Hoofdstuk 26

95 12 1
                                    

"Oke droog je tranen en we gaan. Blijf jij even hier als ik teken doe kom je af." zei Asma.
"Safe is goed." antwoordde Ilham.
"Heey Iman en Ali? Opstap alle twee? Gezellig. Ik zie dat jullie juist klaar zijn met eten?"
"Hey is Ilham er niet bij? En ja hoor we zijn juist klaar met eten." zei Iman.
"Nee ze is er niet bij.. En Iman heb je zin om nu te wandelen met mij aan het strand?" vroeg Asma.
"Oh ja hoor gezellig." antwoordde Iman.
"Oke super." zei Asma.
*Asma gaf Ilham een teken met haar hoofd dat ze mocht komen.
*Asma en Iman vertrokken naar het strand.
"En Iman vertel me hoe is het met jou?" vroeg Asma.
*ondertussen stak Ilham de weg over om naar Ali te gaan.
"Omg? Ali.. Je bent hier? Dat is toevallig." zei Ilham.
"Haha heey Ilham. Wat doe jij hier alleen?" vroeg Ali.
"Ehm haha gewoon wat kan jou dat schelen dat ik hier alleen rondloop?" vroeg Ilham.
"Dat kan me veel schelen! Je mag hier niet alleen komen!" zei Ali duidelijk.
"Jaja Ali, ik ben toch niets voor jou? Ofwel?" vroeg Ilham.
"Jawel, tuurlijk wel!" antwoordde Ali.
"Ha ja? Wat ben ik dan voor jou?" vroeg Ilham benieuwd.
"Dat weet ik niet meer." zei Ali.
"Hoezo? Dat weet je niet meer?" vroeg Ilham.
"Dat weet ik echt niet, het voelt alsof ik alles ben vergeten." zei Ali.
"Super dat je het beseft. Ali kijk is aub in mijn ogen." zei Ilham terwijl ze zijn twee handen stevig vast pakte.
Ali keek meer dan 10 seconden in Ilham's ogen zonder iets te zeggen.
"Alles oke Ali?" vroeg Ilham geschrokken.
Ali liet Ilham haar handen los en wreef over zijn hoofd.
"Aauw auw mijn hoofd." zei Ali.
"Wat is er met je hoofd schat?"
"Ja ik heb hoofdpijn.. Ik.. Ohne Ilham ik, het spijt me zeer!" Zei Ali terwijl hij in huilen uitbarsten.
"Waarom spijt het je?" vroeg Ilham.
"Jaa ik heb jou laten vallen voor Iman? Is het dat? Ooch ik ben toch zo dom!" zei Ali terwijl hij op het tafeltje sloeg.
"Oh meen je dat? Ali?" vroeg Ilham.
"Ja schat ik ben super dom geweest dat ik in hun val ben gelopen.
"Dat is waar je was dom! Je was gedrogeerd door Fouzia Ali." zei Ilham duidelijk.
"Ja ja dat kan goed zijn.. Want ik was alles vergeten, maar nu is het beter. Zijn we weg?" zei Ali.
"Jaa tuurlijk we zijn weg, maar we moeten wachten op Asma.
"Kom we gaan nu door, ik stuur berichtje naar Asma dat ze naar huis moet komen want Iman mag me niet zo zien anders gaat ze weer van die vuile trukjes op mij doen." zei Ali.
"Ja dat is waar, maar dan moet Asma alleen komen het is wel al avond en we zijn in Marokko hé." zei Ilham.
"Das wel waar." zei Ali.
"Anders bel ik wel naar Bilal? Hij gaat samen wel met haar naar huis willen stappen?" stelde Ilham voor.
"Cava, dan kunnen wij al onze koffers pakken, we gaan een hotel nemen deze nacht." zei Ali.
"Een hotel? Jaa alstublieft heel graag zelfst." zei Ilham.
*ondertussen wandeling op het strand met Asma en Iman.
"Het gaat goed met mij.. En met jou?" vroeg Iman.
"Ja ook goed super.
*ding ding.
Ali: "ik heb beseft hoe ik me gedroeg tegenover Ilham, ik herinner me alles weer, ik en Ilham zijn al naar huis we gaan onze koffers inpakken we nemen hotel, en ah ja bel Bilal maar als je niet alleen naar huis durft komen."
Asma: "ik ben super blij amai wat een opluchting. En oke ga al maar ik zal Bilal bellen."
"Wie is het?" vroeg Iman.
"Het is een vriendin uit België." antwoordde Asma.
"Ah oke, maar Asma ik moet nu eigenlijk nog naar iemand.. Ik moet door.. Het was gezellig. Tot straks he." zei Iman.
"Das goed bye bye." zei Asma.
*tring *triiing
"Hallo, Asma? Is alles goed?" vroeg Bilal aan de telefoon
"Ja hoor, maar ik sta alleen zou je met mij naar huis willen stappen?" zei Asma.
"Ja schat tuurlijk waar sta je?" antwoordde Bilal snel.
"Ik sta aan het beging van het strand een beetje verder dan de eerste resaurant da je tegen komt.
"Ah safe daar, ik zie je over 10 minuten." zei Bilal aan de telefoon
*ondertussen stapte Iman voorbij het restauran waar zei en Ali zaten.
"Huh? Ali is weg? Ma bon ehm ik moet naar Yassir nu." dacht Iman.
*ondertussen waren Ali en Ilham thuis.
"Oke snel alles opruimen en weg hier."
"Ha? Wat komen jullie hier doen? En waar is Iman? Zei Fouzia.
"Wij zijn hier weg!" antwoordde Ali.
"Hoezo? Waarom?" vroeg Fouzia.
"Ja gewoon, we zijn het evht beu hier!" antwoordde Ali.
*ondertussen was Bilal er.
"Hey Asma, oh sjoe sta je hier al lang? Ben ik te laat?" zei Bilal.
"Nee hoor je bent goed op tijd! Maar wat ben ik blij dat je hier bent. Die mannen daar bleven maar kijken." zei Asma.
"Moh kom hier sjoe, niemand mag naar jou kijken alleen ik!" zei Bilal duidelijk terwijl hij haar een knuffel gaf.
"Oh zo lief." zei Asma.
Terwijl Bilal en Asma opweg waren wou Bilal iet vragen.
"Asma?" zei Bilal.
"Ja, Bilal?" antwoordde Asma.
"Ehm, het is maar om te weten.. Maar zou je ooit met mij een relatie willen?" vroeg Bilal.
"Hmm Bilal ja natuurlijk wil ik dat! Geen twijfel!" antwoordde Asma zelfzeker.
"Ooh Asma ik zou het zelfde hebben geantwoord. Zou je morgen met mij naar het strand willen gaan?" vroeg Bilal.
"Wij twee alleen?" vroeg Asma.
"Ali en Ilham mogen ook mee." zei Bilal.
"Oke super, ga je me nog sturen om hoe laat?" vroeg Asma.
"Ja sowieso." Antwoordde Bilal.
"Zo Asma, we zijn er. Ga maar rechtstreeks naar boven.. Tot morgen. Zei Bilal terwijl hij haar een knuffel gaf.
"Byee Bilal. Zei Asma.
Maar wat Asma niet wist was dat Fatima hun juist heeft zien knuffelen.
Fatima schrok even.
"Fatima schat? Gaat alles goed? Wat is er?" vroeg Mohsine.
"Nee nee er is niks.." antwoordde Fatima met grote verbaazde ogen.
"Oke dan, kom we gaan naar boven Ali had een berich gestuurd dat we nu moesten komen, ik weet ook niet waarom.." zei Mohsine.
"Oh wacht even Mohsine er zit een steentje in mijn schoen." zei Fatima terwijl ze Mohsine zijn arm vasthield om te steunen.
Ondertussen was Asma al boven en Bilal was al weg.
"Ja danku Mohsine, we kunnen nu." zei Fatima.
Fatima en Mohsine kwamen boven deden de deur open en zagen Ali, Asma en Ilham voor de deur staan met alle drie hun koffers in hun handen.
"Uhm? Naar waar hebben jullie het?" vroeg Mohsine.
"We gaan naar een hotel we zijn het hier zo beu zolang Iman en Fouzia hier zitten." zei Ali duidelijk.
Terwijl Ali alles aan het uitleggen was aan zijn vader ging Fatima even naar het toilet.
"Asma? Kom eens mee kom!" zei Fatima terwijl ze Asma meetrok aan haar arm.
"Wie was dat jongen? Waar je mee knuffelde, ik heb je wel gezien hoor." zei Fatima.
"Oh dat was Bilal mama, hij is.. Wel we zijn een beetje verliefd. Hij is echt een goede jongen! Je moet hem leren kennen!" zei Asma serieus.
"Ja ik wil hem zeker leren kennen, ik ben eigenlijk heel blij voor jou.. Sinds je hem hebt leren kennen ben je heel vrolijker geworden, inscha'allah gaat hij jou nog gelukkiger maken in het leven.. Ik zal nog niets zeggen tegen je vader. Maar ik wil straks wel nog praten met jou. Oke? Ik ga nu ook mijn koffers nemen ik ga mee want ik ben het ook beu hier." zei Fatima
"Oh dankuwel mama je bent de beste! En oke Ali heeft je koffer al gemaakt." zei Asma.
*Ondertussen stuurdde Fouzia een bericht naar haar dochter met daarin..
Fouzia: "waar ben je Iman? Ali en Asma enzo.. Ze gaan er van door.. Ali is terug de oude.. Je moet iets doen als je hem wil!"
Iman: "ik ben nog even bij een vriendin.. Ohnee Ik kom zo"
Asma, Ilham, mama en papa? Zijn jullie klaar? Kom we gaan vertrekken.
Toen ze beneden waren kwamen ze Iman tegen.
"HEY HEY naar waar gaan jullie?"
"We zijn al vroeger weg.. We overnachten deze nacht wel in een hotel."
"Maar Ali je mag niet weg! Weet je nog? Onze eerste kus aan het strand samen? Dat was toch een perfecte moment?" zei Iman express luid.
"Kus? Bruh hebben jullie gekust?" vroeg Ilham er snel achter.
"Nee ik zweer het dat ik niet heb gekust met haar! Ze liegt! Ilham trap er niet in.. Asma? Zeg eens iets.. Geloof je me?" zei Ali.
"Ik geloof Ali. Hij zou nooit met Iman hebben gekust. Gedrogeerd of niet. Hij haat haar. Maak je maar geen zorgen Ilham." zei Asma geruststelend.
"Voila se geloif me nu is. Ik heb maar een vrouw nodig en dat ben jij!" zei Ali duidelijk.
enover Ali staan en drukte een zoen op zijn lippen.
Asma en Ilham waren in schok.. En natuurlijk Ali ook.
"TFOE BITCH" riep Ali terwijl hij naast Iman's schoenen speekte.
"Oha doe eens normaal, wat moeten mensen niet van je denken? Dat je een sletje bent?" Zei Asma kwaad.
"Onnozel wijf, je flasht bij mijn Ali terwijl je al iemand hebt?" zei Ilham woest.
"Bruh wie heeft je verteld dat ik iemand heb? Ik heb niemand trouwens.
"Dat doet er niet toe wie het zei." antwoordde Asma.
"Was het Bilal?" zei Iman.
"Huh.. Nee waarom denk je dat? Ken je hem misschien?" zei Asma beetje verbaasd.
"Niet echt goed, maar Bilal is de grootste maffia die iemand mag kennen.
*Juist toen kwam Asma's moeder en had alles gehoord.
"Hij is niet meer zo punt! Hij heeft zich verbeterd." zei Asma ze wou Bilal beschermen.
"Dat heeft hij je dan wijs gemaakt." zei Iman.
Asma keek weg en ging zonder dag te zeggen al naar beneden. Direct erachter volgde Ilham en Ali.
"Trek het je toch niet te veel aan schat. Jij weet wie goed en slecht voor je is.. Je hoeft daarvoor niet alles te geloven wat de andere zeggen. Zei Ilham.
"WACHT ASMA!" Riep Iman.
"Ja?" antwoordde Asma.
"Sorry dat ik dat zei. Na die wandeling heb ik toch wel goed kunnen praten met jou.. Ik heb u graag. Maar kan ik van andere niet zeggen." zei Iman terwijl ze vies naar Ilham keek. "Je bent mijn beste vriendin en achter nicht! Je bent net een zus voor me en ik zal je missen. Gaan we nog contact hebben?" zei Iman lief.
"Ik weet dit niet. Je klinkt lief. Maar je meent dit alles niet. Ik heb al één beste vriendin en zus en dat is deze meid naast me." zei Asma terwijl ze wees naar Ilham.
"Oke oke is al goed." antwoordde Iman.
Asma liep al naar beneden.. Toen juist Iman wou praten met Ilham.
"En jij" zei Iman terwijl ze haar arm greep.
"Wat ik?" en laat me verdomme eens los bitch." zei Ilham met een hevige stem.
"Je neemt mijn vent af mijn man? Jij bent hier de bitch ALI IS VAN MIJ! En daar zal ik voor zorgen. Het is niet dat je hier weg bent dat je niets meer van mij zal horen? Ik zal je blijven achtervolgen.
"Haha moet ik nu lachen? Moet ik nu bang zijn? Ik weet het echt niet bitch." antwoordde Ilham terwijl ze zich zelf los rukte en wegliep.
Ali en Asma stonden Ilham op te wachten beneden.
"Heeft die bitch nog iets gezegd?" zei Asma.

Een Slecht KarakterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu