James
Po hodine Elixírov sme mali ešte Transfiguráciu s McGonagallkou a úplne nudnú hodinu Dejín Mágie. A konečne zaslúžený obed, na ktorý som sa pripravoval, aby som mohol z chlapcov všetko vytĺcť.
Čakal som, že začnú sami, ale zrejme sa do toho ani jednému nechcelo. Tak to teda budem musieť vziať do vlastných rúk a začať ja.
"Ten nový učiteľ Elixírov je ale špica, čo?" horšie som začať asi nemohol.
"Hej, Sluggy by si na toto netrúfol, keby tu bol tak skoro ako tento," pritakával Josh.
"Ešte sme nevymysleli ako ho budeme volať," vyskočil Drew, ktorý sa doteraz špáral vo svojom jedle.
"Radford Bennett," potichu si mumlal Fred, "on má tak imunné meno, že žiadna prezývka sa z neho nedá vytvoriť," nadul sa a rozmýšľal ďalej.
Louis sa zasmial a povedal niečo začo by som ho najradšej zaškrtil," hmmm, a čo tak Zbližovateľ - Jamesa - a - Lii." lišiacky sa na mňa pozrel.
"Lou, prestaň s tým, veď ani sám neviem čo sa tam stalo,"
"Tak mi ti to teda všetko rozpovieme," nadšene tleskol rukami a všetci chlapci sa okolo mňa zhrnuli tuším z každej strany.
Už- už sa dali do rozprávania, keď sa za nami ozvalo rázne a hlasné zakašľanie.
"Sorry, že otravujem, ale McGonagallka vás čaká v riaditeľni" povedala a prstom ukázala na mňa, Josha, Loua, Freda a Drewa. Bola to Rebeca, dievča s piercingom v nose a havranými vlasmi.
"Ehm, hneď sme tam," dostal som zo seba ťažko. Prikývla a na nepatrný moment sa usmiala. Odľahlo mi, myslel som si, že ma tým pohľadom spraží a zostane zo mňa len popol a habit, ktorý by ostal.
Rozprávanie sme teda zahodili za hlavu a vyšli z Veľkej siene. O pár minút sme stáli pred veľkou príšerou, ktorá oddeľovala riaditeľňu od chodby, na ktorej sme stáli.
"Cukrové brká," povedal som a príšera pomaly ustupovala. Heslo poznal každý z nás, keďže sme boli verný návštevníci McGonagallkinho "obydlia".
Keď sme boli už hore Drew sa postavil ako prvý a zaklopal. Ozvalo sa tlmené "vstúpte," a dvere sa odklopili. Vošli sme do obrovskej miestnosti, na ktorej konci stál stôl, za ktorým sedela naša riaditeľka.
"Len poďte ďalej," pobádala nás profesorka. Prišli sme teda bližšie a namiesto dvoch kresiel, ktoré väčšinou stáli pred jej stolom tam boli asi štyri stoličky.
Čože...? Sedeli tam dievčatá z našej fakulty. Liana, Jonesová, Prewettová a Collinsová.
Prečo sme tu my mi bolo jasné, myslel som si, že sme znova niečo vyviedli a tak si nás tu zavolala, ale prečo sú tu aj asi najslušnejšie dievčatá z celej fakulty- okrem nižších ročníkov, v ktorých sú slušný aj chlapci- mi ostalo záhadou.
"Ahoj," ozvalo sa vedľa mňa, myslel som si, že blúznim, veď kto by mi teraz len zdravil. Zdvihol som zrak a uvidel Josha ako zdraví Prewettovej. Tá sa mierne začervenala a poslala mu vzdušnú pusu načo sa on zamilovane usmial...
Odkedy sa už len Joshua Finnigan rozpráva so Sue Prewettovou, dievčaťom z Liinej party. Josh mi má dnes čo vysvetľovať, pomyslel som si.
Otočil som sa na chlapcov a tí na neho pozerali a otvárali ústa ako ryby na súši. Josh si to všimol a len sa uškrnul.
„Tak pani profesorka, čo je vo veci," spýtal sa Jou, on bol stále ten, ktorý všetko riešil a bol rodený vodca.
YOU ARE READING
I'm crazy in love with you, Liana |SK|
FanfictionTento pribeh je o Jamesovi Siriusovi Potterovi a Liane Krumovej, ktorí sa vôbec nemajú v láske. A Liana je dokonca rada že s ním nie je v rodine. Ale čo ak sa zrazu všetko zmení a James si bude silou mocou hľadať cestu k Liane. Tento príbeh sa od...