Capitolul 8- Pretty Little Liars

146 8 0
                                    

Eu si Alice ne-am dus sîmbãta dupã manuale (a doua zi), iar fetele a rãmas în camerã.
*peste o orã si jumãtate*
Ne întoarcem cu gentile pline de cãrti. Amy si Hannah erau pe pat si ne priveau cu niste fete supãrate, gata sã explodeze.
- Fetelor, ce s-a întîmplat? întreb eu îngrijoratã
- Se întîmplã cã voi sînteti niste Pretty Little Liars! si ne întinse o fografie cu pãrintii nostri
- Nea-ti umblat prin lucruri? întrebã Alice indignată
- Nu, din greseală v-au căzut din geantă! Nu pot să să cred! Ne-ai spus că ești Jessica Smith, dar nu acea Jessica Smith super-bogată.
- Fetelor, luați loc ca să vă explicăm de ce am făcut-o.
- Nu nu luăm loc, ne-ați mințit!
- Am făcut-o ca să ne demonstrăm nouă și lumii întregi că putem să facem totul singure și fără ajutorul părinților noștri! țipă
Alice. Voi nu știți cum toți te consideră o răsfățată care nu poate face nimic singură!
- Voi serios?
- Da.
- Păi, sorry că v-am atacat așa deodată. Noi nu știam că e un scop nobil.
- Păi, dacă ați înțeles totul, atunci am vrea să vă rugăm să nu spuneți nimănui.
- Buzele ne sunt pecetluite! Dar acum ne povestiți despre adevărata voastrăviață?
- Okay. spunem noi entuziasmate.
*peste o oră*
Am vorbit o oră întreagă ne-am rîs, iar apoi somnic.
*09:30*
Ne-am sculat cît de tîrziu am putut toate. Am luat micul dejun și ne-am dus cu toate în oraș. Ne-am întors pe la vreo două. Ziua de duminică a trecut foarte repede și toate ne-am culcat devrem, deoarece mîine e prima zi de școlă. Cîte emoții!!!

Săraca fată bogatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum