Capitolul 10- La petrecere

180 8 0
                                    

*cu o oră înainte de petrecere*
Azi orele parcă au zburat și iată-ne cu o oră înainte de petrecerea Monnei. Toate ne-am dichisit, mai ales eu cu Alice, pînă la urmă prima petrecere, se merită. Eu am îmbrăcat o rochie roz, Alice ceva de genu' pich, Amy o rochie asimetrică galbenă, iar Hannah o rochie albastru-verzuie. Toate arătam ca niște modele. Ce tare!
- Doamnelor, gata pentru party?
- Nuștiu cum voi, dar eu m-am născut gata. a comentet Alice
- Atunci să mergem. a spus Amy
*la petrecere*
Am coborît din mașina Hannei și m-au apucat gînduri de genu' că am nevoie de mașina mea proprie, dar să mă gîndesc era greu, deoarece nu-mi auzeam gîndurile de muzica care se auzea de la 2 străzi distanță.
- Oooooo, a-ți venit în sfîrșit! a țipat Monna
- Merci pentru invitații!!! am țipat cît de tare am putut
- Ceeeeeeee?!????!!!!!!!
- Nimic, nu mai contează!!!!! a țipat Amy
Toate ne-am împrăștiat, dar eu cu Alice am preferat să stăm împreună, deoarece nu prea cunoșteam pe nimeni. Deodată am simțit cu o mînă care m-a apucat pe mine și pe Alice și parcă me tîra undeva. Era Monna. Cînd am ajuns la destinație Monna a spus:
- Deci, ele sînt tipele noi de care v-am tot povestit.
Uaaaaau! Prima noastră reclamă. Supeeeerrrr!!! Uipiiiiiiiiiii!!!!!!!
- De unde veniți? a întrebat un tip
- Din L.A.
- Ce tare! Cumva în Holliwood?
- Da... spuse Alice (pînă n-am întrerupt-o. Replica următoare)
- Mai exact lîngă Holliwood. o spun uitîndu-mă urît la Alice
- Lîngă, în e tot super cool! a exclamat o tipă drăguță
- Eu sînt Gwendollyn, el e Rafael, Elena, Monna și Stefan, voi?
- Noi sîntem Jessica și Alice.
- Încînteți de cunoștință, spuse Stefan.
- Și noi. a spus Alice politicoasă
Am petrecut o seară minunată alături de noii prieteni. Am dansat și ca să fiu sinceră am și băut un pic, doar un pic. Și  ca să nu uit am făcut schimb de telefoane.
*acasă*
Am ajuns tîrziu și nu vreau să mai fac nimic, dar oricum bucuroasă. Alice din contra, energică ca niciodată și bucuroasă la fel ca niciodată. Amy și Hannah nu erau prea emoționate, deoarece nu era prima lor petrecere și pentru ele era ceva obișniut, adică în orar. Amy și Hannah erau cool like a cucumber și erau invitate la toate petrecerele marfă. Mai pe scurt erau persoane importante la școală. Toate ne-am dus la culcare, fiindcă eram peste măsură de obosite. Eu și Alice nu prea ușor am adormit, ci ne-am împărtășit emoțiile despre petrecere și noii noștri prieteni, așa ne-am obișnuit să le spunem. Dar ca niște fete responsabile ce suntem ne-am gîndit la școală și la ziua de mîine și am decis că e mai bine să ne culcăm, pentru că era 12:30.

Săraca fată bogatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum