-Избирам...-очите ми зашариха по лицата на момчетата.
-Кой?-изръмжа припряно Гилински.
-Не знам.-проплаках, а Кам посегна да ме прегърне, но беше грубо избутан от ръката на Джак.
-Кой избираш, мамка му? Кажи!-повиши тона си, а очите му потъмняха.
-Обичам и двама ви... Много, наистина много. Не разбираш ли тъпо копеле?-почти изкрещях с треперещ глас.
-НЕ РАЗБИРАМ! Ти само се подиграваш с мен. Никога не ти е пукало за чувствата ми.-стисна ръцете си в юмруци и ме погледна бясно.
-Ти си моят най-добър приятел, Джак, още от деца сме заедно, винаги съм те обичала!
-Най-добър приятел... И до там! Никога няма да сме нещо повече! И шибаните брачни клетви не променят факта, Саманта!-изкрещя ядосано Джак.
-Аз..-опитах се да кажа, но той ме прекъсна.
-Спести си го!-изкрещя.
Хванах ръката му в опит да го успокоя, но той рязко се отдръпна и изхвърча през вратата като стрела.
-Джак!-извиках и тръгнах след него.
-Сам...-тихо подшушна Далас иззад мен.
-Не сега!- изсъсках и продължих да вървя.
-Джак, спри!-изкрещях силно.
Чух само едно затръшване на вратата и подскочих уплашено. Една сълза погъделичка бузата ми, но въпреки всичко избърсах лицето си и решително излязох. Огледах се, но не откривах фигурата на Джак, затова просто тръгнах в произволна посока.
-Сам!-чух гласа на Далас, а малко по-късно и приближаващите му стъпки.
Игнорирах виковете му и продължих да вървя напред. Изведнъж усетих как дръпва ръката ми рязко, обръщайки тялото ми към себе си.
-Какво?-втренчих се в него, но когато видях болезненият му поглед се размекнах. -Обичам те, нали го знаеш..?-хванах ръката му и се усмихнах насила.
-Да.. Така мисля.-кимна несигурно брюнетът.
-Просто трябва да се оправя с Гилински.. Знаеш и това нали..?-повдигнах вежди.
-Да.. Отивай..-лека усмивка се проплъзна по лицето му.
-Благодаря ти!-целунах го по бузата и отново тръгнах в някаква посока.
KAMU SEDANG MEMBACA
Обичам те, но само пред нашите
Fiksi PenggemarИмето ми е Саманта, но най-често ми викат Сам. Имам руса коса и сини очи. Водех нормален живот, докато не се случи нещо, тоест се случиха мама и татко с една новина, която успя да ме изкара от кожата ми и промени живота ми до основи.