Kapitola 4

179 10 6
                                    

Z pohledu Vadima
Teri se začínala pomalu probouzet. Gestem ruky jsem poslal doktora pryč. Ten jenom přikývl a odešel.
"Vadime? Co tady dělám?", zeptala se mě zmateně.
"Teri.... Ty a Bella jste měly autonehodu...", řekl jsem jí "smutně".
"To už vím, ale je moje Bella v pořádku?", zeptala se a po tváři se jí začaly kutálet slzy. Sedl jsem si k ní a objal jí.
"Bella to nezvládla Teri...", řekl jsem a hladil jsem jí po zádech. Samozřejmě, Bella je živá, co jste si jako mysleli. Jsem šéf největší mafie v Rusku, mám na to lidi. Všichni si budou myslet že je Tereza mrtvá a Tereza si bude myslet, že je mrtvá Bella. Ano, tohle jsem celé ty roky promýšlel. Konečně bude Teri má. Hned co jsem jí to řekl se hlasitě rozvzlykala. Únavou mi usla v náručí. Přikryl jsem jí peřinou a nechal jí spát. Vyšel jsem z jejího pokoje a vytočil jsem číslo mého známého, který pro mě pracuje v České republice.
"Čau, jde všechno podle plánu?", zeptal jsem se ho.
"Jo, myslí si, že je mrtvá", řekl.
"Dobře, ale jestli něco kecneš, víš co tě čeká", řekl jsem mu tvrdě.
"Rozumím", řekl a já jsem zavěsil.
Tak to bychom měli.

Z pohledu Martina
Nemůžu tomu uvěřit. Moje Teri... Nanovo se mi spustily slzy a já je nechal volně téct. Bella se dole dívala na pohádku. Ona byla jediná, co mi po Teri zbylo. Bella neví, co se stalo její mamince. Po tom silném nárazu ztratila paměť, a je možné, že si vzpomene třeba až za rok. Do té doby jí nic říkat nebudeme. Vím, že to je hnusné ale budeme muset. Je ještě malá na to, aby čelila pravdě. Po chvilce přemýšlení jsem přešel dolů za Bellou. Už jsme jí řekli, že ztratila paměť, ale ona si to moc nebere k srdci. Je to přeci ještě dítě. Jsem rád, že mi zůstala aspoň ona. Za tu dobu, co zemřela Teri trávím celé dny s Bellou. Už jsme si k sobě vybudovali skvělé pouto, ale pořád si mě nepamatuje. Ach jo, předtím jsem byl hrozný táta. Ale teď mám možnost to napravit. Domem se ozval zvonek. Vstal jsem z gauče a šel jsem otevřít. Uviděl jsem Gabču, která mi okamžitě skočila kolem krku. Objal jsem jí taky a nasál jsem její vůni. Není to Teri. Rychle jsem se odtáhl a pozval jsem jí dovnitř.
"Víš... kdybys chtěl pomoct s Bellou... jsem kdykoliv k dispozici. Víš to, že?", řekla mi a usmála se.
"Jo, díky moc. Ani nevíš, co to pro mě znamená. Vlastně bych potřeboval... Nechceš se sem nastěhovat?", zeptal jsem se jí nejistě.
"Jasně že jo. Potřebuješ pomoc a já jsem teď tady pro vás oba.", řekla a usmála se. Já se usmál taky a ještě jednou jsem ji objal a poděkoval. Co bych bez ní dělal.
"Bello? Tetu Gabču znáš z nemocnice, ale teď se k nám nastěhuje aby nám pomohla", řekl jsem a usmál jsem se na ni.
"Tak jo", řekla a zase se otočila na televizi.
"Tak já si půjdu domů sbalit věci a pak sem přijedu, jo? Dej mi hodinu", řekla a zasmála se.
"Dobře, ale ani o sekundu víc", na to jsme se zasmáli oba.
Tohle je nový začátek.

Z pohledu Teri
Probudila jsem se ve stejném pokoji jako předtím. Vzpoměla jsem si na Bellu a chtělo se mi brečet. Klid Teri, musíš být silná. Kvůli Hope. Tak chtěl Martin aby se jmenovala Bella. Mě napadla Bella, tak jsme jí tak pojmenovali. Slíbila jsem mu, že se tak naše druhá, doufáme holčička bude jmenovat. Malá Hope. Chci to zachovat. Vstala jsem. Byla jsem spocená, vlasy jsem měla rozcuchané a na sobě jsem měla nějaké tričko a tepláky. Porozhlédla jsem se po pokoji. Byl plně vybaven, jakoby tu měl někdo bydlet. Nakoukla jsem do skříně. Vytáhla jsem nějaké tričko a kraťasy. Oblíkla jsem se a pak jsem se i učesala. Při pohledu do zrcadla se mi chtělo zvracet, bohužel tady nebyl žádný make up. Otevřela jsem nějaké dveře, doufajíc, že to bude koupelna. Bingo. Opláchla jsem si obličej a pak jsem v nějakém šuplíku našla nějaké líčení. Přiměřeně jsem se namalovala a odeša jsem z koupelny. Ještě jsem se koukla z okna. Venku svítilo slunce. Nevím kde jsme to byli. Uslyšela jsem někoho, jak otevírá dveře. Hned jak jsem uviděla Vadima, zeptala jsem se ho na to co mě zajímalo nejvíc.
"Vadime... Kde to jsme?"

--------------------------------
Další kapitola, kde se vyskytují různé informace a odpovědi na otázky, které jste mohli mít u minulé kapitoly :)

-Hailee & Cath

Správné rozhodnutí || second bookKde žijí příběhy. Začni objevovat