10. Prorocké sny?

318 27 5
                                    

James

Po večeri sme mali mať trest a keďže sme lenivé kopy ničoho a nechcelo sa nám ísť do klubovne odniesť si veci, tak sme ich brali so sebou. Keď sme schádzali dolu po areály školy, videli sme, že v skleníkoch sa svieti. Takže nezabudla.

"Rýchlo to tam vybavíme a padáme," povedal Fred.

Kráčali sme po tmavej ploche areálu školy. Keď sme už boli tam, Josh otvoril dvere a my sme vošli.

"Dobrý večer, pani profesorka."

"Á, chlapci už ste tu? Dobrý večer," privítala nás a pokynula aby sme si zložili veci.

"Takže čistiace prostriedky a vodu máte tam a špinavé črepníky a potreby zasa tuto," švihla prútikom a veci prileteli k nám.

"Pán Thomas! Žiadne prútiky," svoj pohľad upierala na Drewa, ktorý sa snažil čo najnenápadnejšie vytiahnuť svoj prútik a skryť si ho do rukáva.

Keď sa profesorka otočila, chlapec s tmavou pokožkou na ňu zagánil a porazenecky svoj prútik zastrčil za opasok.

***

Už to tu drhneme viac ako hodinu a stále žiaden výsledok. Rozmýšľal som ako tieto muky ozvláštniť, keď ma napadlo-.

"Zaujímalo by ma, čo sa stalo na Elixíroch," snažil som sa o nenútený tón, aj keď ma to veľmi zaujíma.

"Myslíš medzi tebou a Krumovou?" opýtal sa ma Josh a stále neodtrhol zrak od svojho črepníka.

"Uhm."

Chlapci mi všetko porozprávali a ja som sa zmohol len na "mmh, hmm," niekedy som pri veľmi napínavej časti dokonca zhíkol a chlapci do mňa uštipačne podpichovali. Keď mi hovorili o tej časti, ako ma nazvala Jamiem musel som sa uškrnúť.

"Takže, takto to bolo," to bolo jediné čo zo mňa vyšlo.

"Bozkávať sa s Liou, to musel byť teda zážitok." Louis sa zamyslel a mne sa zdalo, že závidí. Aj keď neviem prečo.

"Len mi nepovedz, že aj ty máš na Krumovú zálusk," udivene zvolal Drew.

"A kto ešte?" zmätený Fred sa poobzeral po miestnosti, akoby hľadal, že sa tu za rohom budú skrývať jej nápadníci a počúvať náš rozhovor.

"No tak ja neviem," Andrew sa pozrel na mňa a uškrnul sa. Pokrútil som hlavou.

"Jamesík, jamesík, jamesík... nás neoblafneš." pomaly rozprával Josh, krútil hlavou a na tvári sa mu pohrával prehnane vážny výraz.

"Ako to, že o mne všetko viete?" nakoniec po dlhšej odmlke pri ktorej som rozmýšľal, že majú pravdu som zvolal.

"My máme stále pravdu," veselo zvolal Fred a črepník v jeho ruke sa nebezpečné rozkolísal, keďže mával rukami kade tade.

"Tak, a teraz nám povedz, kde ju vezmeš na rande."

"Aké rande? Veď Lia Jamesa nechce, no nie?" musel som s Louisom súhlasiť.

"Louis mám pravdu." naraz som zosmutnel. Pri tom všetkom som si vôbec neuvedomil, čo vlastne ku mne cíti ona.

"Ale, akú pravdu! Odolala ti už nejaká?" zvolal Drew.

"No to síce nie," lišiacky som sa uškrnul, " ale Lia je iná. Veď to viete."

"Aleee, čo by iná. Podľa môjho úsudku sú všetky baby rovnaké." skonštatoval Josh.

"Aj tvoja Sue?" podpichol si do ňho Fred.

"No dobre, tak všetky okrem Sue."

Louis, ktorý nás zrejme nepočúval povedal, že si ide vymeniť vodu, s ktorou umýval črepníky. Je naozaj taký divný, alebo sa to zdá len mne?

I'm crazy in love with you, Liana |SK|Where stories live. Discover now