Do czytania włącz muzykę która jest w mediach. Napisałam to w formie ostatniego rozdziału i epilogu w jednym. Zapraszam :)
--------------------------Cześć. Tak to ja Sabrina. Minęło sporo czasu od tego jak skończyłam wam opowiadać moją historię. Teraz razem z Jusem mamy po 65 lat. Chyba zrozumieliśmy, że życie jest krótkie jakoś po 40 hahah. Nasz syn jest dorosły, ma piękną żonę i dzieci. Z Kalifornii przenieśliśmy się do małego miasteczka w Norwegii. Nasze życie nigdy nie było idealne, ale teraz mamy wszystko czego nam brakowało. Wiecie co? Kiedy byłam jeszcze piękna, młoda i kiedy opowiadałam wam całą naszą historię to tak na prawdę nie doceniałam większości chwil. Od dziesiątek lat nie trzymamy kontaktów z grupą Justina. Teraz zostało mi tylko trochę życia, ale tak między nami lubię wstać rano i przypomnieć sobie pierwsze spotkanie z Biebsem.
- Jestem Sabrina. - dodałam,
Justin odwrócił się jak poparzony, a jego oczy przepełniły się radością.
- Sabrina kochanie, słoneczko, misiu!Albo jak pierwszy raz powiedział, że mnie kocha.
- Kochasz mnie Sabrina? - spytał, a moje serce zabiło szybciej,
- Justin ja.. - nie dokończyłam,
- Ja Ciebie też bae. - powiedział po czym zbliżył swoje usta do moich.Kiedy myślę o tych momentach zawsze się uśmiecham, a czasami nawet płacze. Dobrze wiem, że nie zostało mi wiele czasu, ale dorosłam do tego aby pomimo sędziwego wieku cieszyć się życiem. Justin i życie z nim nauczyło mnie wielu ciekawych rzeczy. Co prawda nigdy nie będę tą samą Sab co kiedyś, ale nie narzekam na to jaka jestem teraz. Zapamiętajcie sobie, że tylko wy macie prawo prowadzić swoje życie i tylko do was należy ostateczne zdanie.
Razem z Justinem musimy się już z wami żegnać, ale za jakiś czas przypomnijcie sobie o nas i zacznijcie naszą historię zupełnie od nowa.
------------------------
A więc oficjalnie skończyłam "Twitter Lover ||J.B||". Powiem wam, że na prawdę jest mi ciężko teraz pisać o tym, że to koniec tej książki. Chcę wam podziękować z całego serduszka za wszystkie komentarze, gwiazdki i za to, że czytaliście. Co prawda nie będzie już drugiej części, ale tak jak mówi Sabrina, za jakiś czas przeczytajcie raz jeszcze i zacznijcie historię zupełnie na nowo.Od rozpoczęcia książki minął miesiąc i 22 dni. Nabiło się:
12.7 tyś wyświetleń,
1.41 tyś gwiazdek,
137 komentarzy,
BARDZO MOCNO WAM DZIĘKUJE!Widzimy się w następnej książce pt. "Your Choice ||L.D||" o Leondre z duetu Bars and Melody. Prolog wstawię już dziś. Do zobaczenia!
blvck_kajv
CZYTASZ
Twitter Lover || JB ||
Fiksi Penggemar@xsabxyz: @justinbieber: Justin kim trzeba być, i co trzeba zrobić żebyś kliknął dla mnie follow? @justinbieber Follow You @justinbieber: @xsabxyz: nie musisz być nikim konkretnym :) ---------------- Robię okładki ;)