Capitolul 4- My birthday!!!

196 11 1
                                    

Azi e ziua mea! Cît am asteptat ziua asta. Eu si Alice am plãnuit tot. Azi la cinã i-am chemat familia ei la noi si atunci le vom spune. Cina va fi la 18:00, peste 10 ore. De emotii m-am sculat foarte devreme. Mã îmbrac cu o rochie albã si îmi iau o pereche de sandale negre cu toc de vreo 10 cm. Machiajul e unul strident azi, ce e, azi vreau sã ies în evidentã. Cobor la micul dejun si cînd colo Alice mã asteapta la masã cu un pachet Channel în mînã.
- Hei, sãrbãtorita! La multi ani!!! Aici este o micã atentie pentru tine...
Deschid punguta, iar acolo un minunat set cu un lãntisor, o pereche de cercei, un inel si o brãtarã si toate încrustate cu pietre swarovsky si diamante, iar carcasa lor din argint.
- Oooo, Doamne, nu trebuia...
- Ba meriti, deoarece este cea mai importanta persoana din viata mea, fiindcã esti BFF-ul meu!!!
- Merci. Hai gata cã încep sã plîng!
Dupã asta a urmat o îmbrãtisare lunga de vreo 5 minunete.
*18:00*
Ooo Doamne, ce emotii am simt ca voi exploda!
Knock knock
- O Alice, tu erai? Nu stii ce m-am speriat.
- De ce, mã rog?
- Pãi pentru cã marea zi e azi, iar noi trebuie sa le spunem!
- Fetelor, la masã!!!
Coborîm ambele jos cu miliarde de fluturi în stomac. Ne asezam la masa si ambele schitam un zîmbet fals.
- Dragi parinti, am avea ceva de spus...
Alice fu cît se poate de diplomaticã, dar am întrerupto.
- Noi am luat hotãrîrea cã este mai bine sã mergem sa facem liceul la Paris. La cel mai excentric desigur! Ãsta va fi cadoul ideal.
A urmat o scurtã pauzã de tãcere.
- Fetelor, mergeti la Jessica în camerã. Cînd vom lua decizia vã vom chema.
Amîndoua mergem sus. Ne susotim cît ne susotim, iar peste vreo 15 minute sîntem chemate jos.
- Fetelor, am luat decizia de a vã permite sã învãtati la Paris.
Uraaaa, am cîstigat!!! Mergem în New York!

Săraca fată bogatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum