Hoofdstuk 30

89 13 1
                                    

"Jij.. Jij bent het. Ik kwam je nog tegen op de trap zogezegd vriendelijk lachen naar mij. Wat is je probleem? Wil je ruzie of wat wil je nu precies eigenlijk?" vroeg Ali terwijl hij de deur achter hem dicht deed." Ali was binnen bij Yassir en 2 andere jongens.

"Kijk eh man vooral gij a Yassir ben je zo laag gevallen om verdomme een meisje lastig te vallen?" Zei Ali serieus.

"Nee ik wil haar gewoon wat bang maken." Antwoordde Yassir.

"Hoezo bang? Wat voor nut heeft dat nou weer? VERTEL HET ME NU! Waarom zou je Ilham schrik aanjagen? Zei heeft het verdomme al zo moeilijk. Laat haar gerust! Anders heb je met mij te maken. Zei Ali boos.

"Je snapt het echt niet eh man?" Antwoordde Yassir.

"Neen blijkbaar niet? Geef me wat meer uitleg." zei Ali.

"Iman heeft me gestuurd voor een reden." zei Yassir.

"Wat voor reden verdomme je maakt me kwaad, zeg het rechtstreeks of ik gebruik mijn vuist." Zei Ali luid en duidelijk. Maar toen Ali dat zei stonden Hicham en Faiz voor Ali.

"WAT? Sukkeltjes wat willen jullie nu doen zehma? Me bang maken HAHA, doe gauw normaal en vertel me wat Iman zei." Zei Ali duidelijk.

"Ja oke jongens het is goed, ga eventjes zitten Ali." Stelde Yassir voor.

"Neen bedankt ik sta wel recht." zei Ali

"Iman zei tegen me dat ik Ilham moest volgen omdat ze haar niet uit kan staan omdat Ilham zei tegen Iman dat Iman het moest uitmaken met mij en ze zei alleen maar slechte woorden over mij, ik wil niet dat het uit is tussen mij en Iman. Ilham is een vuile teef." Riep Yassir.

"WOW WOW WOW, zo is het helemaal niet gegaan, Ilham heeft niets gezegd over jullie! Ze wist amper dat jullie een relatie hadden samen. Wat jou heilige Iman wel probeerde te doen was mij te versieren. Ze wil me en dat is al heel lang dat ze me wil. Ze kan niet zwijgen over me. En toen ik hoorde dat ze een vriendje had was ik in schok dat ze toen met mij aan het flirten was. Zo is het gegaan! Iman heeft je wijs gemaakt. Ga nu maar terug naar huis man je hebt niets te zoeken bij ons. Als ik jou nog één keer zie bij de buurt van Ilham of mijn familie zal er wat gebeuren." Zei Ali heel serieus en duidelijk.

"Kijk man ik zal haar nog steeds wat aandoen." Zei Yassir.

Ali kon het er niet bij laten en gaf Yassir een blauw oog. "Nou zeg dat nog eens en ik maak je af." Zei Ali kwaad.

Toen Ali een blauw oog gaf aan Yassir wouden Hicham en Faiz toeslagen.

één per één gaf Ali hun een rechter, de ene had blauw oog de andere had een bloedneus. "Wat denken jullie wel, niet met mij ze. En nog voor de duidelijkheid BLIJF VAN ONS BUURT!" zei Ali boos.

Ali trok de deur dicht en was weer op weg naar zijn kamer.

"Ilham.. Ali is naar Yassir en hij is nog altijd niet terug" Zei Asma ongerust.

"Shht doe die deur dicht anders worden je ouders wakker." Fluisterde Ilham.

"Kijk hij is daar, verdomme Ali waar was je?" Zeiden Asma en Ilham tegelijkertijd terwijl ze naar Ali liepen en knuffelde.

"Het is geregeld schatjes, Yassir zal ons niet meer lastig vallen" Zei Ali. (Hoop ik toch)<dacht Ali.

"Wat heb je misschien gedaan? Omg je hebt bloed op je wang, je hebt gevochten he?" Zei Ilham terwijl ze het bloed een beetje wegveegde.

"Ik heb ze op hun plaats gezet, ze konden me niet af. Ewaja ik ben te sterk en ik bescherm jullie gewoon vooral jou nu Ilham ze hebben het allemaal op jou." Zei Ali.

Een Slecht KarakterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu