*5 minuten later kwam Asma met een traan nog rollend op haar kaak uit de kamer van Mustafa.
Ilham: gaat het wel met je schat?"
Asma: ja maar ik ben woedend. Waarom doen ze dit ons toch aan? We kwamen voor een goede leuke reis maar het is het tegen over gestelde.."
Ilham: Als god het wilt komt alles goed. Vertrouw erop. Je ouders zijn naar de politie, trouwens bel eens naar je ouders."
Asma: ja ga ik zeker doen."
*tuuut... Tuutt.
"Ja?" zei Fatima kort.
"Mama hoe gaat het daar?" vroeg Asma.
"Goed schat. Heel goed de politie is naar hun thuis gegaan. Ze worden verhoord, lieverd alles gaat goed komen. En allemaal te danken aan Moncef." antwoordde Fatima.
"Ooh mama zo goed nieuws! Ik ben opgelucht, ik hoop dat ze heel hun leven celstraf krijgen. Hun verdiende loon." zei Asma.
*Ali komt uit de kamer van Mustafa gerend.
"DOKTER, DOKTER!" Riep Ali luid.
"Wat is er?" zei Asma geschrokken.
"Wat scheelt er? Wat is gebeurd?" zeide Ilham en Bilal.
"Mustafa heeft zijn ogen open gedaan." zei Ali blij.
*dokter ging binnen naar Mustafa's kamer.
"Hallo?.. Hallo, kan je me horen?" zei de dokter luid en duidelijk.
*Geen antwoord.
1minuut later.. Schrok nonkel Mustafa wakker, hijgend net alsof hij geen lucht kreeg of net alsof hij gestikt werd...
Dokter:"Assistent graag zuurstofmasker alstublieft."
Piep, piep, piep... Hartslag normaal.
Dokter: Jullie nonkel gaat het halen."
"Ooh nonkel, ik wist wel dat je sterk was." zei Asma met een lach.
Na 5 minuten bewoog Mustafa zijn hand en wou de hand van Asma vasthouden. Asma ging wat dichter bij haar nonkel staan en gaf hem een hand.
Asma: "Dokter.. Hij beweegt, wil dat dan zeggen dat hij wakker is?"
Dokter: "jaa hoor Mustafa is weer de oude, natuurlijk miet hij nog wat rusten hier. Maar alles is goed, heel het vergif is uit zijn lichaam."
Ali: super goed nieuw. Ik bel direct mijn ouders."
Asma: "ohja Iman, haar moeder en Jamila zitten bij de politie ze houden ze daar voor verhoor.
Ali: "wauw nog meer goed nieuws."
*tuut, tuut.
Ali: "mama ik heb super goed nieuws. Waar is papa?"
Mohsine: je spreekt met papa.
Ali: Oh mama luister. Je broer is ontwaakt uit de coma."
Mohsine: ooooh alhamdoulillah. We komen er zo aan."
Bilal: wat ben ik blij dat alles weer goed gaat komen."
Ilham: wow ik ben ook kei blij, dan kunnen we eindelijk nog genieten van deze vakantie.
Asma: Wollah wel"
*een kwartier later kwamen de ouders terug naar het ziekenhuis.
Mohsine: broer, broer waw alhamdoulillah wat ben ik blij dat jij bent ontwaakt. Ik moet je wat vertellen.
Mustafa: salam broer. Ik ben ook blij, ik heb van dit alles niets gemerkt. En vertel maar.
Mohsine: wel kijk...
*terwijl Mohsine alles vertelde aan zijn broer kreeg Fatima telefoon van de politie.
Politie: "Ze hebben alles bekend. Het was moeilijk om het uit hun mond te horen te krijgen, maar uiteindelijk hadden we foto's enzo laten zien en hebben ze gewoon weg alles verteld ook dingen dat we nog niet wisten zoals: ze hebben uw zoon ook gedrogeerd."
Fatima: ja dat klopt ze hebben veel gedaan met ons en op korte tijd. Op een week een half de tijd. Hopelijk hebben jullie een grote straf voor hun."
"Inderdaad een straf gaan ze zeker hebben maar de rest bepaald de rechter. Volgende week vind de rechtzaak plaats om 09:00 jullie hoeven er zelf niet bij te zijn maar ik zal jullie laten weten wat voor straf ze hebben.
*kamer van Mustafa.
Mustafa: Amai, ik moest het weten, hoe dom kon ik zijn? Maar alhamdoulillah ik ben beter en de bitches zijn opgepakt. Alles komt goed broer." zei Mustafa toen hij lachte nar Mohsine.
"Ja sowieso, maar we konden niet naar de politie gaan toen Moncef er niet was.. Waar is hij eigenlijk?"
*Mohsine ging even uit Mustafa's kamer.
"Hebben jullie Moncef gezien?" vroeg Mohsine aan iedereen.
"Neee, maar wacht hij zal thuis zijn. Ik ga er heen. Bilal kom je mee?" zei Ali.
"Ja, ik kom." zei Bilal.
"Vraag hem of hij vandaag wil mee eten bij ons." zei Fatima.
"We zijn hem heel dankbaar!" zei Mohsine.
"Ik wil hem bedanken." zei Mustafa.
*dokter komt binnen.
Dokter: Mustafa hier is je pijnstiller.. En ja ik heb heel goed nieuws. Je mag vanavond weer naar huis. Je bent stabiel genoeg. Maar we gaan je medicatie voorschrijven en die moet je een week innemen, het is eigenlijk gewoon om meermaals naar het wc te kunnen gaan zo verlaten de onodige bacteriën nog je lichaam."
Mustafa: oke super bedankt dokter."
Dokter: dat is graag gedaan, ik ben blij dat je wakker bent. Je bent heel sterk.
*toen..~ Ali en Bilal stonden voor de deur van Moncef.
"Ewaa broeders. Hoe gaat het met je nonkel?" zei Moncef.
"Broer het gaat goed hij is ontwaakt. Maar kom asahbe we nodigen jou uit om te eten bij ons" zei Ali.
"Waw alhamdoulillah, ik ben kei blij & oh heel graag bro" antwoordde Moncef.
"Dan zien we elkaar vanavond?" vroeg Ali.
"Is goed. Maar is het goed dat ik nu met jullie meega?" zei Moncef.
"Kom bro, je bent welkom." antwoordde Ali.
*terug in het ziekenhuis.
"Aaah daar is onze held." zei Mohsine.
"Oh haha hallo." antwoordde Moncef met een lach.
"Kom Mustafa wil je bedanken." zei Mohsine.
*in de kamer van Mustafa.
"Broer, dit is onze held Moncef.
"Ahlaan{Welkom} Moncef.
Toen Moncef en Mustafa hadden gepraat werden ze beste vrienden.
*toen was het avond.
Moncef ging gezellig eten bij Mohsine en zijn familie. Ze hebben toen nog wat bijgepraat.
JE LEEST
Een Slecht Karakter
RandomHet gaat over een meisje genaamd Asma. Asma is een heel goede meisje op het rechte pad. Tot ze een jongen leerde kennen dat jongen bleek een slecht karakter te hebben. Maar wat Asma niet wist was dat die jongen in een maffia bende zat. Of ze met hem...