11. Nekonečné hodiny tanca

245 15 20
                                    

Liana

Po tom menšom vystúpení v klubovni sme sa s dievčatami premiestnili na raňajky. James si tiež našiel svoju partu a spolu si sadli o kúsok ďalej od nás. Dnes je pondelok, takže už by sme mali začať s prípravami na ples. Teda s prípravami ohľadom tanca. Pretože tie drevá nevedia ani jednoduchý valčík. 

Chlapcov je ich päť a dievčatá sme štyri, takže si nejaký chlapec bude musieť nájsť dievča, ktoré by ho naučilo tancovať a potom s ním išlo aj na ples.

Predpokladám, že Sue pôjde s Joshom, potom... hmmm, my a potterova parta si nie sme veľmi blízki.

"Baby, už ste rozmýšľali nad tým, s kým budete na plese tancovať?"

"Pff, chlapec sa ma vždy osmeliť prvý, a opýtať sa dievčaťa. Takže si počkám na nejakú naivku, ktorá ma bude počas celého plesu obskakovať." teda, Kate sa s tým nemazná.

"Okej, a čo vy?" opýtala som sa ostatných. Ale tie mi nevenovali pozornosť a pozerali smerom doľava, kde sedeli chlapci.

"Ja pôjdem s Joshom, ale mám taký pocit, že oni sa o tom teraz tiež bavia, keď že už vstávajú a... mieria si to k nám." 

"Nadaaaar ženyyy!" typický Andrew.

"Tak, ako ste sa vyspali?" ozval sa tentoraz Fred.

"Čože máte zrazu takú 'baliacu' náladu?" Kate naddvihla obočie a uškrnula sa.

"Na našom zozname nevyriešených vecí trčí Ples, a tak sme tu, a riešime."  Andrew si prezrel svoj neviditeľný zoznam, a potom ho zastrčil za opasok.

"Tak sa činte." Kate si prekrížila ruky na hrudi a prižmúrila oči.

"No.. Emma, nešla by si so mnou?" bolo to tiché zamrmlanie, ktoré sme však počuli všetci.

"Ehm, rada." povedala blondína a usmiala sa na Freda.

"Susanne, vieš veľmi sa nepoznáme, ale tak, šla by si so mnou?" nesmelo sa opýtal Josh, ale potom vybuchol do smiechu a žiarivo na ňu zaklipkal očami.

"Ty hlupák môj. Jasné, že s tebou pôjdem." zvonivo sa zasmiala a vtisla mu obrovský bozk na líce.

"A kde je vlastne James?" opýtali sme sa s Kate naraz.

"Fíha, vyzerá to, že James je..."

"Sklapni!" prerušila ho Kate.

"McGonagallka si ho zavolala. Nevieme načo." mykol plecami Andrew.

"Lia?"

"Hmm?" otočila som hlavu k Louisovi.

"Len som sa ťa chcel.."

"Ľudiaaa, McGonagallka mi sama navrhla, že nám zväčší učebňu transfigurácie, aby sme mohli cvičiť!" James k nám priletel obrovskou rýchlosťou a hodil sa na lavicu vedľa mňa. "A Lia, nešla by...?"

Ale Louis ho prerušil, rovnako ako jeho predtým James. Venovala som Jamesovi skleslý pohľad a znova som obrátila pozornosť na svetlovlasého chlapca.

"No, Lia. Čo som chcel? Hej, nešla by si so mnou na ples?" na pár sekúnd som zamrzla, ale vnímala som ako sa za mnou napli svaly, a vedela som, že Jamesovi sa to nepáči. Mne tiež nie. 

Ale čo som mu mala povedať? Slušnosť mi hovorila, áno, ale mozog a srdce nie. 

Pomaly som k nemu zdvihla hlavu, a takmer nepatrne prikývla. Všimol si to a rozžiaril sa ako vianočný stromček.

"Ehm." James si odkašľal. "Prepáčte, ale musím... si niečo vybaviť." otupene sa otočil na päte a odišiel. Skenovala som jeho chrbát až kým sa nevytratil za rohom. 

"Kateajabysomchcelpozvaťteba!" rýchlo zo seba vysúkal Andrew.

"Chlape, spomaľ. Tak ešte raz a zreteľne." vyžívala sa v tom. Vedela som, že vie čo povedal, ale chcela sa s ním trocha pohrať. Zakrútila som hlavou a pousmiala sa.

"Že by som chcel ja pozvať teba... a-ale, ale len preto, že si ostala. Chápeš, pre nič iné. Však?"

"Hej, hej chápem. Dobre teda pôjdem." A usmiala sa. Po dlhšej dobe, sa pekne usmiala na chlapca. Wau, Kate, pokrok.

Rozmýšľala som, kde sa James len tak bez vysvetlenia sa vyparil a v hrudi som cítila prázdnotu. Naozaj ma chcel pozvať, alebo sa mi to len zdalo...?

Tak či onak, je neskoro. Na ples idem s Louisom, a nedá sa s tým nič robiť.

***

"A raz, dva, tri. Raz, dva, tri."

Cvičili sme už asi hodinu a pol, a výsledok bol takmer nulový. 

Do prázdnej čaše som si už asi po tretí raz pričarovala vodu a s chuťou sa napila. Zo sukne som si oprášila špinky, aj keď tam žiadne neboli a znova som pristúpila k Louisovi. Urobili sme postavenie a znova sme sa začali točiť do rytmu hudby. 

Vedľa mňa ťarbavo, rádoby elegantnými krokmi prešli Kate s Andrewom. Vyplazila som na ňu jazyk a obzrela sa okolo na ostatné páry.

James sa na mňa spýtavo pozrel, ale len čo odtrhol zrak od svojej partnerky, Rebeca načiahla ruku, chytila ho za bradu a otočila si ho čelom k sebe.

Stisla som pery do úzkej línie a otočila hlavu iným smerom. 

S Louisom sa mi tancovalo celkom dobre, nato, že hovoril, že tancuje takto oficiálne prvýkrát. Ja tancovanie milujem, hlavne spoločenské tance. Som z čarodejníckej rodiny, ale mama nezanevrela ani na muklovský spôsob výchovy.

"A do riti, do riti!" ozvalo sa miestnosťou, a všetci sme sa otočili za poskakujúcou Kate.

"Do Merlinovych gulí prepáč, prepáč." zato dostal pohlavok od Jamesa. "A do kelu." uvedomil si. "Prepáč. Prepáč zato aj zato." bol úplne zmätený a škriabal sa za zátylok. Okrem neho však v miestnosti bolo viac zmätených hláv.

"Čo sme si hovorili? Pred dievčatami takto nadávať nebudeme," upozornil ho James a stál nad ním ako otec, ktorý karhá svojho syna. 

"Viem. Uvedomil som si to až keď bolo neskoro. Ale keď ja zato nemôžem, hovoril som vám, že ja sa tancovať nikdy nenaučím. Ja to balím." zasyčal. Šiel k taške, ale z ničoho nič ho Kate chytila za rameno a otočila zas smerom k nám. 

"Ty, Andrew, tancovať vieš. Jedno pochybenia hneď z ľudí nerobí hlupákov, to dúfam vieš. Takže teraz zlož tašku a vráť sa späť, aby sme to tu dokončili." pobádala ho a Andrew sa napoly usmial a zapýril sa ako ešte nikdy. 

"Obávam sa, že to nebude možné." vyhlásil Fred a teraz sa všetky makovice otočili na neho.

"Lebo...?" veľavravne som zdvihla obočie a pobádala ho, aby pokračoval.

"Je pol šiestej, a večera je o tridsať minút, takže ak nechcete ísť spať s prázdnymi žalúdkami, tak je na čase ísť."

"Ešte jeden tanec." ozvalo sa odniekiaľ. Až keď osoba, ktorá prišla k rádiu a pustila tú najviac trápnu pesničku, zistila som, že to bol James.

Začal ako prvý, krútil sa do rytmu ani húsenica, a potom sme sa pridali my. Tancovali sme, skákali, váľali sa po zemi a neviem čo všetko. Nakoniec sme tú večeru predsa len stihli. Síce sme prišli pár minút po začatí, a celá Veľká sieň na nás išla oči vyočiť. Dnes mi to nevadilo.

Takže tu je ďalšia časť, po pár mesiacoch nekonečného čakania som nevydržala, síce nemám predpísaných veľa častí, nemohla som ďalej čakať a proste som ju musela vydať, dúfam, že sa vám páčila.

W all love, M!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 29, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'm crazy in love with you, Liana |SK|Where stories live. Discover now