Na uren nog wachten kwam eindelijk de boot.
De auto's bewogen weer en gingen 1 voor 1 inladen in de boot.
Je hoort de politie roepen 'sneller ga door, ga door'
En oh ja Bilal en Asma zaten op de zelfde boot...
"Ali? Parkeer u helemaal daar als da gaat." zei Asma.
"Asma? Wat zeg je nu? We moeten gewoon aansluiten dus dat gaat niet." zei Ali
"Ow nja oke dan" zei Asma een beetje stiller toen ze bang en tegelijk verliefd naar de auto van Bilal keek.
"Waarom misschien?" zei Ali vragend terwijl hij naar die auto van Bilal keek. *ow ja ik heb het al door! Dat is die ene jongen dat met m'n zusje was aan het praten in de hotel.* dacht Ali.
"Nee Ali gewoon zenne." antwoorde Asma.
"Hmmm oke dan." zei Ali.
"Over wat hebben jullie het over? Als ik mag weten?" vroeg Fatima.
"Niks mama ik voel me niet op mijn gemak met die drie jongens daar in de auto ze doen gewoon een beetje raar" fluisterde Asma.
"Gewoon negeren schatje van me" antwoorde de mama.
5minuten later kreeg Asma telefoon van Bilal.
Asma liet het rinkelen zo kreeg ze 2 gemiste oproepen.
*SMS*
Bilal: "Schat? Hou je van me?" stond er in een de bericht van Asma.
Asma twijfelde of ze het moest laten zien aan Ali hij kon haar helpen het is tenslote haar broer dus waarom niet?
'Zou ik alles zeggen tegen Ali? Pff nee want ik hou van hem.. Ik zit zwaar in de problemen waarom moest ik verliefd worden op hem?" dacht Asma.
"Ilham kijk eens wat B stuurt."
"O my god really? Wanneer heeft hij dat gestuurd misschien? Hierjuist?" zei Ilham.
"Ja hierjuist maar shht niet zo hard praten." fluisterde Asma.
"Asma als ik eerlijk mag zijn je zit echt in de problemen, als we inschaallah (als god het wil) terug in België zijn ga jij je nummer wijzigen! Oke? Je kent hem niet en je bent er verliefd op? Ik snap dat niet Asma sorry. Fluisterde Ilham.
"Ik weet het ik ben raar. Ik heb een rare gevoel." fluisterde Asma terug.
"Dat zeg ik niet, maar jij bent zo een goede meisje dat bid enzo! Je moet voor hem echt niet veranderen! Blijf dat goeie meisje oke?" fluisterde Ilham.
"Oh Ilham je raakt me waarom denk je toch zo? Ik dacht je ging me steunen. Maar oke je hebt alweer gelijk." zei Asma triest.
"Schat ik hou van u eh maar toch je moet voorzichtig zijn met die jongens van tegenwoordig." fluisterde Ilham.
"Ik hou ook van u schat.! Antwoorde Asma en stopte met over Bilal te spreken.
"Jaaa we zijn eindelijk geparkeert in de boot nu snel naar boven gaan voor de papieren te laten zien." zei Mohsine.
Asma durfde eerst niet eerst naar buiten te gaan omdat Bilal niet ver van haar was.
"Allee Asma waar wacht je nog op? Stap uit de auto." zei Ali rustig.
"Ja ja maar blijf naast me broer." zei Asma terwijl ze even keek naar Bilal.
"Oke maar je doet wel raar. Asma, kom snel Ilham en onze ouders zijn al boven." zei Ali.
"Ja tuurlijk ik volg je broer." antwoorde Asma.
Toen Ali al een beetje verder boven was zat Asma nog een beetje achter toen ze ineens een tik op haar rug voelde.
"Asma? Praat even met me alstublieft ik hou van je ik wil je als mijn vrouw, maar denk niet dat ik slecht ben ofzo. Ik wil alleen jou! Telkens als ik bij jou in de buurt kom voel ik me veilig. Ik voel me met andere woorden heel goed bij jou." zei Bilal geloofwaardig.
"Je maar Bilal praat eens met mijn broer hij mag me niet zien met jou snapje? Wat gaat hij wel niet denken? Ik.. Ik heb ook op korte tijd veel gevoelens gekregen voor jou. Maar nu moet ik door ik zie je wel nog eens." zei Asma haastig.
"Oke ik zal eens met hem praten, en Asma waar wacht je op wij zijn voor elkaar gemaakt. Maar oke ik zal je nu laten ik zie je volgende keer zeker nog wel." Zei Bilal.
"ALI wacht op mij, je gaat veel te snel ik ken de weg hier niet." zei Asma terwijl ze op de trappen de mensen voordrong.
"Oke kom dan wat sneller slakje. Zei Ali terwijl hij lachte.
Bilal en de twee andere jongens waren achter Asma aan het stappen allebij onopvallend.
Asma keek even naar achteren en zag Bilal achter haar lopen.
"Ohnee mijn broer zal Bilal toch herkenen? En hij zit vlak achter ons."
Een kwartier later.. Alles was geregeld de papieren werden afgestempeld en ze namen een rustig plekje in de boot.
"Asma en Ilham waren samen aan het praten. Asma vertelde alles wat eer een kwartier geleden gebeurden. Ali was nog even naar benden gegaan naar de auto om iets te gaan halen toen dat hij zag dat er 2jongens aan een auto aan het prutsen waren het was een BMW X6.
"HEE! is dat jullie auto?" riep Ali.
"Zijn dat jou zaken?" riep een van de jongens terug.
"Jullie blijven met jullie poten van die auto af! Dat is niet jullie eigendom... Eh maar wacht eens ben jij niet? Die ene jongen dat met mijn zus praatte in die hotel?" zei Ali boos.
"Jaa dat was ik sorry daarvoor het zal niet meer gebeuren." antwoorde Bilal.
"Oke maar als jullie verder willen doen met die auto mij niet gelaten jullie doen maar! Maar jullie moeten weten dat wat jij doet bij een persoon dat het dubbel naar jullie jolt? Houd dat in jullie achterhoofd. Yellah thala en als je nog eens in de buurt komt van mijn zus.. Zei Ali heftig terwijl hij zijn knookels kraakte.
"Oke ik heb dat begrepen maar die andere meid?" zei Bilal.
"Wat is er daarmee?" zei Ali vragend.
"Fiks haar is voor Yassir hier." zei Bilal.
"Weetje wat?.. Ik fiks niemand want ze is al van mij. Alle veel succes. Zei Ali met een big smile.
Ali ging terug naar boven naar Ilham en Asma de ouders van Asma en Ilham gingen verder op zitten bij goeie vrienden.
"Ha ons ouders zijn daar gaan zitten dat komt goed uit ik moet jullie iets vertellen, ik ging daar straks naar beneden en ik zag 2 jongens prutsen aan een knap BMW X6 ik heb ze maar gelaten als ik ze zou tegen houden en iemand betrapt hun dan gaan ze ook zeggen dat ik daar mee iets te maken heb." zei Ali.
"Gelukkig geb je dat gedaan heel slim van je Ali." zei Ilham terwijl ze lief naar Ali glimlachte.
"Ik ben slim he zina (schoonheid)." zei Ali met een knipoog.
"Ehm Ali hoe zag die jongen eruit? Had hij bruin haar en was hij lang?" zei Asma bezorgd.
"Jaja percies waarom ken je hem? Dat was die ene" zei Ali.
"Ja Ali dat is die ene jongen dat met me sprak in de hotel maar persoonlijk ken ik hem niet." zei Asma verlegen.
"Dat is maar best ook hij is te slecht voor jou!" riep Ali.
Op dat moment kwam Bilal binnen. Telkens als Bilal Asma ziet veranderde hij in een brave jongen.
JE LEEST
Een Slecht Karakter
عشوائيHet gaat over een meisje genaamd Asma. Asma is een heel goede meisje op het rechte pad. Tot ze een jongen leerde kennen dat jongen bleek een slecht karakter te hebben. Maar wat Asma niet wist was dat die jongen in een maffia bende zat. Of ze met hem...