Bölüm 4

2.1K 58 0
                                    

Hasret elindeki bavulu taksiye yerleştirirken derin bir nefes aldı..Yasemin kapıyı açmışken arkasını döndü.."İyi misin?" Hasret başını salladı.."Midem çok kötü oldu..Uçaktan sanırım.." Yasemin Hasret'in koluna girip arabaya ilerletti.."Hadi ev yakın zaten..Dinlenirsin biraz.." Hasret taksiye bindikten sonra Yasemin de arkasından bindi.

**

Murat arabasından indiği gibi koşar adım hastaneye girdi..2. kata çıkıp Hasret'in odasına ilerledi..Kapı açıktı içeride 2 görevli vardı.."Hoşgeldiniz Murat Bey.." deyip gülümsediler..Murat gözleirni odada gezdirdi.."Hasret?" İki kadın birbirine bakıp kaşlarını kaldırdı.."Şeyy..Ayrıldı o bu sabah..Bilmiyor muydunuz?" Murat kaşlarını çattı..Parmaklarını saçlarının arasına geçirip hızla geri dönüp ilerlemeye başladı..Sonra aniden geri döndü.."Yasemin Hanım'ın odası nerede?" Görevli dudağını dişleyip omuzlarını kaldırdı çaresizce.."Şey..O da ayrıldı..Sizin haberiniz nasıl olmaz ki..Hasret Hanım söylemiş olmalı.." Murat kollarını önünde bağladı.."Yasemin Hanım nereye gittiğini söyledi mi peki?" Kadın başını sallayıp onayladı.."Evet ..Antalyaya gidecekti."

Murat başını sallayıp hızla merdivenlerden indi..Arabasına doğru yönlenirken telefonunu çıkardı.."Şirketin uçağını hazırlayın..Derhal!"

**

Yasemin anahtarları kapıya takıp içeri gitdi..İçeri seslendi ama kimse yoktu..Geç içeri..Kimse yok anlaşılan.." Hasret gülümseyip içeri girdi..Bavulu kapının önünde bırakıp koltukların birisine oturdu.."Off..Yorucu bir yolculuktu.." Yasemin gülümseyip elini Hasretin karnına götürdü.."Daha bu seni şimdiden yoracaksa yandın.." Hasret gülümsemeye çalışıp elini karnının üzerine götürdü.."Her şey rüya gibi mi desem kabus gibi mi?..Ne yapacağımı bilmiyorum.." O sırada Hasret'in telefonu çalmaya başladı..Yasmein kim der gibi bakınca 'Hastaneden..' dedi merakla..Telefonu kulağına götürdü..."Efendim.." Hasret telefonun karşısındaki sesi duyunca gülümsedi..Hastane odasının tozunu alan Esma Hanımdı.."Benim Esma..Vardınız mı Antalya'ya?" Hasret gülümsedi.."Evet abla..Hayırdır..Bir sorun mu vardı?" 'Şey..' diye geveledi ağzında.."Murat Bey buradaydı az önce..Antalyada olduğunu tahmin etti sanırım..Haber vereyim dedim.." Hasret hızla yerinden doğrulup yutkundu..Ne..Ne yani..Nasıl..Nereden öğrendi?Yoksa...Of abla yaa!" Esma gülümsedi.."Ne yapayım evladım..Baya kötü görünüyordu.." 'Beter olsun..' diye söylendi Hasret..Telefonu kapattıktan sonra iki elini beline yerleştirdi.."Murat burada olduğumuzu öğrenmiş.."

**

Murat uçağın camından dışarı bakarken ne zaman bu hale geldiklerini düşündü..Her şey ne güzelde başlamıştı oysa..

Flash Back.

Murat parmağını Hasret'in kolunda gezdirirken kıkırdadı..Hasret başını ovarken gözlerini açmadan "Ne oldu yine?" diye söylendi.."Hayatım şaunda ne düşünüyorum biliyor musun?" Hasret gözlerini aralayıp parmaklarını başından indirdi..Kaşlarını kaldırıp arkasını döndü.."Bu gece olmaz aşkım..Başım ağrıyor!" Murat dudaklarını birbirine bastırıp kahkahasını bastırdı.."Ben hasta olduğunda çok mızmız olduğundan bahsedecektim.." Hasret alt dudağını dişleyip gülümsedi..Kafasının altındaki yastığı alıp Murata doğru döndü..Hasret Muratın başına yastığı vururken Murat hala gülüyordu..Yastığı alıp yere fırlattıktan sonra Hasreti kendine çekti.."Beni utandırmaya bayılıyorsun.." dedi Hasret dudaklarını büzerken..Murat Hasret'in dudaklarına yapışıp keyifle sırıttı.."Seni seviyorum.."

Flash Back Son.

Murat pilotun sesiyle yutkunup başını kaldırdı.."Yarım saat içinde oradayız efendim.." Murat başını sallayıp onaylarken gözlerini saatine çevirdi.

**

Hasret bir sağa bir sola dönerken kendinden emince başını salladı.."En mantıklısı bu değil mi sence? Birkaç hafta kalır gelirim İzmir'den..Sende onu idare edersin işte.." Yasemin başını salladı.."Burada yakın bir arkadaşım var..Seni onunla tanıştırayım orada kal kısa süre..Buraya oldukça uzak evi!" Hasret başını salladı.."Hyır ..Vakit yok..Ben hemen bir bilet bulup İzmir'e gideyim..Teyzemler var orada..Sen Muratı idare edebilecek misiin?" Yasemin umutsuzca başını salladı.."Evet..Yani umarım.." Hasret bavulunun yanına ilerleyip dışarı çıkmadan önce Yasemin'e döndü.."Sakın sakın bir şeyi belli etme!" Yasemin başını sallayınca hızlı adımlarla evden çıktı! "Bana haber ver mutlaka!" diye bağırdı arkasından Yasemin.

**

2-3 saat geçmiştiki Yasemin kapının sesiyle oturduğu yerden kalktı..Derin bir nefes alıp sıkıntıyla geri verdi..Kapıya ilerledikten sonra bpğazını temizleyip hızla kapıyı açtı..Tamda tahmin ettiği gibi..Murat karşısındaydı!

Sizce gerçekleri anlatacak mı, yoksa gizleyecek mi?

BÖLÜM SONU.

Önce AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin