Hoofdstuk 12

121 10 2
                                    

Terwijl Asma en Ilham naar beneden gingen stond was Ali al beneden.
Ali stond aan de balie en kocht wat eten. "Heey knapperd" zei de meisje achter de balie.
"Uhm hey ik wil dit betalen." zei Ali.
"Ja tuurlijk.. Mag ik je nummer hebben?"
"Excuseer maar ik ken je niet."
"Wtf die meisje achter die balie praat met Ali en ze komt wel heel dichtbij." zei Ilham bang en boos.
"Ga naar Ali toe" stelde Asma voor.
"Nee dat durf ik niet laat hem gewoon zijn leven leven." zei Ilham verdrietig.
"Gaaa nu maar!" zei Asma terwijl ze Ilham duuwde.
"Eh eh heey Ali." zei Ilham verlegen.
"Helaba Ilham." antwoorde Ali lief.
"Ben je klaar met betalen?" zei Ilham terwijl ze boos naar het meisje achter de balie keek.
"Ja hoor ik ben net klaar."
"Dan kunnen we doorgaan schat." zei Ilham luid om dat meisje duidelijk te maken dat hij van haar was.
Ali keek even verbaasd naar Ilham en lachte verlegen.
Pas na ze 'schat' had gezegt besefte ze was ze zei.
"Ohneee ohne wat heb ik gezegt? Omg ik voel me zo dom. Ik schaam me" dacht Ilham terwijl ze naar Asma liep.
"Oei wat is er?" vroeg Asma.
"Ik ben dom! Ik durf Ali niet meer aan te kijken nu." zei Ilham verdrietig.
"Hoezo?"
"Wel ik wou dat bitch even duidelijk maken dat Ali van mij was en toen zei ik schat tegen hem."
"Shhht lieverd dat is niet zo erg.. Wat was zijn reactie?"
"Hij glimlachte heel verlegen."
"Maar Ilhaaaam maak je geen zorgen hij is sowiezo blij dat jij dat zei ik ken mijn broer."
Op dat moment kwam een jongen voorbij en sloeg op de kont van Asma en zei: "elaa Asma"
"Omg Bilal? Uhm waarom slaag je..? Och laat maar.. Uh wat doe jij hier?" vroeg Asma vragend.
"We nemen hotel. We gaan hier nacht verblijven." zei Bilal terwijl hij met zijn wenkbrauwen fronsten.
"Uhm oke dan."
"Welke kamer heb je schatje?" vroeg Bilal.
"Oh dat weet ik niet van buiten. Sorry.
"Hmm okee schat" zei Bilal terwijl hij haar knuffelde.
"Excuseer.. Wie ben je? Maak dat je bij m'n zusje wegkomt a ezel." ze Ali boos.
"Kom broer en Ilham we gaan weer naar onze kamer." zei Asma.
Terwijl ze stapte dachte Asma..
"Ik ben echt een meisje met rare gevoelens. Ik word verliefd op slechte jongens." dacht Asma terwijl ze een traantje liet valen.
Even later boven in hun kamer.
"Ilham ik ga opgeven ook al ben ik tot over mijn oren verliefd ik denk dat hij slecht is vanbinnen ik heb zo een goed gevoel als ik bij hem ben.. Maar toch lijkt het alsof ik op de verkeerde jongen ben verliefd geworden." zei Asma verward.
"Maar Asma mag ik echt eerlijk zijn? Ik denk wel dat je ervoor moet gaan maar langs de andere kant denk ik ook van niet. Want hij kwam erjuist aan je kont, want stel je voor dat hij zo een jongen is dat alleen maar aan vieze dingen denkt.. Als je weet wat ik bedoeld?" antwoorde Ilham.
"Ohnee daar mag ik niet aan denken! Echt niet. Als hij zo denkt moet ik hem niet hebben!"
"Daarom dat je met hem moet praten via bericht."
"Ik ga dat deze avond doen." zei Asma.
"Asma en Ilham jullie zijn er weer.. Ga snel een douche nemen dan kunnen we naar beneden gaan." zei Mohsine.
"Waar is mama?"
"Ze is aan het telefoneren in de gang."
"Ah oke pap."
"Schat ga jij maar eerst douchen." zei Ilham.
Toen Asma was gaan douchen zat Ilham te denken op har bed.
"Pff ik schaam me nu tegenover Ali wat moet ik nu doen?" dacht Ilham.
"klop klop mag ik binnen komen?" vroeg Ali.
"Ehm ja hoor kom maar binnen." zei Ilham haperend terwijl ze haar tranen weg droogde.
"Waarom heb je verdriet?" vroeg Ali terwijl hij met zijn hand over Ilham's rug wreef.
"Ik.. Ik ben een beetje in de war."
"Hoezo? Heb je ruzie?"
"Neen ik.. Ik schaam me echt." zei Ilham.
"Waarom dan?." vroeg Ali.
"Ik noemde je daar straks schat. En dat was raar en stom van me."
"Maar Ilham.. Ik vond dat helemaal niet erg! Ben je daarom zo?"
"Jaa ik weet niet wat je nu denkt." zei Ilham terwijl ze recht in zijn mooie bruine ogen keek.
"Ik denk niets Ilham. Wees maar gerust." zei Ali terwijl hij met zijn tande bloot lachte.
Wow wat is hij knap! Dacht Ilham. "Ehm Ali echt bedankt voor het gesprek. Ik voel me veel beter nu." zei Ilham terwijl ze opstond en wegliep naar de badkamer.
"dat is graag gedaan... Lieverd" zei Ali fluisterend.
"Wat is ze zo knap en lief." dacht Ali.
"Hey schat badkamer is vrij. Riep Asma luid tegen Ilham.
...
"Hela Asma kom eens naast me zitten, ik wil met je praten." zei Ali.
"Jaa?"
"Wie was die ene jongen?" vroeg Ali.
"Ik weet het zelf echt niet."
"Mohiem als hij nog eens naarje toekomt vermolsel ik hem." zei Ali terwijl hij zijn vuisten kraakte.
Ohnee dacht Asma. "Uhu hij zal niet meer in mijn buurt zijn" zei Asma stilletjes.
"Dan is het goed zus.. Want ik wil niet dat jij met slechte mensen omgaat."
Slechte mensen?! Dacht Asma boos.
"Uhu ik weet het wel broer." antwoorde Asma.
"Mhm ehm ik heb een vraag en jij moet dat echt eerlijk antwoorden. Safe."
"Beloofd."
"Kan het zijn dat Ilham verliefd is op mij?" vroeg Ali.
"Misschien wel ja. Maar je moet echt met haar praten Ali."
"Maar ik vind da raar ik ken haar al 6jaar, en telkens ik kwam werd ze rood da beging sinds vorig jaar."
"Ali? Ga je beloven niet te zeggen?"
"Ik beloof het"
"Maar Ali wees eerlijk heb je ook gevoelens voor haar?"
"Vroeger niet. Maar nu ben ik echt aan het denken. Ze is zo lief en knap eigenlijk gewoon perfect voor een serieuze relatie." zei Ali.
"Wel ze denkt er zelf ook zo over. Maar ik mocht het niet vertellen."
"Awhh ik ga zeker eens met haar praten. Maar subtiel. Oh dankje zusje" zei Ali terwijl ze hem knuffelde.
"Asmaaa ik ben klaar." riep Ilham.
"Oh sorry Ali ik dacht da je weg was." zei Ilham verlegen.
"Geen probleem." zei Ali terwijl hij naar de badkamer liep en even knipoogde naar Ilham.

Een Slecht KarakterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu