Vin obosită și plictisită la ora de muzică, intru ca deobicei în clasă și cînd colo fac niște ochi imenși. Rafe și Melisa se sărutau cumva?!? E desgustător! Nu pot să-mi cred ochilor. Dar, deodată am fost cuprinsă de un sentiment de tristețe care brusc s-a transformat într-unul de gelozie nebună. Stau nedumerit și privesc spre cei doi pînă Rafe nu mă trezi din transă.
- Hei, bună! Scuze nu te-am observat pînă acum.
- E okay. Crezi că tre' să-mi spui ceva? o spun uitîndu-mă la Melisa
- O, da. Știi cînd Melisa a cumpărat acea rochie, păi am ieșit cu ea, deoarece am promis și ne-am simțit extraordinar de bine împreună.
- Atît de extraordinar, încît a-ți decis să formați din nou un cuplu?...
- Da, exact.
- Melisa, cred că ești foarte fericită. o spun schițind un zîmbet fals
- Cea mai fericită! o spuse apoi îl sărută pe Rafael
Eu în acest moment mă gîndesc cum să o omor și am ajuns la concluzia că dacă o voi sugruma va fi cea mai bună variantă.
- Okay, acum hai să ne gîndim la muzică! spuse Rafe în timp ce mă trezea din visurile mele criminale
Dar, mie numai la muzică îmi era capul atunci... Nu pot să cred că l-am pierdut pe Rafe. Și cel mai dureros este că Melisa a cîștigat sincer, el a ales-o pe ea, nu pe mine.
* a doua zi*
Ce să spun, după ce am plîns o seară întreagă și m-am jeluit prietenelor mele, azi mă simt mult mai bine. Merg și îl văd pe Rafe că vine încoace împreună cu Stefan. M-am ascuns repede după dulapuri. Nu că l-aș evita, dar mai am ochii roșii de la plîns și m-ar întreba ce s-a întîmplat, iar el mă cunoaște atît de bine, încît este imposibil să îl mint.
- Frate, nu pot să cred că ai ales-o pe Melisa!
- Stef știi bine că ea oricum nu m-ar fi preferat.
- Tu de unde știi. Dacă-i spuneai că ești admiratorul ei secret, atunci...
- Niciun atunci! Jess nu m-ar fi ales oricum...
Nu puteam să cred... Am ieșit repede de după dulap.
- Deci tu ai fost?
CITEȘTI
Săraca fată bogată
Teen FictionVați întrebat vreodată cum este să fii putred de bogat? Păi Jessica Smith ne poate răspunde, plictisitor. După ce a trăit o viață întreagă într-o lume de bani gheață, Jess va încerca să evadeze. Să zicem la New York. Va reuși oare să se descurce ca...