Chyba v pláne...

379 26 22
                                    

Ahojte. Na začiatok by som sa vám chcela ospravedlniť ak ste čakali, že je to nová časť, a zároveň poprosiť aby ste čítali do konca a v komentároch sa vyjadrili, čo si o tom myslíte. Ďakujem, a teraz vám to idem všetko vysvetliť. :)

Už dlho predtým než som spoznala Wattpad som v sebe cítila, že ja a písanie je tá správna kombinácia. Potom som ani neviem kde, našla Wattpad, zaregistrovala sa a prečítala si moju prvú ff tu na Wattpade. Ako som tak rozmýšľala, v hlave mi zasvietila žiarovka, aby som aj ja napísala nejaký príbeh. Samozrejme, ako prvé ma napadla ff o HP a tak, presne 1. apríla tohto roku som zverejnila svoju prvú časť tohto príbehu. Najprv som si myslela, že je nemožné aby som mala nejakých čitateľov, a skákala som od radosti, keď mi zasvietili 10 zobrazenia mojej časti a 1 hviezdička. Nabudilo ma to a hneď v ten deň som napísala druhú a tuším aj tretiu časť. Veľmi som sa tešila, keď som tu mala pár častí a 100 zobrazení celého príbehu.

Zo začiatku to bolo ok, keďže bol pomaly koniec roka a ja ako pomerne dobrá žiačka som sa nemusela veľmi pripravovať a učiť na záverečné testy som mala kopu času. Vtedy som vám aj sebe nahovorila a sľúbila, že cez prázdniny to roztočíme a budem vydávať viac častí, hlavne viac dlhších častí a tak. Toto sa však nestalo. Za celé prázdniny som vydala len dve časti, čo bolo na prázdniny žalostne málo. Vysvetlenie ako také nemám, len som nemala náladu sedieť pol dňa pri notebooku a vyťukať do klávesnice niečo cez 3000 slov. Ale namiesto toho som síce ťukala do klávesnice ale vznikali iné príbehy, ktoré nechcem zverejniť lebo sa bojím, že urobím rovnakú chybu ako pri tomto príbehu. Mám ďalších 5 príbehov s názvami: I never forget, Just you I needed, HP- Jednorázovky, Best Holidays In My Life a Dramione/SK/. Ale nebojím sa vás alebo toho, že to nikto nebude čítať, bojím sa seba, že to znova pokašlem a nevydám časť, tak ako tu, už vyše mesiac.

Prosím vžite sa do mojej situácie. Viem a dúfam, že sú tu tiež autorky, ktoré si povedali, že už končia, dajú POZASTAVENÉ a tým sa to všetko vyrieši. Presne toto som si myslela ja a celý mesiac už od vydania poslednej časti rozmýšľam, ako to bude ďalej. Sama seba sa pýtam: "Kedy vydám ďalšiu časť? Bude dostatočne dlhá? Vydám vôbec ďalšiu časť?"

Minule som si čítala prvé časti a smiala som sa a plakala zároveň. Ak som toto niekedy mohla vydať, tak sa sama seba pýtam, kde som mala vtedy hlavu. Boli tam samé hrúbky, nezmyselné slová a nesúvislé vety. Niečo z toho som už síce opravila, ale stále sa do dá ešte vyšperkovať.

Rovnako tak, by som chcela vydávať dlhšie časti a preto sa vás pýtam- pretože to sama neviem- aká približne dlhá by mala byť jedna časť. 2000-3000? Alebo dlhšia?

Potom by som chcela všetky časti, vrátane tých, ktoré ešte len vydám prečítať viac krát a dať to niekomu prečítať, čo si o tom myslí on, pretože v komentároch od vás som sa to veľmi nedozvedela. Čo vám samozrejme nevyčítam, pretože tiež komentujem len príbehy, ktoré sa mi naozaj páčia a zaujali ma.

A naozaj ako ste asi všetci čakali, tak by som svojmu príbehu chcela dať na nejaký ten čas odpočinok, čo sa týka z mojej strany. Samozrejme v "zákulisí" to bude stále tak, že budem písať, len to nevydám. Až potom, keď budem mať istotu, že mám nejakú poistku v podobe predpísaných častí. A dať mu nálepku POZASTAVENÉ. Možno sa budete niektorí hnevať a odcudzovať moje rozhodnutie. Viem to, pretože aj ja, keď niekde uvidím Názov príbehu a za tým toto pre mňa škaredé slovíčko, tak si pomyslím, niečo v tom zmysle, že tá autorka nie je zodpovedná a načo sa vôbec do niečoho takého púšťala, keď to nevie ani dokončiť. A toto všetko sa otočilo a ja som tá, na ktorú spadne toto označenie.

Jednou z chýb je aj to, že som si vymazala zo svojho mobilu aplikáciu Wattpad, kvôli nedostatku miesta. Vtedy som mala aspoň akú takú komunikáciu s vami a priebežne som videla, čo teraz letí a takisto som aj čítala nejaké príbehy. Ale teraz sa na Watt dostanem len keď som na notebooku alebo počítači, čo je veľmi málo, nezostáva mi čas čítať ff alebo aspoň niečo napísať.

A teraz by som vás chcela poprosiť aby ste so mnou ostali a vyčkali až sa z toho vyhrabem. Lebo ako som už vyššie napísala názvy ďalších príbehov, máte sa načo tešiť. Rovnako aj pri tomto príbehu, chcela by som písať už o siedmom ročníku, kde budú James a Liana pohádaní a všetko sa tam zvrtne, ale to už predbieham. Nechajte sa prekvapiť, lebo sa máte načo tešiť. Nox /*

I'm crazy in love with you, Liana |SK|Where stories live. Discover now