Vis dar negaliu patikėti, kad Harry taip pasielgė. Kodėl jis taip padarė?
Grįžusi namo nuėjau i "Facebook" ir susiradau Niką. Jo profilio nuotrauką išsisaugojau. Nežinau kodėl, bet man taip liepė širdis.
Jis ištiesų labai gražus.
Pakviečiau Niką į draugus. O gal reikėjo palaukti kol jis mane pakvies?
Tada gavau pakvietimą draugauti. Atsidariau skyrėlį kur rodo kas kviečia į draugus ir perskaičiau kas toks kviečia.
Tai buvo Harry! Tas niekšas!
Na žinoma, gražus ir jis, bet kam lysti prie merginos kuri nenori turėt jokių reikalų su vaikinais?
Buvau viena namie, išgirdau skambutį į duris. Kas čia galėtų būti? Aš juk nieko nelaukiu. Padedu telefoną ir nueinu pažiūrėti kas atėjo. Pažiūriu pro durų skylutę ir išvystu Niko veidą. Nedelsiant atidarau duris.
-Labas, kaip tu?-pasiteiravo Nikas.
-Labas, gerai. O kodėl klausi?-Susidomiu
Mokyklos rūsyje buvo kamera. Ji jus su Harry nufilmavo.
Ištiesia ranką su telefonu ir parodo man vaizdo įraša kurį nufilmavo kameros.
-Ar daug kas jį matė?!-išsigąstu.
-Tik aš. Aš esu mokykloje atsakingas už kameras. Noriu tavęs paklausti vieno dalyko.-Niko veidas surimtėja, matosi, kad aš jam esu svarbi.-Ar tu norėjai su juo bučiuotis?-Niko akyse mačiau vilties kibirkštį.
-Ne.-nuryju ašaras.
Niko veidą nušviečia šypsena. Jis puola prie manęs ir tvirtai apkabina. Jis pradėjo bučiuoti man kaklą. Aš leidausi. Po truputį jo švelnios lūpos kilo iki mano veido. Mūsų lūpos netikėtai susilietė. Jis nenorėjo būti įžulus kaip Harry. Jis tenorėjo paprasto bučinio.
Nikas nuo manęs atsitraukė ir susigėdęs tarė:
-Atsiprašau.
Aš į jį įsistebeilijau. Nejaugi patinku dviems vaikinams?!
Už nugaros Nikas kažką slėpė.
-Kas už nugaros?-Susidomėjau.
Nikas nieko neatsakė, bet iš už nugaros ištraukė ranką kurioje buvo dvidešimties rožių puokštė. Rožės mano mėgstamiausios. Iš kur jis sužinojo?
ESTÁS LEYENDO
Man tavęs reikia...
RomanceAštuoniolikmetė Ana net nenumanė kaip jos gyvenimas pasikeis po atsikraustymo į San Franciską. Ji tapo mokyklos pažiba, o populiariausias miesto vaikinas Nikas rodo jai simpatiją. Bet netrukus Anos ir Niko laimę pakerta Anai diagnozuota mirtina liga.