Capitplul 6- O cafea

168 11 1
                                    

- Jess, cu ce începem?
- Ce zici pentru început sã luam o cafea.
- De acord.
- Uite, cafeneaua de-acolo aratã marfã.
- Okay, hai într-acolo.
Ne asezãm la o mãsutã si facem comanda. Ca deobicei eu un Espresso, iar Alice un Americano. Pălăvrăgim cît pălăvrăgim pînă vin 2 tipi lîngă noi. Ambii erau îmbrăcați în geci de piele și blugi.
- Frumoaselor, nu tre să umblați singure la o oră ca asta.
- 1 la mînă este 10:15, iar 2 la mână tu te dai la mine? întreb eu plină de nervi.
- Puicuțo, calmează-te. zice celălalt.
- Eu nu-ți sunt ție puicuță, ți-e clar! spune Alice și mai înțepată.
- Noi doar...
- Doar ce? Am venit tocmai din L.A. cu avionul și am zburat 4 ore și ceva! Vrem să bem doar o cafea liniștite! Aveți o problemă cu asta! am țipat că s-a uitat la mine jumătate de cafenea, dar zău îmi venea să-i arunc cu scaunul în cap.
Tipii s-au întors și s-au dus.
- Jess, altă dată să nu mai țipi chiar așa, okay?
- Da, sorry. Pur și simplu după zborul acesta sunt un ghem de nervi.
- Calmează-te, doar suntem în New York, visul tău de-o viață, nu? Încearcă doar să te bucuri de moment și simte freedom-ul.
- Da ai dreptate și sorry din nou.
Ne-am terminat cafelele, eu m-am calmat și ne-am dus la campus. La recepție ne-au spus că vom sta împreună cu încă 2 fete și alte variante nu-s, fiindcă totu-i plin.
- Deci în total 4! a țipat Alice
- Calmează-te și simte freedom-ul. o i-au în derâdere
- Jess, nu-mi pune nervii la încercare. Peste 3 secunde nu voi mai putea răspunde de faptele mele!
- Gata agresiv-o. Liniștește-te, totul va fi bine.
- Eu nu voi putea să împart camera cu încă 3 fete.
- Apartamentul tot nu e o variantă, dacă te referi la asta.
- Ce încăpățânată ești.
- Fetelor luați camera sau nu? întrebă recepționista de la campus.
Alice se uită la mine, la recepționista care era cu cheile în mână, la mine și apoi iar la recepționistă.
- Le luăm, spuse cu o voce ștearsă.
- Alice, ascultă dacă chiar nu vrei eu nu te imp...
- Hei, totu-i okay. Acum să mergem.
- Domnișoarelor, mai este o mică problemă.
- Ce mai e acum?
- Veți putea intra în cameră, doar după 4 ore.
- Poftim? spuse Alice m-ai să nu izbucnească în plâns. Dar am obosit de mor!
- Îmi pare rău domnișoarelor, dar nu pot face nimic.
- Dar partea plină a paharului este că putem cutreiera New York-ul în lung și-n lat. Asta înseamnă și shopping. Ce zici, te bagi?
- Eu mă bag în orice ce include shopping, doar mă știi bine.
Am cutreierat New York-ul peste tot. Serios acum ne descurcam mai bine chiar și ca un New York-ez adevărat. Am fost prin toate mall-urile, cafenelele, terasele, mai pe scurt peste tot. Plus am învățat și accentul lor New York-ez.
* peste 4 ore*
Ne-am întors înapoi în campus, am luat cheile și acolo surpriză noile noastre colege.

Săraca fată bogatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum