Bölüm 10

1.6K 44 0
                                    

Hasret hızla Yasemin'in kolundan tutup ona bakmasını sağladı.."Siz çıkın hemen ben geliyorum şimdi..Defneye uydur bir şeyler...Lavaboya girecek falan de işte.." Yasmein kaşlarını çattı.."Onunla konuşacağını söyleme bana!" Hasret umutsuzca başını salladı.."Eğer konuşmazsam her şeyi anlayacak..Lütfen şüphelensin istemiyorum.." Yasmein başını sallayıp Defneyle Buğranın yanına doğru ilerledi..Buğra kaşlarını çatıp Hasret'e baktı..Hasret gülümseyip "Siz ilerleyin.." dedi sessizce sorun yok diye eklerken..Buğra belli belirsiz adımlarla arkasını dönüp ilerlemeye başladı.

**

Hasret Yaseminlerin çıktığından emin olunca Murat'a döndü..Murata döndüğü anda Murat adımlarını hızlandırdı.."Gerçeksin.." dedi inanmaz gözlerle Hasretin önünde dururken.."Sensin.." Hasret gözlerini çevrede dolaştırıp sıkıntıyla iç çekti.."Murat..Ne arıyorsun burada? Bir daha görüşmeyelim demiştim..Anlaşmıştık! Peşimi bıraktığını sanıyordum.." Muratın dudağının kenarı alayla kıvrıldı.."Bu tamamen tesadüf! Senin peşini bırakalı yıllar oluyor.." Hasret'in gözlerindeki ışık bir anda söndü..Oysa az önce onun sesini duyduğunda bile yıllardır uzak olan duygularının gün yüzüne çıkmasını sağladığını sanmıştı..Dudaklarını birbirine bastırıp gözlerinin dolmasını engellemeye çalıştı..."O zaman görmemiş gibi davranabiliriz birbirimizi değil mi?..Çünkü bende yeni bir hayata başladım sayende..!" Murat kaşlarını çatıp az önce oturduğu masaya baktı..Gözlerini tekrar Hasretle birleştirmişken başını salladı.."Senin beni görmek istemediğin içindi..Yoksa hiçbir zaman senden vazgeçmedim..Beni yanlış anlama!" Hasret gülümsedi...Murat verdiği tepkiye şaşırırken aldığı cevapla buz kesildi.."Ben vazgeçtim ama! Gördüğün gibi kızım da var!" Hasret bunu planlamadan söylemişti..Hatta söyledikten bir kaç saniye sonra alt dudağını dişleyip dudaklarını oynatarak bir küfür savurdu..Murat şaşkınlığından tabiki anlamamıştı..Kısa bir an konuşamadı.."O.. .O küçük k-kız...Yaseminin-" Hasret başını salladı..Olan olmuştu.."Benim kızım!" diye yineledi.."Gördüğün gibi herkesin hayatı ayrı..Ee sen nasılsın..Arzu burada mı?" Murat sinirle kükredi.."Ne Arzusundan bahsediyorsun sen!" Yakınlarındaki birkaç masada oturan insanlara onlara doğru döndü..Murat sert bir bakış gönderip tekrar önlerine dönmelerini izledi..Hasret keyifle gülümsedi.."Niye sinirleniyorsun..Kavga mı ettiniz yoksa..Ahh nasıl üzüldüm anlatamam.." dedi bir elini kalbinin üzerine götürüp üzgün numarası yaparken..Murat yüzünü Hasretinkine yaklaştırdı.."Onunla evlendiğimi mi düşünüyorsun!" Hasret tek kaşını kaldırıp omuzunu salladı.."Bunu bilemem..Seni takip etmiyordum.." Murat umutsuzca iki üç adım uzaklaştı.."Başka işlerle uğraştığın belli.." dedi konuyu Hasretin küçük kızına çekerken..Hasret bir anda ciddileşti.."Konuşmamızın sonuna geliyoruz anlaşıldığı üzere...Bir daha karşılaşsak bile selam vermemeni öneririm.." Hasret arkasını dönmüşken Murat elleri iki cebinde küçük bir kahkaha attı.."Eğer bir daha birbirimizi görmeyeceğimizi sanıyorsan yanılıyorsun..Daha kocanla tanışacağız.." Hasret kaşlarını çattı...Bir şey demek için Murat'a dönmüştü ki Murat'ın eski oturduğu masasına geri döndüğünü gördü..Bir elini yumruk yapıp sıktı..Bu gecenin yaşanmamasını istedi.

**

Hasret arabaya binip merakla onlara bakan Buğra ve Yasemin'e döndü.."Bakmayın öyle..Hadi eve gidelim bir an önce.." Buğra arabayı çalılştırıp Defneye baktı.."Uyumak üzere.." dedi yan gözle Hasrete bakarken..Hasret Buğranın dediğini duymamış olacakki hiçbir tepki göstermedi..Yasemin kucağında mıyışmış olarak oturan Defneyi kollarının arasına alıp yatırdı..Arabada herkes bir şey düşünürken tek masum olan şey Defne'ydi.

**

"Erken ayrılmamız gerektiğimizi söylemiştim..İzninizle.."dedi Murat Salih'e kalk işareti yaparken..Salih ayaklanınca masadaki iş adamlarıyla sırayla el sıkıştı..İçlerinden biri 'Yine böyle bir kutlama yaparız..İlerleyen günlerde.." Murat içinden 'yıllarda' diye düzeltirken bu sıkıcı ortamdan bir an önce çıkmayı diledi..Çok geçmeden mekandan çıkmışlardı..Murat koşar adım arabasına binerken Salih ne oluyor demeye kalmadan arabayı çalıştırıp gaza bastı.."Ne yapıyor bu!" dedi sinirle bağırırken..Önünden geçip giden arabaya sinirle bakarken Muratın yine neyin peşinde olduğunu anlamaya çalıştı.

**

Hasret Defneyi yatağına bırakıp kapısını kapattı..Salona inip Yaseminle Buğranın karşısına oturdu.."Karşılaştık işte..Olacağı buydu! Kahretsin ya peşimi bırakmazsa artık..Daha görüşüceğiz diye tehdit etti birde.." Buğra kollarını önünde birleştirip kaşlarını çattı.."Bir de kocanla tanışacakmış..Yeni bir senaryo uydurmayı düşünmüyorsun herhalde..Gerçeği söylemelisin.." Hasret bir elini havada savurdu.."Öyle bir şey olursa uydururum bir şeyler..Yurtdışında falan derim.." Buğra tek kaşını kaldırdı.."Kesin inanır(!)" Hasret oflayıp ayaklandı.."Bir ağrı kesici alıcağım.." Yasemin sessizce olayları dinlerken ne diyeceğini düşünüyordu..

**

Hasret mutfağa doğru ilerlerken kapının çalmasıyla duraksadı.."Bu saatte kim bu?" diye mırıldansada kapının kilidini çevirip açtı..Karşısındakini görünce bir kez yutkundu.."Sen.." Murat gülümsedi.."Her şeyi akıl etmişsin kaçmak için..Bulamamam için..Ama evi değiştirmeyi unutmuşsun güzelim!" Hasret içeridekilere bakıp kapıyı kapatıp dışarı çıktı..Kapının kapanmaması için biraz aralık bıraktı.."Ne işin var senin burada! Ne yaptığını sanıyorsun? Düzgün konuş benimle.." Murat başını salladı.."Senin amacını hala anlamıyorum Hasret..Ne yapmak istediğini..Sen öyle söylemesende gözlerin hala eskisi gibi bakıyor bana.." Hasret birkaç kez gözlerini kırğıştırıp başını salladı.."H-Hayır..Sen kesinlikle iyi değilsin..Ne saçmalıyorsun!Hiçbir şey eskisi gibi değil!" dedi inlercesine..

**

Buğra ayaklanıp kapıya doğru ilerledi..Kapı kapalı gibi görünce biraz aralıktı..Sesleri duyunca kapının deliğine uzanıp dışarı olanlara baktı..Kahretsin sadece Hasretin saçlarını görünüyordu..Birisiyle konuşuyordu..Birkaç dakika içinde "Murat!" dedi dişlerinin arasından..Bir an ne yapacağını düşündü..Hızlı adımlarla Yasemin'in yanına geçti..

**

http://www.youtube.com/watch?v=fzty7IvvKmU Şarkıyı dinleyin lütfen..

"Böyle davranma..Hala konuşacak çok şeyimiz var.." Hasret alayla kaşlarını kaldırdı.."Konuşmak...Biz mi konuşucağız?" dedi şaşkınca bakarken.."Ne konuşacağız Murat?Konuşacakmışız..Hıh!" Hasret içeri girdi..Geri çekilip kapıyı kapatacakken Murat eliyle durdurdu.."Beni dinlemek zorundasın..." Hasret boğazını temizleyip uzunca Muratın gözlerine baktı..Kendinden emin sesiyle omuzlarını dikleştirip konuştu.."Hayatımda sana yer yok!" Murat elini kapıdan çekip olduğu yerde ne tepki vereceğini bilemedi.."Üzgünüm..Sana hayatımda artık yer yok.." dedi ve sertçe kapıyı Murat'ın suratına kapattı..Tekrar hayatını mahvetmek istemiyordu ve kararının arkasındaydı!

**

Hasret kapının arkasına oturup ellerini yüzüne kapadı..Birkaç saniye içinde arkasındaki kapı yumruklandı.."Hasret...Seni bulmuşken tekrar kaybetmeyeceğim anladın mı?!" diye bağırdı Murat.."Ne olursa olsun..Ne yaşanmışsa yaşansın seni almadan hiçbir yere gitmeyeceğim..Yemin ederim...Gitmeyeceğim.." Murat son kelimeleri söylerken çaresizce kapının önüne oturup başını kapıya yasladı..Gözlerindeki yaşlara aldırmadan kapıya bir yumruk daha geçirdi.."Hala seni seviyorum ben! Hala.."

Hasret kapının arkasındanki sesleri duyunca birkez hıçkırdı..Ağzını eliyle kapatıp durdurmaya çalıştı ama başarısızdı..Çok geçmeden ses kesildi..Hasret'in gözyaşları her saniye biraz daha artarken ağlamaktan kızarmış gözlerini karşısındaki ikiliye çevirdi..Yasemin'le Buğra sessizce onu izliyorlardı..

BÖLÜM SONU.

Önce AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin