Yazar notu: Murata yüklenmeyin demiştim..Bu bölüm sonunda sizde bu dediğime geleceksiniz..Bakalım şimdi Hasret ne yapacak :D Yorumlarınızı bekliyorum canlar.. :* Öpüldünüz..
Hasret havlu çantasını da omzuna geçirip evin kapısını kilitledi..Önde ilerleyen üçlüye seslenip "Bir şey unutmadık değil mi?" diye bağırdı..Kimseden ses çıkmayınca arabaya binip kumsala doğru hareket ettiler...Çok geçmeden varınca Hasret Defnenin üzerindeki kısa elbisesini çıkarıp arabada bıraktı.."Üşümüyorsun değil mi?" dedi omuzlarından tutup önünde diz çökerken..Defne hayır anlamında başını sallayıp şezlonglara doğru koştu..5 dakika içinde yerleşmişlerdi..Hasret şezlongların birine oturup Defneye baktı.."Ne yapıyorusn orada..Bekle birazdan birlikte gireriz.." Defne omzunu kaldırıp inatla "Yaseminle kale yapıcaz..Söz verdi.." dedi..Yasemin gülümsedi.."Tamam canım da biraz beklesen olmaz mı?Önce denize girerdik.." Defne dudaklarını şişirip öne doğru uzattı.."Banane..Şimdi geliceksin!" Yasemin Hasretle Buğraya "siz oturun" deyip kıyıya doğru ilerledi..
**
Yarım saat sonra..
" Muratla durumlar nasıl?" diye mırıldandı Buğra..Hasret başını kaldırıp ona doğru baktı..“Kalbin acıyor değil mi!Onu unuttuğunu söylemiştin.” Hasret meyve suyundan biraz içip alayla gülümsedi..“Ondan nefret ediyorum.” Buğra gülümseyip başını salladı.."Evet..Bir yanın nefret ediyor ama diğer yanın ona hala aşık! Üstelik atladığın bir konu yok mu?” dedi gözlerini Defneye çevirip..Hasret küçük pembe mayosuyla denizin kıyısında oynayan küçük kızına döndü..Yaseminle ikisi uzun zamandır kumdan kuleler yapmaya çalışıyordu..Hasret dilini dudaklarının üzerine gezdirip şezlongta doğruldu.."Bak..Ne olursa olsun..O sadece benim kızım..Benim karşıma geçip ne söylerse söylesin benim fikrim değişmeyecek!" Buğra omuzunu yukarı doğru kaldırıp yanındaki havluyu Hasrete uzattı.."Şunu kollarına at yanacaksın!" Hasret bir şey demeden havluyu alıp sarıldı..Onları görebilecek bir yerden bir çift gözün onları izlediğinden habersiz!
Hasret omzunu kaldırdı.."Ya bunlardan bahsetmesek..2 gün sonra tatilim bitiyor ve yine hastanede saatlerce çalışıp yoruluyor olacağım..Böyle geçirmek istemiyorum..Bak kızım yanımda..Sizde..Yeterli dğeil mi?" Buğra kaşlarını kaldırıp yüzünü Hasretinkine yaklaştırdı.."Dün o geldiğinde böyle görünmüyordun ama!" Hasret gözlerini kısıp Buğraya baktı..Buğra birkaç saniye içinde ayaklanıp üzerindeki siyah atleti çıkardı.."Ben denize giriyorum.." Hasret meyve suyuna yönelip "Banene!" diye tersledi..Buğra kısa bir kahkaha atıp işaret parmağını ona doğru kaldırdı.."Defnenin kime benzediği belli oluyor!"
**
Hasret Defneyle kucağından denizden çıkıp şezlongun önünde kucağından indirdi..Çantadan havlusunu çıkarıp güzelce saçlarını karıştırıp omuzlarına kondurdu..Defnenin ıslanmış saçları yüzüne yapışınca Hasret gülümseyip önünden çekti..Yanağına küçük bir öpücük bırakıp kendi havlusuna sarıldı.."Birazdan gideceğiz meleğim..Yaseminlerde çıkacak şimdi.." dedi denizin karşı tarafına bakarken..Buğra anlamadan Yasmeini omuzlarına almış denize atmıştı..Yasemin su yutmanın etkisiyle kısa bir çırpınmanın ardından su yüzüne çıktı..Buğra dil çıkarıp Yasemine bakarken Hasret kıkırdayıp "Deli" diye mırıldandı..Defne annesiyle Buğraya bakıp eliyle ağzını kapattı..Hasret anlamadan yanında kıkırdayıp duran küçük kızına baktı..."Ne oluyor kızım?" Defne gülmesini sürdürürken bir şey demedi..
**
Hasret kendinden sonra Defneyide banyo yapmış odasında kıyafetlerini giydiriyordu..Şortu kızının giymesi için uzatırken Defnenin sorusuyla ona döndü.."Anne sen Buğrayla çok gülüyorsun ya..Böyle..Yanındayken.." Hasret "Hıı" diye geçiştirirken üzerine ne giydireceğine bakındı..Defne şortunu zorlukla giyerken devam etti.."Ben televizyonda görüyorum..Evleniyorlar..Yani sizin gibi insanlar.."Hasret duraksayıp dilini dudaklarının üzerinde gezdirip Defneye baktı.."Neeee?Kızım nereden öğreniyorsun böyle şeyleri..Biz arkadaşız onunla..Sakın böyle birşey duymayayım bir daha!" Defne ağzına fermuar çeker gibi yaptı.."Peki..Sustum..Tıp!" Hasret onaylayıp elindeki tişörtü kafasından geçirdi.."Tıp!" dedi sinirle.