Ma kezdődik a suli és nagyon ideges vagyok. Kilencedikes leszek. Egy teljesen új suli lesz. Mindenki tiszta lappal indul. A régi sulimba nem volt egy barátom sem. Mindenkinek meg volt a saját barátja. Nem vagyok kifejezetten barátkozós típus.
Tanulásban egész jól álltam. Ezért sokan lestrébereztek, de egy idő után már meg sem hallottam. Nem érdekelt a véleményük. Most indul az új életem!
Beléptem az osztályomba. Először ismerős arcokat kerestem, de szerencsére nem találtam. Egy lány egyedül ült, odamentem hozzá.
-Szia! Én Kati vagyok leülhetek?
-Persze!-nem volt túl közlékeny. Bunkó sem volt, csak látszott rajta, hogy meg van illetődve, ezért elkezdtem kérdezgetni őt.
-Téged, higy hívnak?
-Emőke, de az Emit jobban szeretem.
-Honnan jöttél?
-Csővárról.
-Én Verőcéről.-ekkor megszólalt a csöngő és egy tanár lépett be az ajtón. Nem bántam. Egyébként kedvesnek tartottam. Ha majd egy kicsit jobban megismerjük egymást, akkor talán még jóba is leszünk.Az óra közepén nyílt az ajtó, és egy fiú lépett be rajta. A tanár, akiről mint kiderült az osztályfőnökünk, megkérdezte.
-Ki maga, és milyen jogon zavarja meg az órámat?-és itt megnéztem magamnak remdesebben a fiút. Ez végzetes hibának bizonyult. Először csak azt vettem ésure, hogy egész jóképű. A második észrvételtől kihagyott egy ütemet a szívem. Máté volt az. Közben Máté válaszolt és leült a helyére a legutolsó padba.Az már biztos, hogy nagyon izgalamas évnek nézek elébe!
YOU ARE READING
Elhagyatva
RomanceEgy kis faluban élek, egy rendes család gyermekeként, egy rendes élettel. Ezt gondoltam egészen a mai napig. Ez a nap az egész életemet megváltoztatta.