Capitolul 9- Prima zi de școală

152 10 0
                                    

În prima zi de școlă m-m sculat devreme. Mi-am făcut rutina de dimineață, iar apoi mi-am ales ținuta. Pînă la urmă am decis să îmbrac o cămasă alba clasică cu un băntic negru la gît și o pereche de pantaloni negri mulați. Mi-am strîns părul într-un coc pe o parte și mi-am făcut un machiaj strident. Alice la fel s-a îmbrăcat la patru ace într-o cămașă albă un sacou negru și o pereche de blugi mulați. Părul îi era desprins și un machiaj natural.
*în fața liceului*
- Această zi trebuie să fie perfectă ca să nu ne dăm de gol. spun eu emoționată împreună cu Alice
- Totul va fi bine. ne liniști Amy și Hannah
Am pășit cu pași grăbiți spre intrare.
Riiiiiiiinnnnnggggg- riiiiiiiiinnnnnnggggg!!!!!!
Clopoțelul anunță prima oră de curs care avea să fie interesantă, deoarece în primul rînd e engleza, și eu ador engleza. În al doilea rînd sînt într-o clasă cu Alice, Amy și Hannah, iar cu ele orice este interesant. Ne-am așezat toate în primul rînd ca să putem fi numai ochi și urechi.
*peste 45 de minute*
Riiiinnnnggggg-riiiiiiinnnnnggggg!!!!!!!!
- În sfîrșit! spuse Alice
Uitasem să spun că Alice urăște engleza. Ea preferă matematica, fizica și alte materii fixe.
- Ce avem următoarea? întreb eu
- Geografia. spuse Alice încîntată
- Nuuuuuuuu!!!!!! țipă Amy. Urăsc geografia, e cea mai plictisitoare și nefolositoare materie. Zău că parcăi chineză.
*fix după ultima oră*
Riiiiinnnnnggggg-riiiiinnnnggg!!!!!
Ieșim din cabinet și se apropie de noi o blondă și ne îmînă un pliant.
- Mîine dau petrecere la mine. Toate sînteți invitate. Toate datele sînt în tabel.
Apoi s-a întors și s-a dus.
- Ea e Monna. Dă cele mai tari petreceri din școală. Azi tre' să ne culcăm devreme dacă vrem să avem avem putere pentru petrecere.
- O Doamne, prima noastră petrecere! am țipa eu și Alice deodată.
Ne-am dus în cameră și ne-am apucat de teme.
*peste 2 ore*
În sfîrșit am terminat temele toate patru. Am început început să pregătim cina. Spaghetti cu sos de roșii. Mmmmmm, asta e mîncarea mea preferată. Plus am gătit singură, progres.
*22:00*
- Culcarea, doamnelor! a țipat Amy
Ne-am dus cu toatele la culcare și am adormit pe dată. După ziua de azi am oposit de Doamne ferește.

Săraca fată bogatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum