Z pohledu Teri
Přiběhla ke mně malá holčička s dlouhými, světle hnědými vlasy a já si jí hned vyzvedla, aby si mohla sednout na můj klín.
"Mamí, a kdy uvidím tatínka?", zeptala se mě roztomile dětským hláskem.
"Můžeš za ním jít hned", řekla jsem a dala jí pusu na tvář.
"Ale já tu chci být s tebou", řekla a usmála se. Trochu si urovnala tmavě modrou stužku na svých bílých šatech (MULITMÉDIA). Usmála jsem se na ní taky. Podívala se na mě svýma modrýma očima a párkrát zamrkala. Byla hrozně hezká, ale na to, že je nejspíš od Vadima mu podobná moc není. Seskočila mi z klína a rozeběhla se ke dveřím. Se slovy "Já už jdu k tatínkovi!" se za ní zaklaply dveře a já ještě stihla zakřičet "Dávej pozor, Bello!". Někdy se o ní vážně bojím, je to andílek, ale je hrozně hyperaktivní. To má asi po mně. Chvilku jsem seděla a dívala se na naši vyzdobenou zahradu, když jsem opět uslyšela zvuk otevírání dveří. Tentokrát to byla Gabča.
"Tak jak se má nevěsta?", zeptala se s úsměvem. Jsem ráda, že jí na našem přátelství tolik záleželo a odpustila mi to.
"Jsem trochu nervózní", řekl jsem a zadívala se na svou ruku, kterou zdobil zásnubní prstýnek.
"Nemáš se čeho bát. Oba se milujete, to je to hlavní", řekla a usmála se. Podívala jsem se na ní a usmála se. Měla pravdu. Roztáhla jsem ruce a vtáhla jí do obětí.
"Díky moc, jsi fakt kamarádka", řekla jsem a pustila ji.
"Nemáš zaco, a moc ti to sluší", řekla a opět se usmála.
"Tak já jdu ještě povzbudit ženicha, zatím", a hned co to řekla zmizla za dveřmi.
"Zase sama" povzdychla jsem si. Do svatby zbývalo 6 hodin a já byla neskutečně nedočkavá.Vzala jsem ze stolku svůj mobil, který jsem tu při minulé "návštěvě" zahrady zapoměla. Totiž, poslední dny před svatbou jsem trávila jenom venku. Občas jsem pomohla s přípravami ale odreagovat jsem se chodila sem. Najela jsem na ikonku instagramu a klikla jsem. Ukázala se mi různá upozornění, hlavně na fotce s Bellou. S Martinem jí tam objímáme, přičemž Martin jí tam dává pusu. Tu fotku mám dokonce i na tapetě. Je hodně roztomilá. Odpověděla jsem na pár komentářů pod fotkami a videi, a taky jsem se hodně nasmála nad komentáři, že prý jsem zase tlustá a ještě před svatbou. Ach, kéžby jste věděli.
Svatba měla být asi za 2 hodiny a já jsem to pomalu přestala zvládat. Mobil se mi vybíjel, a děsně na mě svítilo sluníčko. No ne Teri, když je asi červenec tak sluníčko svítit nebude... Už mi hrabe. Zvedla jsem se a otevřela jsem dveře od domu. Vyšlapala jsem schody nahoru, kde se připravovaly ženy. Zaklepala jsem a pak jsem pomalu nakoukla. Všichni už byli oblečení a připravení. Měli na sobě šaty a makeup co jsem jim navrhovala, popravdě mě to hrozně bavilo. Všechny na mě pohlédly a pozdravily mě. Pozdrav jsem jim opětovala a nechala jsem je aby pokračovaly ve své konverzaci.
"Pojď Bell", vyzvedla jsem si jí do náruče a usmála jsem se na ni.
"Máš hlad, zlato?", zeptala jsem se Belly.
"Neeee, já chci Barbie filmy!", řekla a zasmála se. Já se zasmála s ní a vytáhla jsem DVDčko Barbie.
"Jdu pro popcorn", řekla jsem a zvedla jsem se. Bella se usadila a zachumlala se do deky. Celá já. Spousta lidí říká, že jsme si podobné. Sedla jsem si k ní, mezitím už film začal. Stejně jsem musela myslet na svatbu.
Cítila jsem, že se něco stane.--------------------------
První kapitola! :)-Hailee & Cath ❤
ČTEŠ
Správné rozhodnutí || second book
FanfictionPokračování příběhu Špatné rozhodnutí, doporučujeme si prvně přečíst Špatné rozhodnutí a pak toto, ale to je na vás. O R I G I N A L S T O R Y B Y : Cath & Hailee C O V E R B Y : @HaileeSt