Šulínci

460 41 1
                                    


Tak nerad se prohrabávám davem lidí v knize xichtů. Nejraději bych to celé zrušil, ale můj milovaný bratr má pravdu. Láká mě výhra. O Tomlinsonovi tu toho je dost, ale jak ho mám sbalit, to se nedozvím. Matka potřetí vdaná se sedmi dětma. Kriste boha marja. Fotbalový tým, to mi došlo. Několik předmětů na literatuře, filosofii, fyzice...? Kurva ten hošík je nějaký chytrý. Počkat, on se mnou studuje obchodní právo...? Nevybavuju si ho z žádného předmětu - ale to může být proto, že na uni chodím, jenom když musím vystřízlivět, nebo tam mám rande s nějakou běhnou, tak ať za ní nemusím běhat. Haha.


On se mnou chodí na historii práva. Tam chodím docela často, nikdy jsem si ho tam nevšiml. Vlastně jsem ani nezaregistroval, jak vypadá. Asi jako kokot, jak jinak taky. Musím zjistit, jaký je, jak se chová. Musím zjistit, co na něj zabere. Bratrovy doutníky jsou sice výborné, ale já se proklatě nudím. Podíval bych se na jeho fotky, ale to bych si ho musel přidat do přátel, což nedělám. Zkusím instagram, a mám štěstí, není soukromý. Jenže tu jsou všechny fotky jenom s nějakou ženskou, Tomlinson na nich není. Ah, je tady. Hm. Nic moc. Takový průměr. No co, měl jsem v posteli horší. Asi. Nevím, nijak mě nebere. Sakra, tím složitější to bude. Kdyby byl aspoň sexy, možná by se mi ho svádělo líp, ale takhle... Ah, přísahám, že až to vyhraju, Zayna si užiju tak, až mě bude prosit, abych ho zabil. Proč se vždycky těma jeho kecama nechám ovlivnit?! Pak se musím honit za nějakýma šulínkama z fotbalového týmu, abych mohl bratra nahodit na stěnu a vzít si ho, jakkoli budu chtít.


Zakloním hlavu a prudce vydechnu. Orgasmus jsem nečekal. Shlédnu dolů, úplně jsem zapomněl, že mi někdo kouří.


"Nemohls mě varovat?!" prskne služtička.


"Sorry," kývnu hlavou. "Běž."Kurva, chybí mi jakékoli soustředění. Jsem roztěkaný a naštvaný. Nejspíš měl můj milovaný bratr pravdu. Vana. Jenže mně se bez něj... nechce. Zamračím se a otočím se od laptopu do místnosti. Opravdu? Bratr? Po všech těch letech...? Láká mě výhra. Ale není to jenom o výhře. Není to jenom o jeho těle. Možná jsme se jenom celé ty roky špatně chápali. Možná jsme to celé jenom špatně uchopili. Možná se vzájemně přitahujeme jenom proto, že všichni ostatní jsou pod naši úroveň.Možná máme city, a jenom milujeme, když můžeme předstírat, že my jsme ti chudáci. Hm, nespíš taky nejsme úplně v pořádku.

Velmi neortodoxní hry | Larry StylinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat