Capitolul 7- Amy și Hannah

148 9 1
                                    

În camerã erau 2 fete drãgute.
- Aaa, voi tre' sã fiti noile colegege de camerã, nu? spuse una dintre ele
- Noi suntem Amy si Hannah. Simtiti-vã ca acasā! spuse cealaltã (Amy)
Amy avea pãrul castaniu, era îmbrãcatã într-un pulover gri si niste blugi. Hannah avea pãrul castaniu aproape negru si era îmbrãcatã într-un tricou alb cu o vestã neagrã pe deasupra si jos o pereche de pantaloni negri mulati.
- Iar noi sîntem Jessica si Alice.
- Si de unde veniti?
- Tocmai din L.A.
- Ce super. Noi mergem sã pregãtim cîte o cafea, iar voi ne veti povesti cum e în Los Angelos.
- S-a fãcut dacã mai aveti si biscuiti.
Chicot
- Par de treabã, nu? îi spun lui Alice cînd fetele au plecat în bucãtãrie.
- Da, sunt ospitaliere si vãd cã sînt si ordonate.
- Hai nu mai sta bosumflatã, va fi super.
- Jess, am venit sã fiu desteaptã si independenta, dar nu sã trãiesc într-un camp...
Se opri brusc, deoarece Hannah si Amy s-au întors cu coffee and biscuits.
- Biscuitii sînt pe tavã acum despre L.A.
- Okay, viata în L.A. nu e chiar asa ca la tv. Da e super nu mã plîng, dar nu trãiam pe malul mãrii într-o casã cu 4 etaje, cu menajerã, piscinã si 5 masini (FALS).
- Ai vãzut vreo celebritate?
- Nu, celebritãtile nu trec prin cartierul meu (FALS).
- Dar oricum L.A.-ul e mai linistit ca New York-ul.
- În asta ai perfectã dreptate. New York-ul este atît de mare si aglomerat, dar e super.
Am rîs si am vorbit vreo 2 ore. Chiar si lui Alice i-au plãcut noile noastre colege. Iar acum, tot ce trebuie sã facem este sã pãstrãm secretul.

Săraca fată bogatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum