Kısa Kesit 1

2.6K 81 2
                                    

💫OKUMADAN GEÇMEYİN 💫

Sizlerde özlemişsiniz BAKK ailesini..
Sizlere yeni yıl hediyesi olarak gönderiyorum. Kesit 2 gelmesini istiyorsanız bol yorum ve bir daha ki kesit kimle alakalı olsun yazıverin. Yeni bir yıl yeni umutlar, yeni hayaller ve yeni ders çıkartacağımız şeyler yaşayacağız. Unutmayalım ki her şey düzelir bugün ağlarız iki gün sonra unutur ağladığımız şeyin kat kat güzeliyle karşılaşırız. Her zaman hakkınızda hayırlısı olsun, yüreğinizden geçen her şey bu yıl sizleri bulsun, mutlu ve sağlıklı olun. Sizleri seviyorum.
Önemli!!
Arkadaşlar bu kitaptan sonra yeni bir kitap daha yazıyorum. Sizleri orada da görmek benim yeni yıl dileğim sizlerden..
"SIFIRDAN" isimli kitabıma bekliyorum.

İyi okumalar, musmutlu seneler🥰💫






Mehmethan..

Ablam Dileğin bir kızı olmuştu. İsmini Duru Şeyda koyan ablam hepimizi duygulandırmıştı. Şimdi 2,5 yaşında olan bu güzel cimcime benim göz bebeğimdi. Dayı olmak bambaşka bir duyguymuş. Bu süreçte annemin katillerini de öğrenmiş girdikleri ne kadar proje, ihale varsa içerideki adamım sayesinde öğrenmiş ellerinden almıştım. Artık sıfıra indirmiş, benim yaptığımı bulamadıkları içinde batmaya yakın bir seviyeye indirmiştim.
Pınarla o günden sonra biraz daha oturup konuşmuş kendisinin başkasına aşık olduğunu, onu unutmak için denemek istediğini fakat yapamadığını söylemişti. İki arkadaş olarak yollarımıza devam ediyorduk. Ablam ağzından Liya'nın bana aşık olduğunu kaçırmıştı. Liya annem öldüğü gün doğmuş aramızda 2,5 3 yaş vardı. Beyza teyzemle Metehan amcamın kızıydı. Liyayı kuzen olarak görmüş sevmiştim. Bunu öğrendikten sonra Liyayla biraz daha vakit geçirmeye başlamıştım. O kadar eğlenceli ve o kadar doğaldı ki.. Huzur buluyordum yanında. Tanıştığım diğer kızlar gibi lüks restorantlar, pahalı süs püs eşyaları yoktu. Liya doğal, hem spor hem şık giyiniyordu. Kumral saçları, bal rengi gözleri vardı. Gülünce sıcacık olan bakışları ya da bana baktıkça sıcacıktı. Bilemiyordum fakat etkilenmeye başlamıştım.

"Mehmethan Şeydayla oynasana ablam bende şu yemeklere bakayım?"

"Ver bana prensesimi, dayısı onun her yerini ısırıcak şimdi haam."

"Ya dayı duy duy yüffen ahahahah dayı yapma ya."

Hem gülüyor hemde o peltek konuşmalarıyla beni benden alıyordu. Gözleri ela olan cimcime ablama, ablamda gün geçtikçe annemin kopyası oluyordu. Benim dünyamın dört güzel kadını vardı. Annem,ablam,Liya ve bu küçük cimcime..

"Dayı beni uşak yapşana yüffeeen."

"O zaman uçak kalkmaya hazırlanıyor, kanatları aç bakalım fiıvvv"

Kolları kanat olup gövdesinden sımsıkı tutarak hem koşup hem onu uçuruyordum. Benim güzel kızım da çok mutlu oluyordu. Annesi Yemeğini getirdiği için indirdim.

"Yemeğini ye sana dayının bir süprizi var."

"Yuppi dayım benim sen hayikaşıın hemen yicem dimi annecim."

"Annen senin sıfatını yesin kurban olduğum gel hadi."

Ablam yemeğini yedirirken bende oturuyordum. Kapı çalınca ayaklanıp kapıya gittim. Aras eniştem gelmiştir diye düşünerek kapıyı açtım. Karşımda toz pembe tişortu buz mavisi kotu ve beyaz vans giymiş, tepeden sıkı bir at kuyruğu yapmış şirince bana bakan bir kız vardı, Liya.

"Ablam kim gelmiş?"

"Liya gelmiş abla. Hoş geldin geç buyur."

"Hoşbuldum geçerken bir uğrayayım dedim Şeydayı özledim."

"İyi yapmışsın."

Çekip kendime sarıldım mis kokusunu içime çektim. Açılmaya karar vermiştim zaten bir nevi sevgili gibi takılıyorduk, aramızdakinin ismi yoktu sadece.

"Mehmethan sen böyle yaptıkça bedenimi ayaklarım taşımıyor."

