Hoofdstuk 22

86 11 0
                                    

"Kijk is Asma die jongen dat daar zit blijft kijken en hij is met zijn gsm naar jou gericht. Ik vind hem heel raar en heel bekend voorkomen." zei Ilham.
Meteen stond Ali recht en stapte af naar de jongen.
"Ewa a sahbe mag je zomaar foto's trekken van mijn zus? Is dat normaal? Je verwijder nu die foto's die je hebt gemaakt!" riep Ali steeds luider.
"Ik heb amper foto's getrokken van haar." antwoordde de onbekende jongen.
"Ik geloof je niet laat me nu zien!"
"Oke oke kijk ik zal naar mijn galerij gaan." zei de onbekende jongen.
"Oke ik zie niks tussen je galerij sorry..?" zei Ali.
"Omar" antwoorde Omar.
"Het spijt me Omar ik dacht echt dat je foto's aan het nemen was.. Ik kon maar vragen hé. Prettige dag verder.
"Het is al goed hoor en voor jou het zelfde."
Maar wat Ali niet wist was dat Omar wel foto's had getrokken van Asma hij stuurde het direct naar Whatsapp.
*tring *tring.
'Asma kreeg telefoon van Iman.'
"Hallo Asma?" zei Iman aan de telefoln.
"Jaa Iman waarom bel je?" vroeg Asma.
"Wel ehm waar zijn jullie eigenlijk?" vroeg Iman.
"Wij zijn aan Mnar Park" antwoorde Asma.
"Oke ik ga komen blikf daar." zei Iman.
"Ehm maar.."
^Afgehaakt.^
"Whuuut ehm Ali, Ilham.. Iman komt naar hier ik weet niet waarom." zei Asma.
"Ohne en weet ze dat Ali mijn vriendje is?" zei Ilham.
"Neee die weet dat nog niet." onderbrak Ali.
"Ah wanneer gaan jullie het vertellen?" vroeg Asma.
"Wel misschien niet. Allee nu nog niet je kent Iman zei is zwaar jaloers en ze gaat dat sowieso zeggen tegen ouders." zei Ali.
"Dat is waar ze doet er alles aan om met Ali te zijn om hem te krijgen. Als ze weet dat jullie samen zijn. Liever zwijgen tegen haar of ze kan je blijven achtervolgen schat. Zei gunt u dat geluk met Ali niet zei wil u dan kapot om Ali in te pikken. Ze is zo slecht." zei Asma.
"Jaa dat is waar, ik ken haar ze achtervolgt me al 2 jaar. Als ze straks komt doen we gewoon normaal zodat ze niets gaat merken. Safe schat?" zei Ali.
"Jaa sowieso" antwoorde Ilham.
In een klein vijf minuten stond Iman bij Ali, Asma en Ilham.
"Wel mijn lievelingetjes jullie zitten hier zonder mij." zei Iman.
"je bent er nu toch? Wat wil je drinken?" zei Ali normaal.
"Cola is goed Ali." zei Iman met een verliefde lach.
"Oke" zei Ali lachend terug alsof er niets is gebeurd.
"En Ilham hoe gaat het met je?" zei Iman met een fake lach alsof ze Ilham wou jaloers maken.
"Wel goed het kan niet beter! En met jou?" antwoorde Ilham met een brede lach.
"Met mij gaat alles prima." zei Iman.
Ondertussen kwam Ali met de drinken van Iman.
Meteen ging Iman weer rect zitten en bleef zo verlkeid kijken naar Ali.
"Ali bedankt dat je voor mij drinken wou halen."
"Das graag gedaan." antwoorde Ali droog.
"Pssh Asma die jongen is op weg naar hier denk ik." zei Ilham.
"Sorry dat ik stoor maar ik was mijn weg kwijt door jou." zei de jongen.
"Wie ben je? Ik snap het niet." zei Asma.
"Je bent zo mooi, ben je van België?" zei de jongen.
"Ja. Hoezo? Hoe weet je dat? Vroeg Asma vragend.
"Maar een gokje, mag ik je nummer?" vroeg de jonge'.
"Ik zou graag willen dat je uit de buurt van mijn zus gaat." zei Ali toen hij de jongen onderbrak.
"Is dat meisje ook je zus?" vroeg de jongen aan Ali.
"Nee dat is een vriendin.."
"Mooi mooi." zei de jongen.
"Maar zei heeft een vriend al meer dan 2jaar! Maken dat je weg komt nu!" riep Ali.
Iman was een beetje jaloers dus ze stond op en liep naar Ali.
"Ali? Je ben zo mooi." fluisterde Iman in Ali's oor.
Ilham en Asmaa keken elkaar aan en dachte waarschijnlijk het zelfde..
"Wat een teef." dachten Asma en Ilham.
"Jaja ehm Iman het is al goed. Ik haat het als iemand fluisterd zonder een reden." zei Ali.
"Sorry." zei Iman.
"Ik denk dat we maar eens door gaan." zei Ali terwijl hij stilletjes aan opstond.
"Ik ga ook door." zei Iman.
"Ohnee zei gaat toch niet blijven plakken heel de tijd die we nog hebben. Ma tja we zijn overmorgen hier toch weg." zei Asma tegen Ilham.
*even later ze gingen weer naar huis.
"Gaan jullie straks nog iets doen?" vroeg Iman.
"Niet dat ik weet" antwoorde Ilham.
"Ik heb het niet tegen jou hoor Ilham ik vroeg het aan Ali eigenlijk." zei Iman.
"Ik ga niks doen. En wees niet zo grof!" antwoorde Ali.
"Maar Ali ik ben toch niet grof?" zei Iman terwijl ze knipoog achterliet.
Natuurlijk wou Ilham iets zeggen maar ze deed het toch niet want ze wist dat Ali een slimme jongen was en dan zou het meer opvallen.
Het was ondertussen al 17uur.
"Etenstijd" riep de moeder van Asma en Ali.
"Wat eten we?" vroeg Ilham tegen Asma.
"Couscous" zei Asma.
Iman nam een hap en keek naar Ali en dat steeds opnieuw.
"Ik haat het wanneer ze zo kijkt naar Ali hij is al bezet bitch" dacht Ilham.
"Ik moet hem krijgen" dacht Iman.
"WHAHA eigenlijk doet ze me lachen. Ze blijft smoorverliefd op Ali terwijl Ali al vriendin heeft. Snapt ze nu echt niet dat Ali niet zo een bitch wil. Hij is niet zijn leven beu ze." dacht Asma terwijl ze een beetje luid op lachte.
"Wat is er Asma? Waarom lach je?" vroeg Fatima.
"Ik heb gewoon een binnenpretje mama." antwoordde Asma lief.

*Even later..

"Uhmm mensen het is al 20 uur s'avonds tijd voor een avond wandeling." zei de mama van Ali en Asma.

"Ja gaan jullie maar. Ik ga niet mee antwoordde de moeder van Iman."

"Naar waar gaan jullie? Dan kom ik wat later ik ga eerst nog iets doen. Daarbij ik ken toch de weg ik woon hier ik ben hier alles al gewoon." Zei Iman.

"Wel Iman wij gaan iets verder op in dat park." Antwoordde de Fatima.

"Safe bedankt. Tot straks" zei Iman.

"Nou mama nu we hier toch even alleen zijn moet ik je wat vertellen. Papa is toch mee met hun he?" Zei Iman.

"Ja die is mee, wel wat wou je me vertellen?" antwoordde Fouzia (haar moeder)

" Ik kan ILHAM echt niet hebben! Ik haat dat stuk ongeluk! Je weet toch dat ik Ali graag zie en dat ik er alles zou aan doen om hem te krijgen, het lijkt alsof ze een koppel zijn!" riep Iman boos.

"Rustig meisje. Als dat zo is! Ali is van jou! Jij moet met hem trouwen, ze hebben nogal geld." Zei Fouzia.

"Maar hij ziet me niet staan, hij ziet Ilham staan. Ja want Ilham is mooi Ilham is dit Ilham is dat en wat ben ik voor hem? NIKS! Ik moet iets doen en dat zal me ook lukken ook. zei Iman.

*Tuut tuuut tuut..

Oh nee mailbox.

Pieep: "Hallo Jamila? Ik ben het Iman ik bel met de nummer van mijn moeder. Ik had je toch gezegd dat Ali ging komen he? Wel hij is aangekomen al van gisteren morgend. Nu is mijn vraag zou je me even willen helpen met iets we spreken straks rond 00vuur af bij jou thuis ik leg je straks alles uit. Hou Hajar ook zeker op de hoogte.

"Bedankt mama ik heb haar een voicemail achter gelaten, ik wandel nu even naar het park. Tot straks." zei Iman.

Toen Iman buiten was snuffelde Fouzia in de spullen van de gasten in dit geval dus in de spullen van 'Ali, Asma en Ilham.'

"Wel wel wel wat wie hier hebben een foto van Ali en Ilham? Hmmm daar neem ik een fotokopie van." zei Fouzia tegen zich zelf.

*Ondertussen kwam Iman aan aan het park.

"Heeey iedereen, het is hier gezellig hé." Zei Iman met een brede lach.

"Ja heel gezellig" antwoordde Asma.

"Seg Ilham waarom doet ze opeens zo lief?" Zei Asma tegen Ilham in het Nederlands zonder te fluisteren Iman kon ze toch niet begrijpen.

"Ik weet het niet ze doet wel heel raar en ze bleef wel redelijk lang weg? Ik ben bang dat ze iets van plan is Asma." zei Ilham bang.

"Waar is Ali?" vroeg Iman.

"Hij is daar zonnebloempitten gaan kopen. Zoek je hem misschien?" zei Ilham.

"Ik mag toch weten waar mijn man is?" zei Iman met een lach.

"GGGGGRRR bitch nu gaat ze erover" zei Ilham.

"Shhht schat Ali is van jou he laat haar een beetje hopen meskiena (zieligaardje) Ali wil haar niet, hij kijkt amper naar haar." zei Asma.

"Meisjes ik heb het gevoel dat jullie over mij aan het roddelen zijn?" zei Iman.

"Neen hoor." zei Asma luid op tegen Iman. "niemand wil over je praten" zei Asma fluisterend terwijl ze naar Ilham keek en begonnen toen samen te lachen.

"Ali? Heb je nu eens even de tijd om te praten? Wij twee alleen?" vroeg Iman.
"Hoezo? Hier nu?" antwoordde Ali.
"Ja gewoon even daar zo." zei Iman.
"Alle dan snel." Ali gaf een teken naar Asma en Ilham dat hij daar even met Iman gaat praten.
Ilham gaf een goedkeuring.
"Ali? Wel ik wou je wat vragen.. Voel je eigenlijk iets voor Ilham?" zei Iman benieuwd.
"Misschien wie weet." antwoorde Ali

Een Slecht KarakterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu