Šiandien diena kai mane išleidžia namo. Labai džiaugiuosi, bet nerimauju dėl Niko. Nemaniau, kad Haris gali būti toks žiaurus. Staiga į palatą įėjo mano daktarė Elizabeta.
-Labas rytas.-pamačiusi mus kartu gulinčius nusišypsojo.-Turiu jums gerą naujieną. Galite eiti namo tik nepamirškite lankytis kas 3 dienas ir gerti vaistus.-mirktelėjo.-Sėkmės.
***
Pagaliau grįžom namo. Įkvėpiau seniai uostyto namų kvapo. Nikas nuėjo į miegamajį, o aš į virtuvę gaminti maisto. papjausčiau sūrio ir į taures įpyliau vyno.
Pro duris pamačiau besišypsantį Niką. Jis iš lėto artinasi prie manęs. Pasitikintis savimi, seksualus, žvelgiantis liepsningomis akimis, ir man ima daužytis širdis. Užkaista kraujas. Papilvėje susitvenkia geismas. Jis stovi priešais mane ir žiūri tiesiai į akis. Padėjau ant žemės padėklą su vynu ir sūrių. Jis prieina prie manęs ir puola bučiuoti. Net nepajutome kaip atsiradome lovoje. Staiga giliai įkvėpiu. Negaliu atplėšti nuo jo akių. Pakėlęs ranką,jis pirštais švelniai perbraukia man per skruostą. Nikas pasilenkė ir mūsų lūpos vėl susilietė. Šįkart bučinys buvo kitoks. Jis nuplėšia mano suknelę, o aš jo marškinius ir kelnes. Ir taip tol kol likome nuogi. Šiek tiek susigėdau ir nuraudau, jis taip pat. Nikas mane apkabina ir suspaudžia savo glėbyje. Pajaučiau jo šilumą ir nurimau. Nikas smakru pradeda leistis žemyn liesdamas mano pilvą. Galiausiai pasiekia klubus. Lėtai praskėtė mano kojas ir įėjo į mane. Judėjo lėtai, pirmyn atgal. Kai apsiprantu su šiuo nepatirtu jausmu, pasitikdama jį nedrąsiai kilsteliu dubenį. Jis ima supuotis dar sparčiau. Kai pajaučiau malono bangą savo kūne supratau, kad artėja pabaiga. Nikas atsargiai pakšteli man į kaktą ir mane apsikabina.
-Myliu tave.-tyliai ištarė.-Labiau už viską.
-Aš taip pat.-apsikabinau jį dar stipriau.-Nori vyno su sūriu?-šyptelėjau. Jis linktėlėjo ir atsilošė. Paėmiau nuo žemės padėklą ir įjungiau mūsų su Niku išrinktą filmą "Titanikas".
Šis vakaras buvo tobulas, net pamiršau apie vėžį. Apsikabinę miegojome visą naktį, bet suskambėjo žadintuvas.
--------------------------------------------------------
Balsuokit ;)
VOUS LISEZ
Man tavęs reikia...
Roman d'amourAštuoniolikmetė Ana net nenumanė kaip jos gyvenimas pasikeis po atsikraustymo į San Franciską. Ji tapo mokyklos pažiba, o populiariausias miesto vaikinas Nikas rodo jai simpatiją. Bet netrukus Anos ir Niko laimę pakerta Anai diagnozuota mirtina liga.