"Dobré ráno," povedala som čulá ako rybička.
"Mmm...dobré," povedala Sue aj keď viem, že teraz by bola najradšej ešte stále v posteli.
"Ale, ale Lia. Čože si sa zhovárala s Potterom?" uškrnula sa Kate a čakala na moju odpoveď. Ja som sa mierne začervenala a len som pokrútila hlavou, "N-nič. Čo by som sa s ním už len ja rozprávala." nervózne som sa usmiala.
"Ako myslíš." zasmiala sa znova a pustila sa do raňajok.
Konečne dojedla už aj večne posledná Emma a ešte sme si odbehli pre učebnice do veže. Dnes nás ako prvé čakajú-
"-Elixíry. Ako ja ich neznášam." šomrala Sue a prehodila si svoju kaderu hustých vlasov na druhú stranu. My sme ako kačiatka, ktoré nasledujú svoju mamu cupitali za ňou s kyslím výrazom a zimomriavkami po celom tele. Či už z toho, že tam dole bolo neskutočne zima, ale aj z toho, že to tam nikto nemal rád.
"Rýchlejšie vy tam vzadu. Notak, rýchlo, rýchlo," súril nás profesor, ktorého som nepoznala. Doteraz nás učil profesor Slughorn, ale on keďže sa vybral na cestu okolo sveta, aby si užil posledné roky svojho života, sa rozhodol, že odíde z tejto školy a bude sa venovať svojím koníčkom. Ešte tento rok nás učil, ale cez zimné prázdniny dal pravdepodobne nadobro zbohom tejto škole.
"Dobrý deň. Ja som váš nový profesor Elixírov Radford Bennett." povedal mužným hlasom, a pri pohľade na neho by som sa veru neodvážila nič vyviesť. "So mnou na tejto hodine musíte byť maximálne sústredený, keďže som veľký detailista, hovorím vám už vopred ak ste v Elixíroch zlý, snažte sa to zlepšiť, pretože na nikoho neberiem ohľad." povedal prísne avšak hneď nato sa usmial.
"Ale, čo tie kyslé tváre? Snáď ste sa ma nezľakli?" znova sa zasmial a my sme si nesmelo posadali na naše miesto, tak ako nás na začiatku školského roku porozsadzoval Slughorn. Profesor Bennett si to všimol a hneď zareagoval.
"Vidím, že takto asi sedieť nechcete všakže?" opýtal sa a my sme prikývli. Keďže sme sedeli chlapec, dievča.
Ja som sedela s Louisom, on takisto patrí do 'Potterovej partie' ale je omnoho lepší ako on, čo sa týka ich výstrelkov je miernejší a správa sa lepšie. A okrem toho je to riadny fešák. Nehovorím že sa mi páči ale pekný rozhodne je.
"Ja vás takto nechám ešte aspoň týždeň a potom podľa vlastného uváženia vás dám dohromady." povedal. Niektorým sa však nechcelo meniť ako napríklad Sue a Josh podľa mňa tiež určite nebol proti. Mne to bolo úprimne jedno.
"Takže začneme jednoduchšie a to tým, že si každý pripraví ingrediencie na nápoj lásky. Nebudete to robiť v dvojici, pretože chcem aby si to každý vyskúšal. A keďže tu máme rovnaký počet chlapcov ako aj dievčat tak si budete mená svojho partnera na vyskúšanie losovať a predvediete nám či vám to zafungovalo." povedal a každý sa vybral za ingredienciami.
Príprava mi netrvala dlho, kedže som v Elixíroch skutočne dobrá tak som to mala do konca hodiny spravené. Ešte dobre, že máme dvojhodinovku.
Zatiaľ čo sa môj pokojne bublajúci nápoj dováral, zvalila som sa na stoličku a pozorovala všetkých okolo seba ako sa pokúšajú nesklamať profesora a modlia sa aby ich nápoj nabral krásnu ružovú farbu, keď zrazu-
"Psst, Lia, ako to mám robiť? " počula som za sebou, otočila som sa a tam zbadala bezradného Jamesa ako sa pozerá raz na obrázok v knihe a raz na svoj kotlík. Obsah kotlíka sa absolútne nepodobal na ten ktorý mal vzniknúť.
"Čo je? Nevieš si prečítať návod?" uškrnula som sa.
On moju poznámku ignoroval a znova niečo nezmyselne kecal.
YOU ARE READING
I'm crazy in love with you, Liana |SK|
FanfictionTento pribeh je o Jamesovi Siriusovi Potterovi a Liane Krumovej, ktorí sa vôbec nemajú v láske. A Liana je dokonca rada že s ním nie je v rodine. Ale čo ak sa zrazu všetko zmení a James si bude silou mocou hľadať cestu k Liane. Tento príbeh sa od...