Capitolul 5- Drumul spre "Paris"

183 13 0
                                    

Toatã noaptea nu am putut dormi. Mîine în sfîrsit scap de-acasã. În schimb Alice doarme lîngã mine ca un copilas. Ooo, ce cute! Hai cã tre' sã dorm mãcar putin cã mîine, adicã azi (e doua noaptea) mã scol devrem pentru avion. Iar partea cea mai super este ca nu stiu cum i-am convins pe pãrintii mei sã mergem cu un buissnes class în loc de cel personal.
* peste 3 ore (ora 05:00)*
Sîntem în aeroport cu toate valizele pregãtite cu biletele gata si pline de emotii. Ah simt mirosul libertãtii.
- Jess, hai la Duty Free sã vedem ce mai este nou. Poate ne mai luam cîte o ciocolatã.
- Ok.
* 05:45*
Iatãne îmbarcate si gata de decolare. Stewardesa explica regulile în cazurile exceptionale, pãstrati calmul, bla, bla, bla. Le-am auzit de sute de ori, dar Alice tot le ascultã. Zice cã de ele depind viata noastrã. Cred cã exagereazã ca deobicei.
* peste 15 minute (06:00)*
Trei, doi, un!!! URAAAAAAAAAAA!!!!!!
Avionul si-a luat zborul. Da, freedom!!!
- Jess, am vãzut cîteva apartamente dragute si...
- Stai un pic, care apartament? Noi vom sta la campus. Ca liceenii normali.
- Poftim! La campus? Tu singurã ai spus cã tre' sa gasim un apartament cute (Capitolul 2)!
- Stiu ce-am zis, dar atunci nu m-am gindit cum trebuie.
- Ba nu te-ai gîndit excelent!
- Alice, da ã ne demascheazã s-a dus cu viata noastrã normalã. Din cîte stiu eu adolescentii nu au bani sã-si cumpere apartamente.
- ...
- Te rog, te rog, te rog!
Vãd cã nu merge si am pus în actiune arma mea specialã- am pus botic. Asta a înmuiat-o.
- Bine, ce nu fac eu pentru tine.
* peste 4 ore*
Am ajuns, nu pot sã cred cã am ajuns.
- Jess, ce mare e New York-ul!!!
- Simt cã va fi super!!!

Săraca fată bogatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum