Hoofdstuk 24

90 13 3
                                    

Asma kwam uit de keuken.
"Psssht Ilham kom eens hier ik heb nieuws." fluisterde Asma.
"Ja amai ehm ik ook" antwoordde Ilham.
"Laat mij eerst het is nogal belangrijk." zei Asma snel.
"Ja oke vertel het me snel." zei Ilham.
"Kom mee naar de kamer ik heb het gevoel dat Fouzia luistert, oke ik weet dat ze het niet verstaat maar toch ik moet het uitbeelden." zei Asma.
"Oke" antwoordde Ilham.
"Dus kijk torn Ali zo uit de kuiken kwam ging ik naar de keuken en toen ik daar binnen kwam had ze een wit potje vast. Toen ik binnen kwam deed ze het direct achter der rug. Maar ik heb niets erover gezegt. Maar zou ze iets hebben?? Neee toch?" zei Asma flippent.
"Ik denk het wel hoor Asma, toen jij in de keuken was ging ik met Ali praten. Hij deed HEEL raar Asma hij was zelfs aan het zingen, ik maak me zorgen dat die Fouzia iets in zijn thee heeft gedaan zodat hij gedrogeerd word.
"Kom, ik ga eens praten met mijn broer." zei Asma.
"Heeeelaba nog bezoek? Bekend bezoek. Asma dat is zo lang geleden." zei Ali met een fluisterende stem.
"Ali kijk.. Kijk naar mij, deze meisje is Ilham. Zei is je vriendinnetje! Jullie zijn samen." zei Asma duidelijk terwijl ze recht in zijn ogen keek.
" HAHAHAHAHAAAA" begong Ali te lachen. "Ik heb geen vriendin!" zei Ali toch wel serieus.
"Hoezo?? ALIII Alii ik ben je vriendin kijk me aan." zei Ilham terwijl ze een traantje weg liet vallen.
"Maar je bent niet mijn vriendin? Ik heb nog geen vriendin." antwoordde Ali.
"Omgoood Asma kom we gaan naar buiten please? Ik kan hier geen minutt langer meer blijven. zei Ilham stresserend.
"Oke schat we gaan naar buiten, maar ik ga erachter komen wat er is met Ali, straks als het avond is wachten we tot echt iedereen slaapt en dan gaan we bewijs zoeken dat hij gedrogeerd is. Want dit kan echt niet.
"Oke lieverd, straks gaan we er werk van maken.
*Asma en Ilham gingen naar beneden.
"Ohne Asma wacht even hier beneden op mij ik ga snel mijn GSM halen." zei Ilham.
"Oke sjoe ik wacht wel hier."
*toen Ilham naar boven ging hoorde ze Ali praten met iemand.
"Ja hahaha dat weet ik wel hoor, nee ik bedoel je bent ook heel erg knap."
"WAT? Met wie praat hij wajooo hij is me vergeten?"
Ilham deed hevig de deur open en ging naar Ali.
"MET WIE PRAAT JE?" riep Ilham luid.
"Wow ehm Ilham doe rustig mag ik ook al niet praten met de mensen waar ik mee wil praten?" zei Ali.
*Ilham nam de GSM van Ali en zag de naam 'Iman'.
"Weet je wat Ali? Ik maak het met je uit! Ik wil je niet meer zien. Ga maar naar je Iman je ziet haar liever dan mij percies." riep Ilham luid terwijl ze in huilen barste.
Terwijl kwam Fouzia uit de keuken en lachte heel gemeen.
"Het is gelukt." dacht Fouzia.
Ilham nam nog snel haar GSM en ging kwaad naar beneden toen ze half op de trap was veegde ze nog snel haar tranen af.
"Snik, kom Asma we zijn weg." zei Ilham met een zacht stemmetje.
"Neen! Stop eens wat was er daar boven gebeurd? Ik had al iemand horen roepen maar ik wist niet zeker of jij zo aan het roepen was. Wat is er? Je kan me alles vertellen, ik ben er voor je en dat weet je!" zei Asma heel duidelijk.
"Toen ik naar boven ging voor mijn GSM stond Ali daar te bellen met Iman. En ja ik heb het uitgemaakt!" zei Ilham.
"Wat? En ehmm wat? Uitgemaakt? Schat je weet toch dat hij gedrogeerd is?" zeii Asma.
"Jaaa dat weet ik maar hij zei tegen Iman dat ze knap was en zo en ik kon het gewoon niet meer aan. Op de duur denk ik dat hij het echt meende. En ik zag toen nog in mijn ooghoek dat die fake Fouzia aan het lachen was. Haar plannetje is percies gelukt." zei Ilham wenend.
"Ohneee pff Ilham schat ik vind het zo erg ik haat jaloerse mensen zo hard! Maar morgen zijn we toch weg. En dan is Ali waarschijnlijk al de oude." zei Asma.
*oppeens kreeg Asma een telefoontje.
*triiin *triiing
"Hallo met Asma?"
"Asma, Bilal hier. Kan je nu naar het Mnar park komen samen met Ilham? Ik moet iets belangerijk vertellen."
"Ja oke wacht even.. "Ilham zie je het zitten om naar Mnar park te gaan om iets te gaan drinken? Bilal heeft belangrijk nieuws zei hij.
"Ilham knikte ja.."
"Okee ik ben er over 10 minuten." zei Asma
"Ik kan niet wachten. Tot straks." antwoordde Bilal.
*afgehaakt.
10minuten later stonden Asma en Ilham aan de park.
Bilal zat al aan een tafel en wuifde naar de meisjes..

Een Slecht KarakterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu