Multimedia: Şeydagül
Kürşat'ın ağzından..
Evet Şeydagül ile bugün konuşacak birbirimizi tanımak için bir yerlere gidip birşeyler içmeyi teklif edecektim.Ben gittim ve ne gördüm.O şerefsiz ile yine beraberdi, daha geçen gün rezalet çıkartmadı mı bu adam? Zorla kurtarıldı, adamın ruh hastası olduğunu öğrendi. Tedaviye yatırılmıştı. Hala korkmadan beraber miydi?Daha ne kadar kendini küçük düşürecek bu kız? Ben ağız burun dalmışken şimdi tekrar mı beraberler? Bu sorularla kafayı yicektim. Çalıp duran telefon ise beynimde ötüyordu. En ummadık anda Metehan arıyordu. Zaten onun gazıyla oraya gitmiştim, gitmez olaydım. Öfkeyle yanıtla tuşuna bastım." Ne var lan ne var?" diye bağırarak açtım. En son istediğim şey kelime yapacak bir arkadaştı.
"Açmayınca aradım. Nerdesin oğlum? Napıyorsun? Şeydayı aradım gelmeden çekip gitmişsin."
"Senin yüzünden oraya gittim. Bir daha asla gitmem. Lan sevgilisi olan kızla ne konuşma mı bekliyorsun!"
Sesim o kadar otoriter çıkıyorduki bazen ben bile nasıl bu kadar soğuk olabiliyorum diye düşünüyordum.
" Onlar sevgili değiller Kürşat, kuruntu yapma ve Şeyda'yı ara. Kızın kapısına dayanmış zorla öpmüş. Sende hiç bir şey yapmadan arkanı dönüp gittin mi? Aferim."
"Paralı öpüşüyorsa, sevgilisi yoktur. Ama Paralı bu işi yapmıyorsa sevgilisiydi. Hangi kız elalemin adamıyla dudak dudağa olur lan, güldürme. "
" Çocuk kapısına dayanmış, sen burda dalga geç."
"Boş kelimeler ve beş kuruş etmeyen yalanlar. Boş insanlarla uğraşmıyorum. Git kız kardeşin midir neyinse sen koru, beni ilgilendirmiyor."
"Eğer Şeyda'nın başına birşey gelirse,tüm sorumlusu sen olacaksın. Sen ve o yenilmez gururun."
"Neyim o kız benim neden ben düşünüyorum? Ailesi korusun, ulan senin kız kardeşim dediğin biri. Git koru gevşek."
" Kalbini duymamakta diret. Ne halin varsa gör lan."
Bazen gerçekten karı gibi duygu sömürüsü yapması beni deli ediyordu. Gerçekten. Telefonum da Metehan ibnesi yüzünden bir sürü çağrı ve mesaj vardı. Mesajlara girdim.
5 mesaj Metehandan.. Asistanımdan gelen mesajlar..
Şeydagül 1 mesaj!"Kürşat Bey çok yanlış bir anda geldiniz tamamen yanlış anladınız. Kendimi suçlu hissediyorum. Müsait olunca açıklama yapacağım."
Ben kimim ki bana açıklama yapacaksın? İstediğin adamla istediğini yapmakta özgürsün. Benim hatam ki kapına geldim. Ne diyecektim? Bir çay içelim mi? Metehan yüzünden düşünmeden haraket ediyordum. Başımın ağrısıyla koltuğa uzandım. Uyursam geçerdi.
Sabah erkenden yine şirkete gidiyordum, içeri girerken danışmada hala Şeyda'nın olmadığını farkettim. Neyse ki görmemiştim. Odama doğru ilerledim. Asansöre binip odamın bulunduğu kata bastım. Odaya ilerledim. Kapıyı kapatıp koltuğa oturdum. Odamda içim gibi kapkaranlıktı. Benim hayatımda başka bir renge ihtiyaç yoktu. Ben bütün renklerimi kaybetmiştim, annemle beraber.. Bu karanlık dünya bazen beni boğsa da buna alışmıştım. Önümdeki dosyalara elimi uzatıp işe koyuldum. Yaklaşık bir yarım saat sonra Şeyda elinde kahvem ile odama girmişti. Yüzüne bakmıyordum. Kahveyi masaya bırakıp bir an önce defolup gitmesini istiyordum. İçimdeki öfke harlanıp duruyordu.
" Kürşat Bey bakar mısınız ? "
Sesini duyunca gözlerimi ona çevirdim. Bu kız benden korkuyor muydu? Ürkek bir ceylan gibi titriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUZ ADAMIN KÜÇÜK KIZI (BİTTİ)
Novela Juvenil"BUZDAN KALBİ TEKRAR HAYATA DÖNDÜRDÜN KÜÇÜĞÜM." Yazım tarihi : 21.03.2016 Bölümler tamamen şahsıma aittir. Çalıntı yoktur. Kitabın bazı bölümlerinde ki yanlışlıklar vardır. Bazı bölümler düzenleniyor.