřích a všichni jsme vstali a poklonili se. „ Vaše jasnosti." Promluvila Mulan. „Povstaňte." Všichni jsme vstali. „Zítra Vás k němu dovedu. Ráno mě čekejte u severní brány." Poté císař odešel a mi na sebe zůstali koukat. „Teď jen svolat zbytek." „Ani nápad!" Vyjela na mě Elisabeth a já tomu nerozuměl. „Pomohou nám. Slíbili nám to." „Nebudeme ohrožovat ostatní, když nevíme ani sami jak proti nim bojovat." Spustila se mezi námi hádka a Mulan nás jen v tichosti pozorovala. „Opovaž se to udělat. Neohrozím další lidi." S Tím Eli odešla a já nevěřícně zůstal koukat na prázdné místo po ní.
Stála jsem u severní brány a čekala, než dorazí Blake a císař. Oba došli společně. „Dobré ráno." Popřála jsem jim a císař se pousmál. Vešli jsme bránou ven z císařství a šli křovinou cestou k jeskyni. Před ní jsme se zastavili a císař nám pokynul rukou ať jdeme dál. „Nikdo tam v životě nevstoupil dvakrát. Jen jednou vždy při obřadu jmenování císaře. Pokud tam na vás čeká odpověď, tak vás jeskyně pustí." Podívala jsem se na Blaka a oba jsme pokývli na souhlas. „Brzo se vrátíme." Promluvil Blake a oba jsme vešli do jeskyně a šli po tmě za světlem na konci tunelu. Když jsme došli k jezírku, tak nás oslepila jeho záře. V něm byla hromada barevných leknínů. „Zdá se, že to je to místo." Zaradoval se Blake a já se rozhlédla kolem. „Ale jednorožec nikde." Blake se sehnul k vodě a zadíval se do ní a pak nad sebe. „Počkáme do pravého poledne. Pak bude zapotřebí tvá a má magie." Podvala jsem se tím směrem a pokývla na souhlas.
Blake - Temný
V pravé poledne se rozstřpytilo jezírko. Vstal jsem a podal jsem ruku Eli. Přijala jí a oba jsme vyvolali svojí magii a nechali jí padnout do vody. Voda vyletěla do výšky a mi oba odstoupili. Najednou voda začala měnit tvar. Byl to kůň. „Jednorožec." Vydechla Eli a jednorožec se na ní zadíval. „Vítejte. Světlá a Temný." Jednorožec se nám uklonil a mi jemu také. „Chtěli by jsme najít cestu k bráně." Začal jsem a Eli po mě šlehla pohledem. Jednorožec se zasmál. No spíše zařehtal pobavením. „Vaše cesta je přímo ve Vás. Jen vy to dokážete." Odpověděl Jednorožec. „Ale jak? Jak jí máme najít?" Vyhrkla Eli. „Tak jako vždy. Společně. Po stopách ty nejčistší magii a po té nejhorší. Dojdete na místo, kde leží brána." Odpověděl Jednorožec a Eli se na mě podívala. „Zvládneme to." Pošeptal jsem k ní a oba jsme se uklonili. Jednorožec se na nás podíval a pak se také uklonil. „Cestu najdete. Leží přímo před vámi." zařehtal ještě, než se proměnil zpět ve vodu a natekl zpět do jezírka.
Blake - Temný
Po dvou dnech od návštěvy Jednorožce a hledání cesty došla za mnou Mulan. „Omlouvám se, že vás otravuji..." „Povídej, co se děje?" Pobídl jsem jí a ona za sebou zavřela dveře. „Není tu Světlá?" Optala se mě Mulan. „Ne hledá se Šklíbou někde náznak cesty. Musel jsem si odpočinout." Mulan vyndala z rukávu list papíru a pak ho rozevřela. „Sněhurka, Popelka, Růženka, Belle, Merida, Robin Hood, Ariel, Tarzan, Pocahontas, Odetta a Kamelot přislíbili pomoc v bitvě." Nevěřícně jsem koukal na Mulan a podala mi podepsané dopisy z jejich království. Vzal jsem Mulan kolem pasu a zatočil jsem s ní. „Jsi skvělá. Mohou nám pomoci." „To určitě, pokud budete počítat i s námi Temný." Blake se otočil až za příliš známím hlasem vílí královny. „S vámi budu rád počítat, Královno Clarion." Blake se poklonil a Clarion se podívala na Mulan.
Pozdě večer jsem ležela v posteli a přemýšlela jsem, co dělá Blake. Šklíba skočila ke mně a já jí začala hladit. „Já vím, že jsem byla vždy proti, ale myslím si, že neuškodí si popovídat." „A o čem? Je toho na nás moc, proto jsme takový jací jsme." Zahuhlala jsem. „Ale pořád se máte rádi. Zkuste si promluvit." Drcla do mě ta líná kočka a já se usmála. „Dobře." Vstala jsem z postele a šla za Blakem. Ležel na posteli a díval se do stropu. Odkašlala jsem si a on se podíval mým směrem. „Děje se něco?" Vyletěl a šel ke mně. Došla jsem k němu a políbila jsem ho. „Promiň, že jsem taková." „Ne ty mi promiň princezno moje." Zasmála jsem se a oba jsme se svalili na jeho postel.
Blake - Temný
Probudil jsem se v noci a nebylo mi nejlíp. Ihned jsem sáhl po prášku od Merlina a vzal si ho trochu víc. Zase jsem ho schoval a šel k oknu se nadýchat čerstvého vzduchu. V tom se kolem mě zvedl vítr a já se podíval za sebe. Uviděl jsem slabě Marianu. „Marian?" Špitl jsem a ona pokývla na souhlas. „Nemám moc času. Má sestra mi brání... Poslouchej mě. Bránu najdeš pomocí tohodle." Podala mi její řetízek. „Ať si ho vezme Elisabeth na krk a najdete cestu..." Mariana začínala víc mizet. „Počkej!" Snažil jsem se nekřičet. „Joana ovládá bránu. To ona za tím stojí." V tom vstala Elia koukala na Marianu. „Prosím zničte bránu a mojí sestru." Poprosila Mariana a já se podívala na ní s lítostí. Eli pokývla na souhlas. Mariana se na ní podívala. „Musím se ti omluvit Světlá. Jsi skvělá a postarej se mi o něj." Mluvila čím dál tišeji. „Za co omluvit?" Pípla Eli a Mariana už nebyla skoro vidět, ale slyšet ještě slabě jo. „Za to, že jsem ti dala lektvar, abys viděla co se dělo..." Její slova byli slyšet čím dál z větší dálky až se rozplynula a oba jsme tam stáli a jeden na druhého koukal. Eli došla ke mně a dotkla se náhrdelníku. „Věřím jí. Vždy jí šlo o dobro." Odpověděli Eli a já jí pořádně objal a dal jí pusu do vlasů. „Miluji tě." „I já tebe, Temný."
A příště se ještě před bitvou podíváme hezky na život Amber a ostatních. Protože vím, že i je máte rádi. :) zítra se tu určitě objeví další díl.
ČTEŠ
Live in Wonderland ✔️ [DOKONČENO]
AventurePokračování Once upon a time... Elisabeth s Blakem hledá cestu do říše divů, kvůli poslednímu rozloučení s Marianou. Jejich cesta bude plná překážek, pohádkových postav, kouzel a zkouškou lásky. Snad se bude líbit stejně jako první díl.