Bölüm 15

1.3K 44 0
                                    

Buğra Defneyi yere bırakıp askıdan yağmurluğunu aldı.."Ben çıkıyorum..Bu arada Murat gitmemiş miydi?Şey yani sorun olmuyor değil mi Murat diyorum.." dedi Murata bakıp.."Murat dişlerini sıktı.."Sorun değil.." diye tısladı.."Gitmedim..Küçük bir sorun çıktı..Onu halledip birlikte dönüceğiz." Buğra kaşlarını çatıp gözlerini Hasrete çevirdi..Hasret birşey demeyince kapıya yönelip kısa sürede evden ayrıldı..Hasret başını kızına doğru çevirip yanına geldi.."Kızım.." Murat şaşkın gözlerle birşey demeden onu izliyordu..Defne onun kızıydı..Senelerdir haberi bile yoktu..Ve şimdi karşısında şaşkın gözlerle ona bakan küçük kız onun kızıydı..Murat birkez yutkundu.."Şey..Beni tanıyorsun değil mi?" dedi gülümsemeye çalışırken..Defne aralık dudaklarını diliyle yalayıp başını salladı.."Annemin arkadaşısın." Murat gözlerini Hasrete dikti..Hasret Murata bakmadan başını salladı.."Şeyy..Aslında değil." dedi Defneye bakıp..Defne dudaklarını büzdü..Kaşlarını çattı.."Sizi gördüm az önce..Televizyondakilerde öyle yapıyordu..Sevgililer.." Hasret gülümsemeye çalıştı.."Kızım onu bu değil..Bir dinlesen!" Defne iki omzunu kaldırdı..."Banane..Dinlemeyecğeim işte.." dedi merdivenlere doğru koşarken..Hasret arkasından ayaklandı.."Baban.." Defne Hasretin ne dediğini duyunca küçük bedenini geriye doğru çevirdi.."Babanın geleceğini söylemiştim..Bir işi olduğunu..Senin doğum gününde gelip sana sürpriz yapmak istedi.." dedi Murata bakarken..Defne gözlerini açıp Murata doğru baktı.."Sen benim babam mısın*" dedi ince çıkan sesiyle..Murat gülümsedi..Başını salladı.."E-Evet.." dedi kekelememeye çalışarak..Defne yüzünü buruşturup küçük adımlarla basamakları çıktı..üÜst kata varınca koşarak odasına gitti..Hasret Murata döndü..Murat alayla gülüp sinirden parmaklarını saçlarının arasına geçirdi.."Ben bile ne duruma düştüm..Küçücük çocuğu tahmin edemiyorum!" Hasret yutkundu.."Bu günlerde geçecek..Sonuçta biliyor artık her şeyi..Zamanla alışacak!" Murat başını salladı.."Hasret anlamıyor musun?Benim kaybedecek zamanım yok..Acilen İstanbul'a dönmem lazım..İşler iyice sarpa sardı.." Hasret kaşlarını çattı.."Ne duruyorsun!Git o zaman..Niye geldin ki?!" dedi bağırarak..Murat tek parmağını kaldırıp Hasrete doğru ilerledi..Önünde durunca "Kızımı burada bırakacağımı mı düşünüyorsun?" Hasretin o anda içi karardı..Üzerine birşey oturmuş gibi hissetti...Yasmein dedikleri çınladı kulağında..

"Ya Defneyi de senden alırsa..."

"Belki o da sana aynısını yaşatmak isteyecektir ne belli.."

"Defne onunda kızı.."

Hasret kulaklarını kapatıp salondaki koltuklardan birine oturdu.."Hayır..Hayır.." diye mırıldandı hızlıca.."Hayır..." Murat ne olduğunu anlamadan Hasreti izlerken aklı az önce gerçekleri öğrenen küçük kızındaydı..Bir kez yutkunup merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı..Onunla yalnız konuşsa belki her şeyi çözerdi.

**

Murat aralık kapıdan içeriye göz attı..Oda pembe renginin ağırlığıyla döşenmişti..Duvarlarda çizgifilm kahramanlarının posterleri asılıydı..Odanın ortasındaki yatağa çevirid gözlerini..Defne her zaman yaptığı gibi dudaklarını büzmüş kızarmış gözleriyle elindeki boya kalemleriyle resim yapıyordu..Murat kapıyı tıklattı.."Girebilir miyim prenses?" Defne başını kaldırıp az önce öğrendiği babasına baktı..Bir şey demeden boyamaya devam etti..Murat cevap gelmeyince odanın kapısını kapattı..Onun yatağının kenarına gelip ne yaptığına baktı..Gözleri,burnu,dudakları aynı Hasrete benziyordu..Murat gülümseyip dudaklarını birbirine bastırdı..Bu duygu..tahmin ettiğinden çok daha farklıydı..Çok daha güzeldi.. Yatağın kenarına oturup çizdiği resme baktı.."Ne çiziyorsun?" dedi cevap bekleyen gözlerini kızınınkilere dikerken.."Ben bu resmi yapalı çok olmuştu..Bu annem.." dedi resimdeki siyah saçlı kadını gösterirken..Çok güzel bir çizim olmasada yaşına göre gayet iyiiydi..Murat gülümsedi.."Bu kim?" dedi yanındaki adama bakarken..Defne "Buğra.." deyince Muratın yüz kasları gerildi..Gözlerini kapatıp sinirle soludu..Yıllarca kızının yanında onun olması gerekirken Buğra olmuştu..Defne devam etti.."Hep annemle Buğranın evleneceğini düşündüm..Çoğu zaman ona baba demek istedim..Çünkü bana çok iyi davranıyordu..Parka götürüyordu..Dondurma alıyordu..Deniz kenarına gidip hep aldığımız pamuk şekerinden alıyordu.." dedi yarım yamalak konuşmasıyla..Murat yumruk yaptığı elini Defnenin görmemesini sağlayarak arkasına attı.."Çok eğlneceli birine benziyor.." dedi Murat devam ederken.."Dün doğum gününde tanışmıştık.." Defne omzunu silkti.."Ama evlenmediler işte..Annem hep bir babam olduğunu söyledi..Gelecek dedi ama ben bekledim gelmedi..Arkadaşlarım sürekli sordular ama birşey diyemedim.." Murat Defnenin önüne düşen dağılmış saçlarını geriye çekti.."Artık buradayım meleğim..Gitmeyeceğim.." dedi gülümsemeye çalışarak..Defne kızarmış gözlerini Murata dikti.."Seni görmüştüm..Annemin eski fotoğraflarından..Neden evli değilsiniz şimdi?" dedi yanaklarını şişirirken..Bu çocuğun yaşı gerçekten 5 miydi, yoksa Murat mı yanlış biliyordu..Bazen herkesten daha fazla zor soru soruyordu..Murat yutkundu.."Ee..şey..bir yanlışlık oldu aramızda.." Defne kaşlarını kaldırdı.."Kavga etmişsiniz..Annem ara ara filmlerde hep ağlardı..Babamı mı özledin diye sorduğumda geçiştiriyordu ama ben anlıyordum.." Murat gülümsedi.."Artık bunlar geride kaldı..Bak geldim işte.." dedi Defneyi kucağına çekerken..Defne dilini çıkarıp dudaklarını ıslattı.."Evlencek misiniz yine?" dedi merakla..Murat kısa bir kahkaha attı.."Bu huyun aynı annene benzemiş çok soru soruyorsun.." dedi keyifle..Defne başını salladı.."Hiçte bile..Annemde tam tersini söylerdi..Sende çok soru sorar mısın baba?" dedi gözlerini açıp..Murat son kelimeyi duyunca gülmeyi kesip Defneye baktı dikkatle.."Sen ne dedin?..Barıştık mı?" dedi gülümsemeye çalışırken..Defne kıkırdayıp başını salladı.."Ne sandın akıllım..Ben ne zamandır senin gelmeni bekliyorum.." Murat gülümseyip Defnenin yanağına bir öpücük bıraktı.."Seni artık hiç bırakmayacağım prensesim..Söz."

**

Hülya merdivenlerden inip koltukta oturan Hasrete döndü.."Kızım ben çıkıyorum istediğin bir şey var mı yarın için?" Hasret sakinleşmek için yaptığı bitki çayından bir yudum aldı.."Yok..Teşekkür ederim.." dedi..Hülya bakışlarını içeride gezdirdi.."Şeyy..Defne odasında mı ben onuda kontrol edeyim bir.." dedi merdivenlere tekrar yönelirken..Hasret başını kaldırdı.."Hayır gitmeyin lütfen..Babasıyla hasret gideriyorlar.." dedi sıkıntıyla..Hülya Hanım şaşkınlıkla Hasrete baktı.."Ba-Babası mı de-dediniz?" Hasret başını sallayıp gözlerini kapattı.."Siz çıkın Hülya Hanım .."dedi tekrar..Hülya Hnaım başını salladı.."İyi akşamlar kızım.." Hasret gülümsemeye çalıştı.."İyi akşamlar.."

**

Yaklaşık bir saat sonra merdivenlerdeki seslere yöneldi Hasret..Murat yalnız inmişti.."Ne oldu?" dedi merakla..Murat kaşlarını kaldırıp Hasretin yanına oturdu.."Konuştuk..Neyseki özleminden çok fazla dayanamadı da anlaştık.." Hasret başını salladı.."O ne yapıyor*" Murat gülümsedi.."Uyudu..Gözleri kapanmak üzereydi..Bir saat konuştuk biraz..Eskileri anlattı..Beni ne kadar bildiğini.."Hasret alnını kaşıdı.."Ne zaman gidiyosun?" Murat dudaklarını gerdi.."Gidiyoruz diyecektin herhalde.." Hasret kaşlarını çattı..Gözleri dolmadan hemen önce "Bak Murat ben Defne olmadan yapamam..Ona alışkınım yıllarca..lütfen dayanamam.." Murat kaşlarını çattı.."Neden bahsediyorsun sen..Evet İstanbul'a gidiceğiz..Ama sadece Defneyle değil..Sende geleceksin!" Hasret gözleirni devirdi.."Ne?" dedi cılız çıkan sesiyle..Murat yineledi.."2 gün içinde üçümüzde İstanbulda olucağız!Bu saçmalık yeterince uzun sürdü.."

BÖLÜM SONU.

Önce AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin