Multimedia: Şeydagül& İlhanİse başlayalı 1 ayı geçmişti artık. Kürşat beyle hala tartışmalar sürüyordu. Betül'le , Atillahan her gün daha iyilerdi. Mahallenin dindar tek kızı ve kapalı olan Betül olduğu için öğrendiğime göre Atillahanın ailesi gelin adayını seçmişti. Betül Atillanın annesi Fatma teyzeyle dini sohbetlere katılır olurdu. Yani bir bakıma artık gerçek aile hayatına adım atmaya başladı. Laf söz olmasın diye kısa zamanda yüzük de takılacakmış. Benim küçük kardeşim gibi gördüğüm kız gerçek hayata atılıyordu. Çok mutluydum onun adına Allah yolunu açık etsin, mutlu olsun güzelim benim.
" Kızım sana diyorum, Metehan çağırıyor." diyen Seline baktım. Demekki baya dalmışım.
" Odasında mı?"
" Evet acele et."diyen Seline tamam anlamında başımı sallayarak yukarı çıktım. İkinci haftamın başından bu güne kadar Kürşat bey tüm ayak işlerini bana yaptırmıştı. Döktüğü kahveyi bile yerden bana sildirtmiş her gün dip köşe odasının tozunu aldırtmış ve yetmezmiş gibi eski eşyaların olduğu odadan milyonlarca kutu arasından istediği eşyaları arattırdı. Bugün sekreteri izinden döndüğü için eski yerimdeydim canımdan bezdirdi beni. Hayır zorun ne be buz adam?
" Efendim Metehan Bey, beni çağırmışsınız." Metehan yüzümü inceledikten sonra önüne döndü.
" Kürşata teslim edilecek bir kaç dosya var onları ver. Bu kırmızı dosyayı da imzalasın bana geri getir."yüzüme bakmadan konuşmuştu. O günden beri böyleydik, hani şu İlhanın geldiği günden beri.
" Peki Metehan Bey." Diyerek odadan çıkıyordum ki.
" Ne zamana kadar iki yabancı olacağız kız deli. Sana kıyamıyorum." Diyerek gülen Metehana baktım. Yemin ederim içim rahatladı. Tek kardeşimdi.
" Bende bunu düşünüyordum. Seni kaybettim diye korktum." diyerek gülümsedim.
" Gel bi sarıl bakalım cadı özlemedin mi?"dediği an kısa bir sarıldık. Keyfim yerine gelmişti. İstediği dosyaları da alıp odasından çıktım. Kürşat Beyin odasına girdim.
Bana hiç bir erkeğe güvenme dediği andan beri buz gibiydi zaten buz gibiydi ama şimdi daha soğuktu."Kürşat Bey Metehan Bey bunları size yolladı. Kırmızı dosyayı imzalamanış gerekiyormuş,geri istedi."bilgisayarından gözlerini bir kere bile yüzüme çevirmemişti. O gün ne olduysa hepsi bana bir garipti. Metehanla düzeltsemde Kürşat daha soğuk olmuştu.
" İmzaladım al ve çık dışarı."
O günden sonra daha kaba da olmuştu. Odasından çıkıp Metehana dosyayı teslim ettim.Seline yardıma geri döndüm. İşleri yapıyorduk ve bir yandan da sohbet ediyorduk. Şirkette ki aşağı yukarı çoğu kızla tanışmış, arkadaş olmuştuk. Ama Selin bir başkaydı. Canım benim ya." Şeyda bu Kürşat bey sana niye eziyet etti iki hafta boyunca?"
" Ne bileyim ben deli midir nedim adam anlamıyorum ki. "
" Bence seni kıskandı ondan böyle."diyerek gülen Seline baktım. Bu şirkette herkes mi manyaktı?
" Selin gerçekten saçmalıyorsun." diyerek gözlerimi devirdim.
" Tabi ben saçmalıyorumdur zaten. Aptal mıyım kızım ben? Başka bir adamdan seni kıskanmış. Aklınca sana tavır yapıyor."
" Tamam tamam Selin" diyerek sustum. Bazen Kürşat konusunda beni sinir ediyordu gerçekten!
İlhanımm Arıyor...
Çalan telefonuma baktım. İlhan arıyordu. Bu süreçte görüşmüş tanışmış, birbirimize bir şans vermeye karar vermiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ ADAMIN KÜÇÜK KIZI (BİTTİ)
Teen Fiction"BUZDAN KALBİ TEKRAR HAYATA DÖNDÜRDÜN KÜÇÜĞÜM." Yazım tarihi : 21.03.2016 Bölümler tamamen şahsıma aittir. Çalıntı yoktur. Kitabın bazı bölümlerinde ki yanlışlıklar vardır. Bazı bölümler düzenleniyor.