"Diyorsun, ben seni taşırım."

Yavaşça içeriye ilerledik ve bayanları yalnız bırakmak adına kalktım akşama hazırlanıp bize geleceklerdi bizim evde inanılmaz bir parti vardı. Hem Aras abimin doğum günüydü hemde yeni yıla giriyorduk. Biz doğum günü kutlayanlardandık fakat ağaç da süslemişti tuttuğumuz organizasyon, yemekler her şey onlara dahildi. Bu parti bir nevi birlikte olmak içindi. Eve geçerek babamın yanına ilerledim.

"Hoşgeldin oğlum napıyorlar hazırlar mı?"

"Liyayla ablam hazırlanıp gelecekler Aras eniştenin ise haberi yok."

"İyi bakalım Arastan yana ilk şüphelerim vardı fakat iyi adammış. Sen ne zaman evleneceksin eşek sıpası ölmeden mürvetini görüp torun sevseydim.. Sonra annen öbür tarafta bana sorar ben nediyeceğim ona?"

"Ya baba yapma allah aşkına genceciksin daha Duru Şeyda var hem torunun oda sev sev dur."

"O Dileğimin çocuğu seninkini de görsem ne iyi olurdu."

Babamın yanından yavaşça uzaklaşarak odama geçtim. Akşam için ayarladığım siyah süet ceketli bir smokin giyip saçlarımı da yaptım. En sevdiğim parfümümüde sıkarak kunduralarımı giydim. İyiydim. Kapıdan çıkarken babamla karşılaştım benzer bir takım giymiş fakat tercihini parlament mavisinden yana kullanmıştı.
Kapının çalmasıyla organizasyondakiler kapıyı açmışlardı. Ev ışıl ışıldı, harika gözüküyordu bahçeyi babam kışında kullanalım diye cam fanus gibi yaptırmış içerden basınca ısıya dayanıklı camlar dört bir yansan çıkarak kapatıyordu. Bizzat benim çizimimdi.
Hem bahçede hem evin içinde olacaktık, bahçeyede sobalar takılmış kimse üşümeyecekti.

Gelenler ablamlardı. Liya ise kalın askılı saks mavisi mini bir elbise giymişti. Elbisenin kemer kısmı gümüş detaylıydı ayakkabısınıda günüşten yana kullanmıştı. Saçları su dalgası salık bir vaziyetteydi. Güzel hatundu vesselam.

En son Aras eniştemde gelmişti garson kız kapıyı açmış saklanmıştı. Ev kalabalıktı, ve karanlık. Kimse yokmuş gibiydi. Seslenerek içeri doğru adımlamasıyla ışıkları yakıp "doğum günün kutlu olsun." Diye bağırmıştık. Hemen ardından aile resmi olan pasta gelmiş, eniştem ve cimcime birlikte üflemişti. Herkes mutluydu. Eniştem utanmış ne gerek var falan diyordu. Yinede herkes mutluydu. Pastadan sonra ikramlar sönüp duruyor yemekler çerezler içecekler veriliyordu. Eniştemin iş arkadaşları, ablamın arkadaşları,Beyza teyzem ve Metehan amcam herkes buradaydı. Yeni yıla da son 1 saat kala yavaşça Liyayı arka bahçeye ağaçların arasına soktum. Şimdi her şeyin yeri ve zamanıydı.

"Liya, önceden seni gözüm nasıl görmemiş ben böyle bir sevgiyi başka insanlarda aradım bilmiyorum. Sen benim canım oldun, gülüşünle hayat buldum. Gözlerinde sevgiyi buldum. Sen sevdikçe ben iyileştim. Bir kadın tarafından eşsiz sevilmenin farkına vardım, bu his mükemmeldi. Ben seni bir ömür sever sayarım, benimle her şey olmaya var mısın?"

"Ben seni çocukkende sevdim, hep sevdim. Bundan sonra da daima severim. Annen gibi olamam ama eksikliğini gidermeye çalışırım. Yeri gelir çocuğum gibi sever ilgilenirim, yeri gelir dostun olur her şeyini dinlerim. Ben sana her şey olalı çok oldu Mehmethan. Varım.."

Dudaklarından dökülen her kelime benim için çok özeldi. Yavaşça dudaklarını dudaklarıma hapsettim, yeni yıla bir dakika vardı. Öperek, daha derin öperek yeni yılıma girdim. Kollarımda kendini kaybeden masumiyete bir kere daha vuruldum. Bu zamandan sonra en kısa sürede evlenmek, karım olmasını istiyordum. Tepede patlayan havai fişeklerle yeni yıla öpüşerek girdiğimizi anladım. Gözleri aşkla parlayan papatyama daha sıkı sarıldım.

"Mutlu yıllar sevgilim."

"İlk öpücüğümü alan adam, mutlu yıllar."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BUZ ADAMIN KÜÇÜK KIZI (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin