Zobudila som sa nato, že Lily už vychádzala z izby. Snažila sa potichu zavrieť, ale dolu boli pravdepodobne otvorené dvere, spravil sa prievan a mnou myklo.
Zišla som dole, kde ma všetci privítali pohľadom ala konečne si hore. Tvárila som sa, že to nevidím a prisadla si k Theovi. Teta Ginny mi naliala čaj a ja som ju obdarovala ďakovným pohľadom sprevádzaným jemný úsmevom.
Asi o 20 min. sme všetci stáli v zástupe a počúvali mamu a tetu Ginny, ako nám rozprávajú dlhočiznú kázeň o tom ako sa správať. A stále im pritom utekal zrak na Jamesa, ktorý sa tváril, že sa mu zrazu zapáčil strop a pri tom si pohmkával.
"Tak a môžme ísť," dokončil ujo Harry.
"Dnes ideme hop-šup práškom," oznámila mamka.
"A kde sa vyparil ocko?" Zaujímal sa Theo, a ja som si vtedy uvedomila, že medzi nami celé ráno nebol.
"To by zaujímalo aj mňa." podotkla som a uprela pohľad na mamu.
"On zbehol domov vziať nejaké veci, keďže sa vrátime až po novom roku." Uistila nás mamka.
V obývačke nás pomaly ubúdalo a v brlohu pribúdalo.
"Harry, Ginny, deti, tu ste, tak rada vás opäť vidím!" Usmiala sa teta Molly a slzy mala na krajíčku.
"Ale babi veď sme tu boli možno pred týždňom," uškŕňal sa Al a šúchal si líce plné bozkov.
"Hermiona, som rada že ste prišli aj vy. A kde je Viktor? Dúfam, že sa mu nič nestalo!" Vystrašene sa spýtala.
"Ale nie, nič sa nestalo..." nedokončila a už bolo počuť ako sa niekto premiestnil na chodbu.
Bol to ocko.Posadali sme si za stôl, ktorý sa prehýbal pod hŕbou jedla, ktoré stihli teta Molly, teta Ginny a mamka pripraviť.
O malú chvíľu sme v brlohu boli natlačení skoro všetci Weasleyovci, Potterovci a my Krumovci. Prišiel ujo Bill a teta Fleur spolu s Louisom, Dominique a Vict, ktorá sa hneď dala do reči s Teddy. Ujo Percy s manželkou a malou Molly. Ujo George a teta Angelina s Fredom a Roxannou. Ujo Ron s manželkou a nakoniec ujo Charlie, ktorého som veľmi nepoznala.
Dali sme sa do reči a v celej jedálni nastala hlasná vrava.Po večeri sme všetci sedeli za stolom s nadutými bruchami.
Všetky deti sme spali dole v obývačke, ktorú ujo Arthur zväčšil a pričaroval každému z nás posteľ.
Lily, Theo, Roxanne zaspali skoro hneď. A my 'starší' sme zaspať nejako nemohli."Hej, pssst je ešte niekto hore?" Šepotom sa opýtal James. Ležal dva postele odo mňa, ale počula som ho akoby bol pri mne.
"Hej" povedala som,"nemôžem zaspať."
"To ani ja," ozval sa Teddy.
"Tak si teda niečo zahrajme," James sa uškrnul a postavil zo svojej postele.
"Teraz? A čo presne máš na mysli?" Spýtala som sa. Priblížil sa bližšie a napokon povedal: "Čo tak... Fľašu?"
"Ja súhlasím," znova sa ozval Ted a tak prelomil vzdialenosť medzi mnou a Jamesom, pretože som sa odtiahla.
"Zobudíme aj Vict a Freda?" Obaja sme prikývli.
James vytiahol spod postele fľašu a začali sme hrať. Vystriedali sme sa skoro všetci, až prišiel rad na Jamesa a MŇA.
Och nie, pomyslela som si. Určite mi dá niečo podrazácke, čo nebudem chcieť splniť.
A tak sa aj stalo...
"Hmm.. Krumová," rozmýšľal nahlas a pritom sa mudrlancky hladil po brade.
"Čo by som ti tak mohol dať..? A, už viem, malá pusinka by nezaškodila," vrhol na mňa baličský pohľad, pri ktorom som si myslela že vybuchnem smiechom. Nemohla som protestovať,pretože za každé nesplnenie jeden kúsok oblečenia dole. A ja som mala na sebe už iba tielko a krátke šortky.
"Och, tak teda dobre.. Ale len na líce!" Vrhla som naňho zhrozený a nahnevaný pohľad zároveň.
Približovala som sa k nemu a cítila ako ma jeho teplo tela začína pohlcovať. Boli sme pri sebe naozaj blízko.
Nastavil mi líce a čakal. Už-už som mu dala pusu na líce, keď sa zrazu prudko otočil a dala som mu bozk na pery.
Bozkávali sme sa hodnú chvíľu. ("Ehm.. nevyrušujeme?")Keď som s ním bola spojená v jednom bozku akoby sa svet zastavil a okolo nás neexistovalo nič.
Síce som ho neľúbila ani nič také ale naozaj to bolo okúzľujúce. Bozkával sa naozaj dobre, to som musela uznať. Veď aj by nie. Bol to Potter najväčšia Cassanova školy, spolu s jeho partou. Tí vystriedali už tuším všetky dievčatá.
Potom som toho veľa nenahovorila, stále som bola mierne šokovaná tým čo sa práve zomlelo. James sedel oproti mne, a stále keď som zdvihla zrak, pozrel na mňa. Preto som sa radšej nepozerala, a radšej sa hrala s korálikmi na ruke.
Liana Rose Krumová spamätaj sa, hovorila som si v duchu. Predsa ťa nevyvedie z miery žiaden chlapec, nieto ešte Potter. Ten namyslený, hrozný pako, ktorý je zapletený do každého problému. Bol to len bozk, bozk z nutnosti, nič to nebolo. On len chce upútať pozornosť, upokojovala som sa, určite si mu ukradnutá.
Táto myšlienka ma zraňovala. Ale prečo? Veď som k nemu nič necítila.. Alebo áno?Ahojte :)
Dúfam že sa vám zatiaľ príbeh páči, a kto vie možno sa Liana zaľúbi do Rokfortskej cassanovi.
Budem rada ak budete komentovať a zdieľať tento príbeh ďalej. :)
With love, Michelle <3
YOU ARE READING
I'm crazy in love with you, Liana |SK|
FanfictionTento pribeh je o Jamesovi Siriusovi Potterovi a Liane Krumovej, ktorí sa vôbec nemajú v láske. A Liana je dokonca rada že s ním nie je v rodine. Ale čo ak sa zrazu všetko zmení a James si bude silou mocou hľadať cestu k Liane. Tento príbeh sa od...