Prológus

233 14 5
                                    

Az egész várost csend uralta.
Nem sütött a Nap, nem fújt a szél, de még csak az eső sem esett. Szürkeség uralkodott. Mindenhol.
A születésem napjáig.
Óriási fekete vihar felhő borította el a várost és majdnem el is pusztította.
Addig sosem látott villámok cikáztak az égen és az eső is megeredt. Az emberek nem hittek a szemüknek, el sem tudták képzelni, hogy mindez egy lány miatt van. Miattam.
Anyám feláldozta az életét értem azon a napon és ezt sosem fogom elfelejteni.
Ahogy azt a zöld szempárt sem, amivel kiskorom óta álmodom. Megfogom találni. Bármibe kerül is...
Nevelő szülőkhöz kerültem, akik nem tudják, hogy mi vagyok. Az emberek csak félnének, ezért jobb titokban tartani. Még az új iskolában sem tudhatják meg, így is örülök, hogy egyáltalán átvettek.
A régi iskolámban történt pár halál eset, amíg ott voltam, s az sem segített, hogy tudtam, hogy megfognak halni.
Én csak sikítottam, miközben az áldozat az életét vesztette...és nem tudtam megakadályozni.
De a halál az élet része, főleg nekem, aki tudja, hogy ki, mikor fog meghalni, mert Banshee vagyok...

Sziasztok:)
Ez az első történetem, amit felteszek Wattpadra, szóval ha valami nem olyan nézzétek el nekem:D Kommenteket szívesen fogadok. A részeket egyenlőre nem tudom mikor teszem fel, de minden készülőben van:)

Storm - ViharWhere stories live. Discover now