Yasemin derin bir nefes alıp kapıyı açınca Muratın anlamaması için gözlerini büyütüp şaşırır gibi yaptı.."Aa Murat..Sen..Ne arıyorsun burada?" Murat gözlerini içeride gezdirip sonunda Yasmeinde durdurdu.."Bak sen..Baya şaşırdın yani." Yasmein kaşlarını çatarken iki elini beline yerleştirdi.."Ne istiyorsun sen?" Murat Yasemin'in yanındaki boşluktan yararlanıp içeri girdi..."Heyy!" diye seslendi arkasından Yasemin.".Ne yaptığını sanıyorsun sen!" Murat Yasemin'e döndü.."Hasret nerede?Hasrettt!" diye bağırdı. Yasmein iki elini açtı hızla.."Ben nereden bileyim..İstanbulda değil mi?" Murat Yasemin'in önüne geldi.."Benimle oyun oynama..Biliyorum burada! Nereye saklandı.." Murat koltuğa bir tekme geçirirken Yasemin gözlerini kısıp onu izledi.
**
"Kızım..Nereden çıktın sen öyle..Geç geç.." dedi kapıyı daha da açıp içeriyi gösterirken..Hasret gülümseyip elindeki bavulu kapının biraz ilerisindeki ayakkabılığın önüne koydu..Üzerindeki paltosunu çıkarırken gülümsedi.."Şeyy..Değişiklik olsun dedim..Nasıl iyi etmiş miyim?" Behice gülümseyerek yanaklarındaki gamzelerini daha da belirginleşti..Tabi ki kızım..Hadi geç içeri anlat bakalım hangi rüzgar attı seni buralara?" Hasret içerideki açık kahve koltukların üzerine oturup kollarını önünde birleştirdi.."Hiç..Dediğim gibi biraz kafa dağırmak istedim..Uzun zamandır görüşmemiştik hem çok özlemiştim burayı.." Behice gülümsedi.."Ee Murat niye gelmedi?Çok özledim onu da.." Hasret birkaç kez gözlerini kırpıştırıp yutkundu.."Şey.." dedi alt dudağını dişlerken Hasret..
**
"Sana daha önce de söylemiştim diye hatırlıyorum!Üstelik hala neyin peşindesin sen! Hasret bana olanları anlattı..Niye hala peşinden koşuyorsun? Üstelik onu bulsan bile asla sana bir şans vermez!" Murat sakin gibi görünmeye çalışırken dişlerini birbirine bastırdı.."Hasret buradaydı ve benim buraya gelebileceğimi tahmin edip kaçtı değil mi?" Yasemin'in bir anda yüz kasları gerildi..Bu adam ne kadar da zekiydi böyle!Uzun bir kahkaha atıp bu anı geçiştirmeyi diledi.."Murat sen kafayı yemişsin galiba!" Tam o sırada Muratın dikkatini yere düşmüş bir bileklik çekti..Hızla hareketlenip yerdeki bilekliği eline aldı..Bu Hasretindi..Yasemin'e doğru uzatırken dudağının kenarı kıvrıldı.."Buna ne diyeceksin?"
Yasemin gülümseyip Muratın elindeki bilekliği aldı.."Bunu bana hatıra olarak verdi..Gideceğimi söylediimde çok üzülmüştü.." Muratın biranda yüzü değişti.."Bunu ona ben almıştım..Başkasına vermesi imkansız.." Yasemin derin bir iç çekti.."Artık gerçekleri görsen diyorum..O seni sildi Murat..Herkes kendi yoluna yani..Üstelik şuan benim yanımda olsaydı bile inan sana burada demezdim..Git artık! Sonunda istediğine kavuştun..Git o s**rtükle gününü gün et!Ve beni bir daha rahatsız edersen polisi arayıp seni şikayet etmekte gecikmeyeceğim bilmiş ol!" Murat 'Lanet olsun!' diye tısladı..
**
"Böyle üzerime geleceksen ben gideyim teyze.."diye sızlandı Hasret.."Gerçekten anlattığım gibi.." Behice teyze Hasret'in ellerinden tuttu.."Ahh be kuzum..Kırk yılda bir arayıp soruyorsun şu aldığım habere bak..Çok üzüldüm..İstersen bizde bir arayıp konuşalım Muratla!" Hasret başını salladı.."Hayır..Aramızda hiçbir sorun yok..Sadece...Ortak kararımız işte..Bir sorun yok..Ayrılacağız.." dedi kelimeleri kesik kesik söylerken..Hasret dolan gözlerini saçlarıyla gizlemek isterken başını önüne doğru indirdi.."Aslında..Bir daha görüşmeme kararı aldık..Eğer burayı bir şekilde bulur benimle görüşmek istediğini söylerse kesinlikle benden bahsetmeyeceksin.." Behice iki üç santim geri çekilip Hasretin çenesinden tutup başını ona doğru kaldırdı..
"Hani anlaşarak ayrılıyordunuz?" Hasret omuzlarını kaldırdı.."Bu konu bir daha açılmasın lütfen..Gerçekten ben biraz rahatlamak için geldim.." Behice ayağa kalktı.."Üst katta sana göre bir oda var..Gel oraya çıkalım hem biraz etrafa ısınırsın.." Hasret gözlerini odada gezdirirken "İzmir'i özlemişim.." dedi gülümserken.
**
"Nerelerdesin kaçak!Şirkete dönmen gerekiyor artık..Kaç gündür işleri boşladın." Murat bir elini belinin üzerinde bırakırken umursuzca başını salladı.."Şirket şuan umrumda değil desem." Salih kaşlarını kaldırdı.."İflas eşiğine geldiğimizde de böyle söylemezsin umarım..Şaka bir yana atla uçağı hemen buraya gel!"Murat çevresine bakındı..Umutsuzca uçağa ilerlemeye başladı..
"Düşünüyorum da ben o olmuşum yıllardır..Şimdi her şey boş geliyor..Belki hiçbir şey olmamış gibi devam edebilirdim ama..Ona haksızlık yapamazdım ben..Söz vermiştim!" Salih kısa bir şaşkınlığın ardından bir kahkaha patlattı.."Heyy dostum!Birazdan gündüz gündüz içtiğini düşünüceğim..Hasreti daha sonra buluruz hadi gel şuraya.." Murat uçağındaki koltuğuna yerleşirken "Artık değil.."diye mırıldanıp kapattı.
**
"Bir yandan ona kızamıyorum..Çünkü daha evlenmeden önce birbirimize söz vermiştik! Sevgimiz azalırsa..Aramıza başka biri girerse bunu saklamamız gerektiğini..O sözünü tuttu."
Yasemin sinirle dudağını kemirdi.. "Çok güzel ya..O da hemen başkasını buldu..Bak kızım bu erkeklere güven olmaz..Ben neden yıllardır evlenmiyorum sanıyorsun!" Hasret kıkırdadı.."Hah sen ona evde kaldım demiyorsun da.." Yasmein kaşlarını çatıp.."Hasrett!" dedi tehditkar sesiyle.."Tamam tamam..Neyse kapatmam lazım birazdan yemğe oturucağız teyzemle.." Yasemin gülümsedi.."Selam söyle sende bak..Bu arada bebiş nasıl?" Hasret elini karnının üzerine götürdü.."İyi gibi..Sadece bulantılarım çok oluyor bu aralar..Murat'a bir şey belli etmedin değil mi?" Yasemin yüzünü buruşturdu hızla.."Hasret tamam ..Bitti artık değil mi? O da gitti zaten ..Çabalamıyor bile sizin için..Unut onu..Unutacaksın tamam mı! Üstelik çok durmadan hemen buraya geliyorsun..Şimdiden özledim seni.." Hasret başıyla onayladı.."Haklısın..En kısa sürede orada olacağım..Öptüm.."
**
Yasemin telefonu kapatırken arkasında hissettiği adım sesleriyle başını geriye çevirdi.."Kimmiş bu Hasret?" dedi Buğra kaşlarını kaldırırken..Yasemin gülümsedi.."Bir arkadaş.." Buğra koltuğun üstünden atlayarak kendini yumuşak koltuğa bıraktı.."Ee anlat bakalım..Ne işler çeviriyosun sen yine.." Yasemin telefonu masanın üzerine bıraktı.."Hiçbir şey çevirdiğim yok şapşal..Hasret bir arkadaşım ve artık burada..Antalya'da yaşayacak."
BÖLÜM SONU..YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.