Hoofdstuk 16

104 12 0
                                    

Ondertussen waren Mohsine, Ilham en Asma al terug.
"Wel Asma? Uhm je had 2gemiste oproepen en ik nam een keer op.. Maar hij had niet gepraat toen ik hallo zei heeft hij afgelegd dusja misschien dat je die nummer kent?" zei Ali terwijl hij Asma's mobieltje voor haar gezicht hield.
"Oh echt? Mss gewoon verkeerd nummer? Ik ken deze nummer niet nee dus het zal wel verkeerd geweest zijn" zei Asma met een krachtige stem. Maar natuurlijk wist Asma dat het Bilal was.
Even later Ali viel in slaap hij was heel moe.
Ondertussen..
"Ilham omg nu gaat Bilal me blijven stalken.. Wat mlet ik doen?" fluisterde Asma ongerust.
"Maar neeen lieverd hij stalkt u niet, hij wil gewoon weten hoe het is met jou. Hij mist je sowieso. "Fluisterde Ilham terug in de oor van Asma.
"Maar ik mis hem het meest! Ik hou zoveel van hem. Hij heeft me zo verliefd gemaakt en zeker zijn mooie licht grijze ogen, waw ik droom elke keer van hem is dat raar?" fluisterde Amsa.
"Ik weet dat je hem mist hij mist jou zo te zien ook want kijk je hebt een bericht van hem juist gekregen, wat stuurt hij? Laat is zien" zei Ilham.
Bilal: "ik weet niet wat ik nu moet doen zonder jou je bent een deel van me geworden.. Ik kan jou niet alleen laten. Je bent echt heel speciaal voor me geworden. Ik zal jou niet meer bellen want je broer nam op het spijt me. Liefs Bilal."
Asma: "Ik mis je Bilal. Je bent voor mij ook speciaal geworden de laatse dagen! Waar kunnen we elkaar nog eens zien? En dat geeft niet hoor, gelukkig stond je nog niet opgeslagen met je naam in m'n contacten anders had ik wel een probleem."
Bilal: "Hopelijk snel! Ik spreek je later! Kus."
"Ilham? Omg ik hou echt super veel van hem. Hij is mijn leven." fluisterde Asma.
"Ja dat ken ik dat noemen we verliefd zijn & dat ben ik ook! Maar Asma jij hebt te minste kans want Bilal houdt ook van jou. Bij mij is Ali niet op mij." fluisterde Ilham.
"Maar jawel ik heb het gevoel he dat hij echt gevoelens voor jou begint te krijgen en ik weet hoe mijn broer in elkaar zit." fluisterde Asma.
"Oh maar weet je? Ik wil gewoon praten met hem. Maar ik durf niet." fluisterde Ilham.
"Gewoon doen. Zeg gewoon wat er op je lever ligt, hij zal je niet opeten ofzo hoor."
"Ja dat weet ik wel maar ik bedoel ik wil hem eerlijk zeggen wat ik voel voor hem maar ik ben gewoon bang wat zijn antwoord zal zijn of het wederzijds is of niet." zei Ilham heel onzeker.
"Dat moet je al niet denken. Altijd positief blijven schat dat weet je." stelde Asma haar gerust.
"Ja dankje schat maar jij ook." antwoorde Ilham.
2uur later waren ze gaan tanken en even parking nemen om drinken te gaan kopen. Ondertussen was Ali ook al wakker en stelde voor dat hij nu gaat rijden dan kon Mohsine een beetje rusten.
Toen iedereen weer binnen in de auto was konden ze weer vertrekken het was ondertussen al zes uur in de avond nog 4 uur rijden en ze waren aan de boothaven.
In de auto..
Ilham bleef kijken naar Ali ze dagdroomde over een toekomst met hem samen..
Ali keek even in de spiegel en zag dat Ilham keek.
"Ilham? Alles goed?" zei Ali random.
"Uh ja hoor waarom vraag je dat?" zei Ilham.
"Nee gewoon ik wou praten met je" zei Ali terwijl hij lkef lachte langst het spiegeltje.
"Nee let jij maar op de weg voor je ons naar Portugal ofzo brengt." zei Ilham plaagend.
"Oh oke dus je wil niet praten met me? Dat zal ik onthouden." zei Ali zogezegt hij verdrietig deed om Ilham een beetje te plagen.
"Jawel heel graag wil ik met je praten ik moet je trouwens iets zeggen maar straks als we wachten op de boot ofzo gaan we praten is je dat goed voor jou?" Zei Ilham een beetje twijfelend.
"Ja super is goed hoor." zei Ali blij.
Ilham viel in slaap net als Asma.
Ali reed door en was al 3 uur aan het rijden zonder te stoppen nog één uurtje rijden en hij was aan de boothaven.
"Papa? Papa word wakker we zijn bijna in Marokko." zei Ali.
Mohsine: "Ha super, kom ik neem nu wel de stuur over zoon"
..
"Opstaan mensen" riep Mohsine we zijn aan boothaven, nu is het controlen."
"Oh zalig we zijn er bijna." riep Asma blij.
Douanecontroleur: "Asma aanwezig?"
"Ja hier zo." antwoorde Asma.
Douanecontroleur: "Ilham?"
"Jaa?"
Douanecontroleur: "Jij bent geen familie? Weten je ouders dat je mee bent?"
"Ja natuurlijk! Ik ken hun al 10jaar" antwoorde Ilham.
Douanecontroleur: "Ah maar oke dan is er geen enkel probleem... Mohsine Zeriouh en Fatima zahra Salam aanwezig? Ali Zeriouh ook?"
"Ja hier." antwoorde ze allebij tegelijk.
Douanecontroleur: "Oke dan is het goed je mag daar je auto parkeren om papieren voor de boot in te vullen. Daarna laat je je auto controleren, dan mogen jullie wachten op de boot.
"Weet jij soms om hoe laat de boot arriveert?" vroeg Mohsine.
Douanecontroleur: "Wel het is nu half elf rond vijf uur is jullie boot normaal."
"Pff zo laat" fluisterde Ilham.
"Oke bedankt" zei Mohsine.
Douanecontroleur:"Fijne reis."

Een Slecht KarakterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu