"Efendim?" Hasret telefonun diğer ucundan duyduğu sesle buz kesilirken telefonu hızla kapattı..Sim kartını elleri titrerken çıkarıp yere fırlattı.."H-Hayır..Nasıl buldu numaramı! Hayır hayır kesinlikle rüya görüyorum!" dedi kolunu çimdirirken..Eliyle ağzını kapatırken yatağına bıraktı kendini..Her zaman böyle mi yapacaktı?
Kapının çalınmasıyla bir anda irkildi.."G-Gir!" dedi titereyen sesiyle..Yasemin başını içeri uzatıp kaşlarını çattı.."İyi misin sen?Yüzün bembeyaz olmuş!" Hasret ellerini yanaklarına bastırıp başını salladı.."Çok kötü bir şey oldu..Çok kötü.."
**
Salih "Numarayı bulmuşsun.." diye söylendi..Murat tek kaşını kaldırdı.."Buldum ama cevap bile vermedi..Benden nefret ediyor diyorum!Artık aramak falan yok..Ne b*k yerse yesin!Bende kabahat..Kaç kez bir kere olsun dinle dedim..Dinlememekte ısrarcı olan o ! Ne yapabilirm ki.." Murat bilgisayarda yarım saattir uğraştığı yazıyı yanlışlıkla silince seslice bir küfür savurdu..Salih öksürürken "Oha be abi! Ne zamandır böyle oldun sen.." Murat laptopun kapağını hızla kapatıp parmaklarıyla ritim tuttu.
."Bana diyene bak! Şirkette doğru konuşman gerektiğinde uyarmıştım seni.." dedi kükrercesine..Salih kaşlarını kaldırıp küçük bir kahkaha attı.."Yakın bir arkadaşım var psikolog?" Murat gözlerini kapatıp elleriyle yüzünü avuçlayıp masaya dayadı.."Lanet olsun biraz sessiz olsana!"
**
"Anlayacağın hala peşimde..Neden yapıyor bunu!" dedi isyankarca..Yasemin dudaklarını birbirine bastırdı.."Beni aradı.." Hasret dolmuş gözlerini Yasemin'e dikti şaşkınlıkla.."Hala seni sevdiğini söyledi..Seninde aynı şekilde ona bağlı olduğunu..Seni tekrar kazanmak istiyor..Beni dinlemeliydi dedi.." Hasret yüzünü buruşturdu.."Nesini dinleyeceğim daha..Ben öğreneceğimi öğrendim!" Gözlerini kapatıp bir elini karnına götürdü.."Ona bir şey olmasından korkuyorum..Eğer onu da kaybedersem yok olurum ben..Toparlanamam bir daha.." Yasemin Hasreti susturdu.."Böyle konuşma..Biz neciyiz burada?"
**
2 Gün sonra..
"Ne oldu?" dedi Buğra kaşlarını kaldırırken..Hasret gülümseyip parmaklarıyla oynamaya başladı.."Şey..İşe başlıyorum sanırım..Yani tekrar ..Hastanede.." Buğra gülümsedi.."Öyle mi..Çok sevindim.." Hasret başını salladı.."..Tabii bunda Yasemin'inde etkisi büyük.." Yasemin meyve tabağını Hasret'e doğru uzattı.."Saçmalama..O kadar yardım edeceğim herhalde..Üstelik söylemiştim..Yeni bir hayat seni bekliyor!" Hasret meyve tabağını önüne alıp gülümseyerek Buğra'ya uzattı..Birkaç saat sonra olacaklardan habersiz!
**
Hasret internette hastanenin fotoğraflarına bakarken Yasemin yanına oturdu.."Ben yeni başlamama rağmen çok çabuk alıştım..Sende alışırsın..Doğum iznine çıkana kadar zorlamadan çalışırsın işte..Sonuçta kafa dağıtman lazım..Burada oturup Mura-" Hasret öksürdü.."Devam etme lütfen.." Yasemin onaylayıp bilgisayarın ekranına baktı.."Bak bu ilk kat..Benim odam 2. katta!"
**
Hasret dolaptan sıkardığı sütü bardağa döküp tezgaha yaslandı..Birkaç yudum aldıktan sonra alt dudağını dişleyip bir elini karnına götürdü.."Toparlanacağız bebeğim..Her şey yoluna giriyor gibi..Hah?" dedi gülümserken..Buğra kapıdan içeri girince Hasret tekrar sütünü içmeye koyuldu.."Prensesin uykusu gelmiş anlaşılan!" Hasret tek kaşını kaldırdı.."Hımm bakıyorum..Saat daha 5..Uyumama yaklaşık 5-6 saat daha var." Buğra gülümsedi.."Sana gülmeyi öğretiyor gibi hissediyorum kendimi..Sık sık yapmalısın bunu!" Hasretin bir anda yüzü ciddileşti.."Sen benimle dalga geçiyorsun sanırım..Ya da iltifat?" Buğra başını salladı.."Tabiki evet!İltifat...Yanakların kızarıyor..Bu huyunu da öğrenmiş oldum!" Hasret'in aklına bir anda Murat geldi..O da her zaman bunu söylemez miydi?Kızarcasına Buğraya baktı..Elindeki bardağı bırakıp dudaklarını ıslattı.."Niyetin ne bilmiyorum..Ama bendne uzak dursan daha iyi olacak gibi! Aklında ne varsa çıkar at!" Buğra Hasret ilerleyecekken önüne geçti.."Hala aşıksın işte ona..Adım gibi biliyorum!" Hasret birkaç kez yutkunup gözlerini kaçırdı.."H-Hayır..Yanlış biliyorsun.." Buğra gülümseyip Hasretin çenesini tutup kendi yüzüne yaklaştırdı.."Kanıtla o zaman.." Hasret Buğra'ya atacağı tokatı gözünde canlandırırken bir anda ne düşüneceğini şaşırdı..Etraf bulanıklaştı! Buğra Hasret anlamadan dudaklarına kapanmıştı bile.
**
BÖLÜM SONU.