"No tak, Liana pohni sa!" Zakričala mama.
"Už idem," zvolala som a rútila sa dole schodmi.
Tam na mňa už čakala mama, ocko a Theodor. Rýchlo som na seba hodila kabáta a zababušila sa do hrubého šálu.
Premiestnili sme sa pred dom Potterovcov. Aj keď som tam chodila rada, bola tam jedna osoba, ktorú som nemala v láske. Bol to James Sirius Potter. Najstarší z Potterovie detí. Tak ako ja, ani on neskákal od radosti, keď ma uvidel. Jediné čo mal rád bolo podpichovať do mňa a robiť mi zle.
Vstúpili sme do domu, v ktorom to krásne rozvoniavalo, a v ktorom bolo pekne teplučko.
"Á, Hermiona, Viktor tak rada vás vidím." Neskrývala radosť teta Ginny.
Aj ujo Harry zišiel dole a zvítal sa. "Tak čo? Hovor, čo máš nové?" Vypytoval sa. S ockom sa dali do energickej debaty a diskutovali takmer o všetkom.
"Hej, poďte dolu, večera. A je tu aj jedno prekvapenie." Zvolala teta Ginny na deti.
Všetci rýchlosťou blesku zišli dolu, dokonca aj Ted Lupin, ktorého si ujo Harry a teta Ginny zobrali hneď po vojne k sebe. Albus, Lily a Teddy naraz zvýskli a tvárili sa nadšene.
Všetci sme sa vyobjímali a posadali za stôl. Asi o minútku zišiel dole aj James. Nenúteným krokom podišiel k Theovi a podal mu ruku na znak privítania, rovnakým gestom sa zvítal aj s ockom. Potom nasledovala mamka a nakoniec ja.
"Á, Liana Rose Krumová, rád ťa opäť vidím," zatváril sa vážne a chcel mi pobozkať ruku. Ja som nestratila chladnú hlavu, ruku som hneď odtiahla.
Počas večere sa nič zvláštne nedialo. Keď naraz ocko začal:
"Tak Ted, máš už nejakú šťastnú?" Teddy sa začervenal."No tak Teddy povedz to. Aj tak to už všetci tušia." Podpichoval ho James.
"Táák... ehm... s Victorie je to na dobrej ceste," hanblivo sa usmial a jeho vlasy začali naberať blond odtieň.
"Je ako víla," povedala Lily. Teddy len prikývol a usmial sa.
"Strašne sa na ňu teším. Keď pôjdeme do brlohu prídu aj oni však?"
Teta Ginny a ujo Harry naraz prikývli."Idete na Vianoce do brlohu?" Opýtala sa mamka.
"Áno, vy azda nie?"
"No ešte nám nikto nič nepovedal," a pozrela na ocovi do očí, akoby v nich hľadala odpoveď.
"Och nie, ja som zabudol. Prepáč Mia, predvčerom nás pozvali na Vianoce aj na Nový rok. Samozrejme že som prijal, deti to tam majú radi.""Áno, hurá'" ozvalo sa v miestnosti. Theo a Lily svoju radosť nemienili skrývať. Všetci sme sa zasmiali.
Môj ocko vychádza s Weasleyovcami veľmi dobre a správajú sa k nám, akoby sme patrili do rodiny.
Potom sa dospelí ešte dohadovali, až nakoniec dospeli k záveru že u nich prespíme. Vyšli sme hore, kde budeme spať.
James, Al a Ted mali obrovskú izbu predelenú na tri časti.
Jamesova bola samozrejme odetá v červenej a žltej farbe (farbe chrabromilu) a všetko tam bolo porozhadzované a neupratané. V rohu bola ešte opretá vyleštená metla.
Alova časť bola pekná, zladená do svetlých farieb a plná kníh. Izba snov.. Teda aspoň pre mňa.
A nakoniec tá Teddyho sa mi páčila asi najviac. Nebolo tam nič charakteristické čo sa týka napr. Bifľomoru- jeho fakulty, alebo niečoho čo mal rád. Bola taká magická, plná farieb, optimizmu a originality. Rovnako ako bol Teddy sám.
Lilina izba bola zladená do ružovo fialovej, avšak veľmi svetlunkej. Bola to taká vílovska, princeznovska izba.
Theo spal s chlapcami na posteli, ktorú mu ujo Harry pričaroval.
Ja som spala s Lily. Mne nebolo treba posteľ. Mala ju strašne obrovskú, a tak som sa šupla k nej.
Pobrali sme sa spať. Mne Lily požičala nejaké tričko, ktoré jej bolo veľké, lebo som nemala v čom prespať.
O Thea som sa nestarala.
Ľahla som si k nej a ihneď zaspala. Teta Ginny ešte zhasla svetlo a popriala dobrú noc.V noci som sa zobudila nato že mi treba ísť strašne na wecko. Potichu som vstala, otvorila dvere a šla chodbou až do kúpeľne.
Chlapci mali izbu hneď vedľa kúpeľne. Začula som tam nejaké hlasy.
Asi ešte nespia, pomyslela som si.
Vyšla som z kúpeľne a pomaly za sebou zavrela dvere. Neúspešne. Oni sa zrazu strhli a stíchli."Nie je to mama?" Strachoval sa Al.
"Nie, to je asi Krumová, videl som ako vychádza z izby."
Tvárila som sa že ich nepočujem, pomaly sa snažila prejsť okolo ich dverí.
Keď zrazu som cítila ako ma niekto ťahá za predlaktie a potom aj za pás."Hej pusti ma! Prestaň!" Kričala som šepotom.
Keď som už bola na zemi v ich izbe, vtedy ma niekto pustil. Samozrejme, kto iný ako James.
Postavila som sa na odchod ale postavil sa pred dvere a nechcel ma pustiť.
"Okamžite uhni!" Zavrčala som na neho.
"Prečo?" Škeril sa.
Zúfalo som pozrela na Teda ale ten sa jedným kútikom úst usmial."Už aj ty Ted?" Pozrela som naňho, "nieto že tento egoistický idiot ale aj ty?" kukla som raz na jedného raz na druhého.
"Au, to bolelo Krumová,"chytil sa za 'srdce' a nahodil smutný pohľad.
"Srdce je na druhej strane, pako." pretočila som očami. Za sebou som počula ako Teddy vybuchol do tlmeného smiechu.
"To nebolo vtipné, je to skôr na zaplakanie." povedala som, ale tiež veľa nechýbalo aby som sa zasmiala. Potter sa na nás pozeral ako na zjavenie, a kontroloval kde mu naozaj buši srdce. Priložil si ruku na pravú stranu hrude a chvíľku počkal. Odtiahol ruku a dal ju na druhú stranu, tam kde srdce naozaj je. Keď zhodnotil, že asi mám pravdu znova pozrel na mňa a ja som začala:
"Merlin, prosím pustite ma, potrebujem sa vyspať a Lily sa už určite strachuje že nie som pri nej."
"Nemusíš ma volať Merlin," povedal a blížil sa ku mne. Prebodla som ho pohľadom, za ktorý by sa nemusel hanbiť ani nájomný vrah. Odsotila som ho odo mňa do bezpečnej vzdialenosti a už- už som išla otvoriť dvere ale prerušilo ma zamraučanie. Otočila som sa za zvukom.
Theo sa zobudil a Al, ktorý zaspával sa tiež trhol. Rozospato ale prekvapene na nás pozerali ako keby sa pred nimi zjavil sám Dumbledore.
"Č-čo tu robí Lia?" Vyšlo z Ala.
"Ja-ja.. už som na odchode, dobrú,"rýchlo som komolila aspoň trocha normálnu vety a trielila preč. To už ma Potter pustil.
Ľahla som si k Lily, ktorá spala ako drevo.
Ešte chvíľu som rozmýšľala nad tým, čo sa práve stalo. V duchu som sa smiala nad Potterovou hlúposťou a potom zaspala.Ahojte! :)
Takže, toto je moja prvá story/fan fiction, takže nie je najlepšia. Keďže píšem prvý krát niečo takéto dlhé a prepracované. :3
YOU ARE READING
I'm crazy in love with you, Liana |SK|
FanfictionTento pribeh je o Jamesovi Siriusovi Potterovi a Liane Krumovej, ktorí sa vôbec nemajú v láske. A Liana je dokonca rada že s ním nie je v rodine. Ale čo ak sa zrazu všetko zmení a James si bude silou mocou hľadať cestu k Liane. Tento príbeh sa od...