Capitolul 16- AMS-ul meu e Rafe

72 4 0
                                    

- Deci, tu erai?
- Jess, ce cauți aaaaiiciii? o spuse cu o voce tremurînd și cu fața palidă
- Tu nu schimba subiectul! Cum ai putut?
- Nu am crezut că te vei supăra atît de tare dacă... Okay, suntem prieteni și îți respect decizia. Îmi pare rău...
- Ceee?!? Eu nu sînt supărată pentru că mi-ai dat acel cadou. Sunt supărată pentru că ești un laș și nu mi-ai spus adevărul.
- Vrei să spui că am o șansă?... o spuse în jumătate de voce
- După asta, nu mai sunt atît de sigură...
- Te aștept oricît ar trebui pînă să-ți recapiți încrederea în mne și tu să fii pregătită.
- Pînă atunci vom fi doar prieteni și colegi, atît.
- Desigur.
- Stai, încă ceva... Hai să ne comportăm exact cum eram înainte, nu vreau să ne evităm sau să ne jenăm unul altul, okay?
- Îmi citești gîndurile, amico. și mă lovi pe umăr amical
După această noutate normal că nu am mers azi la cursul de muzică. Nu pentru că îl evitam pe Rafe, dar fiind că nu mai aveam puteri. Prea multă informați pentru o zi, prea multe minciuni și secrete. Pur și simplu e prea mult. Mă simt atît de aiurea încît le-am spus fetelor că nu vreau să cinez și că vreau să rămîn singură, dar sunt BFF-urile mele, nu pot să le mint. Mi-au spus să-mi ascult inima... Inimă te-ascult, inimă ești aici? Din cîte puteți vedea am o problemă cu inima și nu vrea să-mi dea nici un semn. Ce să fac? Pe lîngă mai e și Melisa care așteaptă să-mi pună bețe-n roate cu orice ocazie. Chiar dacă voi alege să fiu cu Rafe, ea nu mi-l va da cu una cu două. Va fi război!

Săraca fată bogatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum